onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Підсумкове засідання атестаційної комісії управління освіти, фізичної культури та спорту

       4 та 5 квітня 2017 року в залі засідань районного методичного кабінету під головуванням начальника управління освіти, фізичної культури та спорту В.М. Шрамко проведено підсумкове засідання районної атестаційної  комісії, яка розглянула атестаційні матеріали і прийняла рішення про атестацію 148 педагогів загальноосвітніх шкіл, позашкільних та дошкільних закладів, районного методичного кабінету.

       Районна атестаційна комісія прийняла рішення про: присвоєння кваліфікаційної категорії "спеціаліст вищої категорії» 14 педагогам, відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії "спеціаліст вищої категорії"  - 62 педагогам, присвоєння кваліфікаційній категорії "спеціаліст першої категорії" – 5 педагогам, «Спеціаліст другої категорії - 4 педагогам. Атестовано на відповідність тарифному розряду 6 педагогів. Педагогічні звання «Вихователь-методист» підтвердили 2 педагоги, «Учитель-методист" - 5 педагогів, учителям Ткачук Н.М. (НВК:СЗШ-гімназія) та Павленку А.Л. (СЗШ І-ІІІ ступенів с. Кіблич) це звання було присвоєно. Педагогічне звання «Старший учитель» підтвердили 18 педагогів, 8 педагогам воно було присвоєно. На відповідність займаній посаді у 2017 році атестовано 18 керівників (6 - директори ЗНЗ, 12 – директори (завідувачі) ДНЗ) та 23 заступники.

         За наслідками атестації Почесною грамотою управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА нагороджено 35 педагогів, порушено клопотання про нагородження Почесною грамотою Департаменту освіти і науки Вінницької ОДА 16 педагогів. Районною атестаційною комісією порушено клопотання про нагородження Подякою МОН України Костюк Н.В. (СЗШ №2 м.Гайсин), Бєлай Т.П., Демидася В.В. (НВК:СЗШ-інтернат-гімназія), Бойка М.П. (СЗШ с.Чечелівка), Діхтяр М.Д. (Районний методичний кабінет).

       Вітаємо усіх педагогів з успішною атестацією, адже вона свідчить про високий рівень професійної майстерності, творчої активності, розвиток методичної компетентності керівників та педагогів навчальних закладів Гайсинщини.

IMG 20170405 133955

image-0-02-05-3e333253094f092d738f466d70670a04af73aece13c296c2f0ee46c67c08ad31-V

IMG 20170405 132510

IMG 20170405 133042

IMG 20170405 133934

 IMG 20170405 134436

IMG 20170405 134939

IMG 20170405 135528

IMG 20170405 141648 1

IMG 20170405 142441

IMG 20170405 143140

IMG 20170405 150206

IMG 20170405 151733

IMG 20170405 152530

IMG 20170405 152724

IMG 20170405 160725

IMG 20170405 161204

IMG 20170405 163024

IMG 20170405 164849

IMG 20170405 175845

 

IMG 20170404 084848

IMG 20170404 084854

IMG 20170404 084903

image-0-02-05-058f0e71ec2f262be228b505e8376a76f40789d3a26a2232e33418c98224e06e-V

IMG 20170404 111337

image-0-02-05-c4c76bc2f421123b4f643f463c25e6439773aa38682f33df6e19d42e6fa71671-V

IMG 20170404 092928

IMG 20170404 093246

IMG 20170404 093742

IMG 20170404 095007

IMG 20170404 100512

IMG 20170404 102058

IMG 20170404 102607

 

IMG 20170404 112634

IMG 20170404 113804

IMG 20170404 121819

IMG 20170404 122202

IMG 20170404 132333

image-0-02-05-5a1e395c5ac82edbb2ff8e05dabdbbc72fdbec3c63427619c9bc1a503d32eea8-V

Методичне об'єднання вчителів інформатики

Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІІ квартал 2017 року на базі НВК: Гайсинська СЗШ-інтернат І-ІІІ ст.-гімназіявідбулося засідання методичного об’єднання вчителів інформатики з метою обговорення нових підручників для учнів 9 класу.

Перед присутніми виступив методист РМК Подчос В.М., який наголосив на відповідальному ставленні до вибору нового підручника з інформатики для учнів 9 класу, налаштував учасників на плідну та продуктивну працю.

З метою вибору оптимального варіанту підручника з переліку представлених авторів, зокрема це підручники таких авторів: Бондаренко О. О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є. А.; Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П.; Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. перед вчителями виступив керівник методичного об’єднання вчителів інформатики району Каляфіцький С.М. Він підготував змістовний та ґрунтовний аналіз даних підручників, презентував переваги та недоліки кожного з них та представив своє особисте бачення оптимального вибору автора підручника.

В ході засідання, учителі інформатики, брали активну участь у спільному обговорення нових підручників, дискутували, висловлювали своє бачення та думку, аргументували доцільність викладу навчального матеріалу та практичних робіт кожного з авторів підручників та визначали позитивні і негативні ознаки.

Далі учасники семінару мали змогу спільно попрацювати над проблемними питаннями, які виникають у ході проведення уроків інформатики, обговорили зміст виступів, ділилися своїми думками, враженнями, досвідом роботи. По завершенню зустрічі булипідведені підсумки, сплановано роботу методичного об’єднання вчителів інформатикина наступний рік.

IMG 20170405 085650

IMG 9497

IMG 9498

IMG 9499

IMG 20170405 085704

 

Конкурс дитячого малюнка на тему «Навчальний рік без ДТП»

На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на І квартал 2017 року відповідно до Комплексної оборонно-правоохоронної програми Вінницької області на 2016-2020 роки «Безпечна Вінниччина – взаємна відповідальність влади та громад», затвердженої рішенням 4 сесії обласної Ради 7 скликання від 11 лютого 2016 року №35 проведено районний етап конкурсу дитячого малюнка на тему «Навчальний рік без ДТП».

Конкурс проводиться з метою привернення уваги суспільства до проблем безпеки дорожнього руху, формування в дітей безпечних навичок поведінки на вулично-дорожній мережі, виховання свідомого ставлення до неухильного виконання правил дорожнього руху, зміцнення позитивного іміджу Національної поліції України.

І-й етап конкурсу проведено в період з 1 лютого по 1 квітня 2017 року Гайсинським ВП ГУНП у Вінницькій області спільно з управлінням освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА.

На розгляд членів журі представлено 35 учнівських робіт за різними віковими категоріями відповідно до Положення конкурсу.

За рішенням журі конкурсу переможцями визнано:

у віковій категорії 6-9 років

  1. місце – Грицина Олександр – СЗШ І-ІІІ ст. №3 м. Гайсин;
  2. місце – Гайдей Олександр - СЗШ І-ІІ ст. с. Митків;
  3. місце – Грицина Олександр – СЗШ І-ІІІ ст. №3 м. Гайсин (робота «Правила дорожнього руху);

у віковій категорії 10-13 років

  1. місце – Кобанчук Володимир - СЗШ І-ІІІ ст. ім. Г.Т. Танцюри с.Зятківці;
  2. місце – Галіцька Леся – НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ с. Бондурі;
  3. місце – Затхей Олеся – НВК: Гайсинська СЗШ-інтернат І-ІІІ ст.-гімназія;

у віковій категорії 14-17 років

  1. місце – Русак Карина – НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ с. Бондурі;
  2. місце – Семенишин Владислав – НВК: Гайсинська СЗШ-інтернат І-ІІІ ст.-гімназія;
  3. місце – Дишкантюк Анастасія – СЗШ І-ІІІ ст. ім. Г.Т. Танцюри с.Зятківці.

03 квітня 2017 року на базі Гайсинського ВП ГУНП у Вінницькій області проведено урочисте нагородження переможців конкурсу. На заході були присутні начальник Гайсинського ВП ГУНП у Вінницькій області, полковник поліції Павленко С.М., начальник сектору профілактики дорожньо-транспортного травматизму управління превентивної діяльності ГУНП у Вінницькій області, майор поліції Кузнєцова Л.О., старший інспектор ювенальної превенції, капітан поліції Гайсинського ВП ГУНП у Вінницькій області Гудима Н.М., старший інспектор відділу з питань реалізації державної політики у галузі освіти Левандовський Я.В., методист РМК Подчос В.М., батьки та вчителі.

Переможці конкурсу отримали грамоти та подарунки.

IMG 20170403 104101

DSC 0253

DSC 0231

 

Підсумки минулого тижня в освіті України: головні події

- Триває обговорення програм 5-9 класів. За словами координаторів роботи з оновлення програм базової школи, під час другої сесії обговорення пропозиції освітян до змін програм стали більш конкретними і професійними.

- МОН планує подолати нав'язане репетиторство. Міністр освіти висловила переконання, що в Україні необхідно подолати таке явище, як репетиторство, коли вчителі свідомо не дають на уроках увесь необхідний матеріал, стимулюючи додаткові заняття.

- В ОЕСР розповіли про недоліки української освіти. За словами представника Організації економічного співробітництва та розвитку Андреаса Шляйхера, більшість недоліків пов'язані з недосконалістю законодавства та деяких нормативних актів уряду.

- Програми для старшої школи розроблять до 15 квітня. У Міносвіти створені робочі групи, завданням яких є розробка навчальних програм. До складу груп включено представників відомства, вищих навчальних закладів, ІППО та шкіл.

- У МОН обіцяють врахувати думку вчителів щодо підручників. Учителів закликали долучитись до вибору підручників для 9-го класу. В. о. директора Інституту модернізації змісту освіти наголошує, що механізм роботи Репозитарію дозволяє зробити відбір прозорим.

- Міносвіти планує обладнати ще 140 опорних шкіл. За словами міністра освіти, уряд продовжить створювати мережу навчальних закладів, що надасть можливість забезпечити рівний доступ сільських дітей до якісної освіти.

- Кількість вступників перевищує потужність вишів. Лілія Гриневич повідомила, що у системі професійної та вищої освіті спостерігаються тенденції до створення потужніших освітніх закладів, оскільки кількість абітурієнтів перевищує потужність вишів.

- У Києві чиновники опечатали кабінет директора школи. Представники одного з районних управлінь освітою без пояснень опечатали кабінет директора школи. 

- У столиці відбудеться найбільша міжнародна освітня виставка. Цієї весни у рамках виставки Київ відвідають декілька десятків відомих європейських університетів та освітніх програм, спілкування з представниками яких допоможе українській молоді та батькам ознайомитись з розмаїттям освітніх можливостей для українців.

Pidsumky 380u0445250 04-002 i

Вчимося використовувати освітні платформи

      В час становлення Нової української школи перед учителем стоїть проблема пошуку нових  форм, методів  та засобів навчання, які сприяють  адаптації школи до комп’ютерної епохи. Таким потужним багатофункціональним засобом навчання на сучасному етапі є використання ІКТ , які сприяють залученню школярів до інформаційної культури, підвищенню ефективності навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності, розвитку навиків самоосвіти і самоконтролю учнів.

         30 березня 2017 року на базі кабінету інформатики НВК:СЗШ І-ІІІ ступенів – гімназія м.Гайсин (директор Гридзь С.М., заступник Ткачук Н.М., завідувач кабінету інформатики Косенко Т.В.) відбувся практико-орієнтований семінар «Впровадження ІКТ в освітній процес на прикладі інтерактивного курсу з математики для початкової школи «Вчи.ком.юа».  Координатор проекту Порицька Оксана ознайомила учителів початкових класів Гайсинщини з новою освітньою платформою, розповіла про можливість організації навчального процесу спільно з «Вчи.ком.юа» у школі та вдома, а також провела майстер-клас по використанню даного інтернет-ресурсу. Робота семінару була організована в трьох групах для 76 педагогів.

         «Вчи.ком.юа» – інтерактивний онлайн-курс з математики для початкової школи, який будує діалог з учнем під час виконання кожного завдання. Надзвичайно цінним і важливим є те, що система «Вчи.ком.юа» адаптується до кожного учня. Дана система може бути інструментом інклюзивної освіти, забезпечуючи доступ до якісної освіти дітям з обмеженими фізичними можливостями. Використання освітньої системи «Вчи.ком.юа»  дозволяє підвищити мотивацію дитини шляхом створення сприятливого середовища для виконання завдань, може використовуватися на уроках для організації індивідуальної та групової форм навчання.

Заставнаsbsujjhscv

IMG 3115

IMG 3119

IMG 3122

IMG 3125

IMG 3128