onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Конкурс вчительської та учнівської творчості «Проліски надії-2017»

Традиційний, щорічний конкурс вчительської та учнівської творчості «Проліски надії - 2017» знову зібрав творчих, талановитих особистостей на сцені районного Будинку школярів та молоді. Учнівські та вчительські ансамблі, дуети та тріо, танцювальні колективи, юні декламатори та сольні виконавці дарували присутнім веселу пісню, чарівний танок та красиве поетичне слово. Впродовж декількох днів члени журі будуть оцінювати виконавців та визначати найкращих. Усім учасникам фестивалю бажаємо гарного настрою, посмішок та вдалих виступів.

WP_20170210_010

DSCF2795

SAM 8305

SAM 8306

SAM 8307

SAM 8309

Формування і розвиток професійних компетенцій учителя

Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту 14 лютого 2017 року на базі районного методичного кабінету проведено семінар-практикум заступників директорів шкіл з навчальної та навчально-виховної роботи.   На семінарі опрацьовувалась методична тема: «Формування і розвиток професійних компетенцій учителя».

Відкрив семінар-практикум завідувач районного методичного кабінету  В.П. Сич, який акцентував увагу присутніх на важливості теми обраної для опрацювання на семінарі, виступив з інформаційним повідомленням про роботу районного методичного кабінету з питань формування професійних компетенцій учителя.

Виконання практичної частини семінару забезпечили учителі-переможці районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»: Н.А. Петренко (номінація «Початкові класи», учитель СЗШ І-ІІІ ступенів с.Чечелівка), Н.А. Коваль (номінація «Біологія», учитель НВК:Гайсинська СЗШ-інтернат І-ІІІ ступенів – гімназія), Т.М. Годованюк (номінація «Музичне мистецтво», учитель СЗШ І-ІІІ ступенів с. Кунка), С.М. Каляфіцький (номінація «Інформатика», учитель СЗШ І-ІІІ ступенів №4 м. Гайсин).

Переможці конкурсу провели для заступників керівників шкіл цікаві майстер-класи з питань проведення ділової гри, створення веб-квесту, методичного портфоліо, використання на уроках сучасних інтерактивних вправ, ігрових методик, технологій. Всі присутні на семінарі були активними учасниками проведених майстер-класів.

       Семінар пройшов, як насичена, плідна, творча та цікава зустріч заступників директорів шкіл та педагогів-переможців районного етапу конкурсу «Учитель року - 2017». Учасники семінару обговорили зміст проведених майстер-класів, презентацій, ділилися своїми думками, враженнями, досвідом роботи. Учителі, які вже побували на обласному етапі конкурсу, поділились враженнями від спілкування із колегами з навчальних закладів Вінниччини.

     По завершенню семінару із заступниками директорів шкіл проведено інструктивно-методичну нараду з питань організації фахової атестації педагогів, проведення курсів підвищення кваліфікації, навчально - методичного та правового забезпечення учасників навчально-виховного процесу.

 

Заставна

 

IMG 2959

 

IMG 2960

 

IMG 2971

 

IMG 2973

 

IMG 2974

 

IMG 2976

 

IMG 2985

 

IMG 2991

 

 

Школа інтерактивного навчання для педагогів

Дошкільники Гайсинщини взяли участь у засіданні Школи інтерактивного навчання для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів Вінниччини.
Засідання Школи проходило за участю Карабаєвої І.І. - старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, кандидата психологічних наук; Савінової Н.В. - шеф-редактора методичних видань тематичного напряму MCFR.DSC 3779

DSC 3753

DSC 3926

День контролю у ДНЗ «Вербиченька» с. Куна

На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту та відповідно до наказу №31 від 02 лютого 2017 року, з метою моніторингу виконання рекомендацій за наслідками атестаційної експертизи 10 лютого 2017 року було проведено день контролю у дошкільному навчальному закладі «Вербиченька» с. Куна.

У ході моніторингу проаналізовано план заходів щодо усунення недоліків, виявлених у ході атестації закладу, стан роботи щодо покращення ведення ділової документації, організації та контролю за харчуванням дітей, самоосвіти педагогічних працівників, виготовлення демонстраційного та роздаткового матеріалу, дидактичних та розвивальних ігор, спортивного обладнання, збагачення обладнання в ігрових осередках.

Членами комісії також було переглянуто заняття, прогулянку у старшій та різновіковій групах, проведено бесіди з працівниками, дітьми, надано методичну допомогу з питань організації та проведення занять з образотворчості, самостійної художньої діяльності.

У результаті вивчення встановлено, що за контрольний період керівником закладу Підвашецькою С.С. та колективом проведена робота щодо удосконалення роботи закладу в цілому.

SAM 8295

SAM 8301

SAM 8276

SAM 8289

 

Вітаємо Петренко Оксану Анатоліївну

Petrenko

     Бажаємо Вам подальших успіхів і здобутків! Сподіваємося, що конкурс розкрив перед Вами нові обрії, можливості щодо пізнання себе та світу!
     Дякуємо за Вашу фахову майстерність, за відповідальне ставлення до виховання і навчання учнів, за активну громадянську позицію.
     Бажаємо,  щоб Ваша учительська праця приносила лише відчуття задоволення від реалізації поставлених цілей, а любов та повага учнів надихали на створення нових ідей.

     IMG 2785gfdutdc

     Оксана Петренко:

      «Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо виросла в сім’ї, в якій мама все життя пропрацювала учителем початкових класів. Я не просто продовжила сімейну традицію, а серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність. Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. Звичайно, це нелегко. Та завжди допомагає приклад моєї матері-педагога і моя власна сім’я – чоловік та синочок. Постійно відчуваю підтримку й взаєморозуміння свого батька. Він хоч і не педагог, але розуміє мої вчительські проблеми. А це так важливо!»