Засідання педагогічної спільноти учителів математики
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Неділя, 14 січня 2024, 10:29
- Перегляди: 247
12 січня 2024 року комунальною установою «Центр професійного розвитку педагогічних працівників ГМР» проведено засідання педагогічної спільноти учителів математики. Захід відбувся у дистанційному форматі з використанням електронного сервісу Google Meet, в ньому взяли участь 37 педагогів з Гайсинської та Кунківської територіальних громад.
Учителі-математики опрацьовували методичну тему «Методичні аспекти сучасної математичної освіти». Модераторами семінару виступили директор КУ «ЦПРПП ГМР» Віталій Сич, керівник педагогічної спільноти учителів математики Ольга Костенко, учитель математики ліцею №7 м.Гайсина Ганна Дем’янюк.
Групова консультація для працівників шкільних бібліотек
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 11 січня 2024, 14:06
- Перегляди: 204
09 січня 2024 року комунальною установою «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гайсинської міської ради», на платформі сервісу відеоформату Google Meet, проведено групову консультацію для шкільних бібліотекарів за темою «Планування та звітність в публічно- шкільній бібліотеці».
Консультацію розпочав директор КУ «ЦПРПП ГМР» Віталій Сич, який розповів про основні вимоги до планування та звітності шкільної бібліотеки, визначив головні пріоритети діяльності бібліотек закладів освіти громади, надав методичні поради та консультації щодо планування та звітності бібліотек, проведення краєзнавчої та довідково-бібліографічної роботи, індивідуальної роботи з читачами. В режимі онлайн-практикуму було опрацьовано вимоги та порядок заповнення річного статистичного бібліотечного звіту №6-НК, який бібліотекарі цьогоріч подають вперше.
Творча зустріч вчителів та вихователів
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Середа, 10 січня 2024, 10:35
- Перегляди: 257
Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти стосується практики роботи як дошкільного закладу, так і школи.
Багато років поспіль у цьому напрямку співпрацюють заклад загальної середньої освіти №4 І-ІІІ ступенів (директор Боровий Г.І.) та заклад дошкільної освіти №4 «Зірочка» (директор Безпалько Л.В.) міста Гайсин.
08 січня 2024 року на базі ЗЗСО №4 відбулось засідання круглого столу з питань забезпечення наступності у діяльності дитсадка та школи.
Учасниками зустрічі були вчителі початкової ланки ЗЗСО №4 Романь Н. А., Бондарєва О. В., Зябкіна Л. О., Шевчук Т. М., Костина Н. Г., Прикмета О. С., Лазаренко О. Є., Лічманюк Ю.Д. та вихователі ЗДО №4 Долгова О. М., Ледовська О. П., Крамаренко А. В., Тішкова Г. Д.
Театралізована діяльність в дитсадку
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 08 січня 2024, 11:03
- Перегляди: 164
Театралізовані ігри належать до найбільш улюблених ігор дітей і супроводжують їх, починаючи з раннього віку. Існує багато способів організації театралізованої діяльності, однак основними є:
- театралізовані вистави, у яких діти є глядачами;
- театралізовані ігри – ігри-драматизації, різні види театру для себе, тобто не розраховані для глядача: театр іграшок, пальчиковий, ляльковий, настільний тощо;
- гра у театр, тобто підготовка вистав для глядачів, у якій діти виступають акторами.
Тренінг для учителів-філологів «Практичні аспекти подолання освітніх втрат»
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Неділя, 07 січня 2024, 21:28
- Перегляди: 303
5-6 січня 2024 року за сприяння відділу освіти Гайсинської міської ради та КУ «ЦПРПП ГМР» на базі ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 м.Гайсин відбувся очний тренінг «Наздоженемо: практичні аспекти подолання освітніх втрат з української мови та літератури». Учасниками заходу стали 44 педагоги - вчителі української мови та літератури, зарубіжної літератури закладів освіти Гайсинської та Кунківської територіальних громад.
Курс створили в межах спільного проєкту «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат» громадської спілки “Освіторія”, Дитячого фонду ООН (UNICEF Ukraine), Міністерства освіти і науки України за підтримки Глобального партнерства заради освіти (GPE) та уряду Японії.
Мета тренінгу: навчити вимірювати навчальні втрати учнів з мовно-літературної галузі та конструювати програми подолання цих втрат.