onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

День контролю у ДНЗ «Вербиченька» с. Куна

На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту та відповідно до наказу №31 від 02 лютого 2017 року, з метою моніторингу виконання рекомендацій за наслідками атестаційної експертизи 10 лютого 2017 року було проведено день контролю у дошкільному навчальному закладі «Вербиченька» с. Куна.

У ході моніторингу проаналізовано план заходів щодо усунення недоліків, виявлених у ході атестації закладу, стан роботи щодо покращення ведення ділової документації, організації та контролю за харчуванням дітей, самоосвіти педагогічних працівників, виготовлення демонстраційного та роздаткового матеріалу, дидактичних та розвивальних ігор, спортивного обладнання, збагачення обладнання в ігрових осередках.

Членами комісії також було переглянуто заняття, прогулянку у старшій та різновіковій групах, проведено бесіди з працівниками, дітьми, надано методичну допомогу з питань організації та проведення занять з образотворчості, самостійної художньої діяльності.

У результаті вивчення встановлено, що за контрольний період керівником закладу Підвашецькою С.С. та колективом проведена робота щодо удосконалення роботи закладу в цілому.

SAM 8295

SAM 8301

SAM 8276

SAM 8289

 

Вітаємо Петренко Оксану Анатоліївну

Petrenko

     Бажаємо Вам подальших успіхів і здобутків! Сподіваємося, що конкурс розкрив перед Вами нові обрії, можливості щодо пізнання себе та світу!
     Дякуємо за Вашу фахову майстерність, за відповідальне ставлення до виховання і навчання учнів, за активну громадянську позицію.
     Бажаємо,  щоб Ваша учительська праця приносила лише відчуття задоволення від реалізації поставлених цілей, а любов та повага учнів надихали на створення нових ідей.

     IMG 2785gfdutdc

     Оксана Петренко:

      «Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо виросла в сім’ї, в якій мама все життя пропрацювала учителем початкових класів. Я не просто продовжила сімейну традицію, а серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність. Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. Звичайно, це нелегко. Та завжди допомагає приклад моєї матері-педагога і моя власна сім’я – чоловік та синочок. Постійно відчуваю підтримку й взаєморозуміння свого батька. Він хоч і не педагог, але розуміє мої вчительські проблеми. А це так важливо!»

Ігри з лялькою як основа розвитку дітей раннього віку

Згідно з планом роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на І квартал 2017 року на базі дошкільного навчального закладу №5 «Факел» (завідувач Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулося методичне об’єднання вихователів груп раннього віку.

Ляльковий світ – модель людського життя, модель стосунків людини з цим світом, взаємин між людьми. Через ляльку дитина намагається зрозуміти саму себе і навчитися існувати у нашому досить не простому світі. У грі з лялькою дитина реалізує свій досвід, відтворює дії людей, які її оточують.

Проблему використання дидактичної ляльки у різні режимні моменти розкрила вихователь ДНЗ №2 «Дзвіночок» Марченко Г.Л., супроводжуючи виступ прикладами з досвіду роботи, наголошуючи на ефективності та результативності формування бережливого ставлення до ляльки як образу людини.

У ході колективного перегляду інтегрованого заняття «День народження ляльки Катрусі», проведеного вихователем ДНЗ №5 Смірновою Л.І., присутні спостерігали за високим рівнем педагогічної майстерності колеги, зокрема, умінням активізувати дитячий колектив, викликати бажання розмовляти, досліджувати, заохочувати до об’єднання у спільній діяльності. Вихованці із радістю включались у гру, викладали візерунок на платті, нанизували намистинки, дарували усмішки, танцювали з лялькою, готували святковий пиріг, загадували бажання, дарували кульки тощо.

Вихователь ДНЗ №5 Мищенко В.А. провела з вихователями майстер-клас з виготовлення ляльки-мотанки «Травниці», ДНЗ №2 Голуб Т.І. – ляльки з пап’є маше, Пашенко Л.Д. – ляльок з ложок.

Методист РМК Діхтяр М.Д., керівник РМО Пашенко Л.Д. підвели підсумки роботи районного методичного об’єднання, спрямували увагу педагогів на створення умов для розвитку ігрових дій з лялькою, формування умінь використовувати в іграх набутий життєвий досвід.

DSC03221

DSC03282

DSC03296

DSC03305

DSC03310

DSC03330

DSC03339

DSC03386

DSC03423

DSC03498

DSC03535

Районний семінар учителів інформатики на базі РМК

Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА на базі районного методичного кабінету 08 лютого 2017 р. відбувся районний семінар учителів інформатики.

Розпочав семінар завідувач районного методичного кабінету Сич В.П., який наголосив на необхідності проведення більшої кількості семінарів та методичних об’єднань учителів інформатики, які результативно впливатимуть на вдосконалення фахової майстерності педагогів. Віталій Петрович акцентував особливу увагу на питанні надання молодим спеціалістам допомоги у проведенні уроків та позакласних заходів. Завідувач РМК також розповів учасникам семінару про проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності «Учитель року». Зокрема у номінації «Інформатика» Каляфіцький С.М. – учитель СЗШ І-ІІІ ст. №4 м. Гайсин став переможцем районного етапу та представляє наш район на обласному рівні й успішно пройшов перший відбірковий етап конкурсу.

У ході роботи семінару Каляфіцький С.М. представив колегам свою роботу, напрацювання, власний блог, розробки уроків, розповів про своє захоплення програмуванням та про середовища у яких працює. У своєму виступі він наголошував на необхідності використання у роботі вчителів інформатики нових та сучасних підходів проведення уроків, зокрема проведення квестів, онлайн трансляції занять і т.д.

Наступним етапом семінару було проведення аналізу та розв’язування олімпіадних задач ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики та інформаційних технологій у 2016-2017 н. р. Учитель інформатики НВК: Гайсинська СЗШ-інтернат І-ІІІ ст. – гімназія Терук Л.А. провів чітке та ґрунтовне роз’яснення щодо алгоритмів розв’язування олімпіадних задач, наголосив на основних помилках учнів, продемонстрував он-лайн платформу для тренування, перевірки та тестування задач з програмування та надав вчителям розв’язки задач для аналізу і підготовки учнів. Аналіз завдань з інформаційних технологій провів учитель СЗШ І-ІІІ ст. с. Гранів Байда Р.П. Він представив вчителям авторські варіанти та шляхи виконання задач у MS Word, Power Point, Excel та Access. Так як більша частина учасників олімпіади не змогла виконати завдання у Excel та Access, Руслан Петрович більш детально зупинився саме на цих програмах і показав вчителям алгоритм розв’язання задач, побудову розрахунків у табличному процесорі та створення бази даних і запитів згідно умов задачі.

На завершення, методист РМК - Подчос В.М., провів нарадчу частину семінару, де було проведено аналіз ІІ та ІІІ етапу олімпіади з інформатики. З вчителями обговорювалися питання проведення олімпіади, пропозиції та зауваження. Також було наголошено на можливості учнів шкіл району взяти участь у районному етапі конкурсу учнівської молоді з інформаційних технологій за розділами: «Офіс», «Програмування» та «WEB-дизайн». Також з присутніми було обговорено проведення Дня безпеки в Інтернеті, який проходив 07 лютого 2017 року, метою якого є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді і те, що у всьому світі цей День відзначається в більш ніж ста країнах і координується об’єднаної мережею Insafe/INHOPE, за підтримки Європейської комісії, а також 31-им національним центром забезпечення безпеки в Інтернеті по всій Європі.

Після нарадчої частини педагоги мали можливість обмінятися досвідом роботи, обговорити індивідуальні питання, ознайомитись з розробками інших вчителів.

Семінар пройшов, як насичена, плідна, творча зустріч вчителів інформатики. Учасники семінару обговорили зміст виступів, ділилися своїми думками, враженнями, обговорювали проблеми, ділилися досвідом роботи. По завершенню семінару було проведено підведення підсумків, сплановано роботу та основні напрямки роботи методичного об’єднання вчителів інформатики на рік.

IMG 20170208 090414

IMG 20170208 090426

IMG 20170208 093248

IMG 20170208 093355

IMG 20170208 094233

IMG 20170208 095257

IMG 20170208 101334

IMG 20170208 105248

Соціальна і фінансова освіта дошкільників

На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на І квартал 07 лютого 2017 року на базі дошкільного навчального закладу №5 «Факел» (завідувач Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбувся семінар вихователів старших груп закладів району з проблеми «Економічне виховання дітей дошкільного віку».

         Основи соціальної і фінансової освіти діти отримують задовго до того, як починають своє навчання в школі. Більшу частину знань про планування бюджету, заощадження та витрати вони дізнаються від батьків, спостерігаючи за тим, як усі ці процеси відбуваються у їхній сім’ї. Проте дорослі часто не замислюються над цим, вважаючи дитину ще малою, аби зрозуміти навіть елементарні економічні поняття. Досвід роботи педагогів з дітьми за програмою соціальної та економічної освіти «Афлотот» підтверджує, що закладати основи фінансової грамотності слід з дитячого садка.

         Роботу семінару розпочала вихователь ДНЗ №4 «Зірочка» Кравчик Т.М., яка зосередила увагу присутніх на важливості впровадження економічної освіти та економічного виховання в ДНЗ, зупинившись на орієнтовному змісті початкових економічних знань, відображеному в шести основних темах «Моя сім’я», «Товар», «Гроші», «Моє місто», «Моя країна», «Ресурси» та формах роботи з вихованцями, а саме, заняттях, сюжетно-рольових іграх, читанні дитячої літератури економічного спрямування, самостійній художній діяльності, дитячій праці тощо.

         Під час колективного перегляду інтегрованого заняття з пріоритетом економічних завдань «Школа «Юних бізнесменів»», проведеного з дітьми старшої групи, вихователь ДНЗ №5 «Факел» Степанова О.Г. використала сучасні інноваційні методи: мозковий штурм (ТРВЗ), складання бізнес-плану, організація роботи міні-маркету (замовлення та прийом товарів), вирішення проблемних ситуацій (як заробити та раціонально витратити кошти), зняття грошей з персональних карток через банкомат тощо.

Керівник семінару Дідицька А.С. провела інтерактивний практикум з педагогами «Фінансова освіта дошкільників» з метою розширення знань вихователів щодо основних завдань, форм та методів соціальної і фінансової освіти старших дошкільників, спонукання інтересу до економічних знань, в ході якого використала вправу-скарбничку «Економіка та соціум», вправу економічної квітки «Що означає термін», мозковий штурм з гаманцем «Форми роботи з дітьми».

         Доцільність застосування коректурних таблиць як засобу економічного виховання продемонструвала вихователь ДНЗ №2 «Дзвіночок» Новаківська А.Г.

         На завершення роботи семінару вихователі Гнатюк О.П., Новаківська А.Г. (ДНЗ №2), Таченко Т.В. (ДНЗ №1) презентували дидактичні ігри з економічного виховання.

DSC04006

DSC04031

DSC04041

DSC04053

DSC04067

DSC04071

DSC04080

DSC04098

DSC04114

DSC04123DSC04184

DSC04258

DSC04263