onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Творча зустріч вчителів та вихователів

Творча зустріч вчителів та вихователів

p1hjp83p341dph1jvj13oq9u81lj97Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти стосується практики роботи як дошкільного закладу, так і школи.

Багато років поспіль у цьому напрямку співпрацюють заклад загальної середньої освіти №4 І-ІІІ ступенів (директор Боровий Г.І.) та заклад дошкільної освіти №4 «Зірочка» (директор Безпалько Л.В.) міста Гайсин.

08 січня 2024 року на базі ЗЗСО №4 відбулось засідання круглого столу з питань забезпечення наступності у діяльності дитсадка та школи.

Учасниками зустрічі були вчителі початкової ланки ЗЗСО №4 Романь Н. А., Бондарєва О. В., Зябкіна Л. О., Шевчук Т. М., Костина Н. Г., Прикмета О. С., Лазаренко О. Є., Лічманюк Ю.Д. та вихователі ЗДО №4 Долгова О. М., Ледовська О. П., Крамаренко А. В., Тішкова Г. Д.

З вітальним словом до учасників зібрання звернувся директор школи Боровий Г. І., побажав плідної роботи, успішної співпраці, взаєморозуміння в усіх ситуаціях, що розглядатимуться..

Заступник директора по навчальній роботі Костенко О. В. ознайомила вихователів груп старшого дошкільного віку з програмами початкової школи НУШ та Інтелект України, в результаті виконання завдань яких у дітей мають бути сформовані базові компетентності, уміння, знання та навички, що необхідні для подальшого навчання та життя загалом.

Вчителі початкових класів в свою чергу були ознайомленні з основними вимогами Державного стандарту Базового компоненту дошкільної освіти та Освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Дитина», за якою здійснюють освітню діяльність педагоги ЗДО №4. Вихователь-методист Андреєва Г. Л. та вихователь Тішкова Г. Д. акцентували увагу на розвитку базових особистісних якостях та компетентностях, які мають бути сформовані у дітей старшого дошкільного віку.

У процесі засідання відбувся обмін досвідом педагогів закладів, окреслювалися різні точки зору, обговорювалися проблемні ситуації під час освітньої діяльності та по завершенню були створені уявні портрети дошкільника та першокласника. Зустріч була цікавою, змістовною та результативною.