onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Емоційно-зорієнтована модель мистецької освіти як складник освітнього процесу в дитячому садку

      p1icnub8tr18lesfq1c0d1uch12aa5 Продовжуючи обговорювати тему мистецько-творчої компетентності вихованців 15 листопада 2024 року на базі ЗДО №5 «Факел» м. Гайсин відбулось засідання спільноти вихователів груп молодшого та середнього дошкільного віку. Цього разу увага педагогів спрямовувалась на емоційну складову освітньої роботи в дитсадку.

          Мистецьким уроком «Мистецтво як індикатор та мотиватор рівня культури суспільства та особистості зокрема» розпочала роботу заходу керівник спільноти Лілія Гринчук (ЗДО №7 «Берізка» м. Гайсин), вказуючи на світовий досвід та окремі факти із життя знаменитих митців: художників, скульпторів, музикантів, акторів.

Детальніше...

Освітній напрямок «Дитина у світі мистецтва»: діяти професійно і емоційно

       p1icn8b7em162k1nel1k41jukgs4Мистецтво – це єдиний інструмент, який може зробити людину людиною, бо саме мистецтво збагачує наше життя чуттєвим, буденне життя перетворює на театр.

14 листопада 2024 року на базі ЗДО №5 «Факел» (директор Катерина Павленко, вихователь-методист Ольга Швець) відбулось семінарське засідання директорів та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти Гайсинської міської ради.

          Розпочала засідання керівник семінару Тетяна Артеменко (ЗДО №1 «Пролісок» м. Гайсин) та запросила учасників до участі у вікторині «Мистецькими стежинами», під час якої кожен мав можливість підтвердити або спростувати свої знання щодо різновидів мистецтва, авторських творів, назв українських народних танців та сучасних музичних груп.

Детальніше...

Форум якості освіти 2024

          Forum-yakosti-osviti-2024-Druga-panelna-diskusiya-1024x576  Начальник відділу освіти Гайсинської міської ради Валентина ШРАМКО на запрошення державної служби якості освіти України 14 листопада взяла участь у Форум якості освіти, який став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.
         У роботі форуму брали участь перший заступник міністра освіти і науки України Євген КУДРЯВЕЦЬ, в. о. Керівника секції освіти ЮНІСЕФ в Україні Альваро ФОРТІН, Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК, запрошені голови місцеви

х рад, керівники органів освіти місцевих рад, ректори університетів, директори шкіл України.
             Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти. У панельній дискусії «Ефективні освітні політики як чинники резильєнтності» взяли участь: Лілія Гриневич, проректор з науково-педагогічної роботи Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Світлана Гетьман, директор Ліцею № 2 Калинівської міської ради Вінницької області, Сергій Колебошин, заступник Голови Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, Олександр Ляшенко, академік Національної академії педагогічних наук України. Модератором панелі була Ганна Новосад, співзасновник та стратегічний директор фонду savED. У панельній дискусії «Синергія успіху: від політик до впроваджень»  взяли участь: Ольга Будник, Радник-уповноважений Президента України з питань Фонду Президента України з підтримки освіти, науки та спорту; Андрій Бутенко, Голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти; Надія Лещик, освітній омбудсмен; Тарас Кремень, Уповноважений із захисту державної мови та Михайло Весельський, громадський діяч, автор та меценат «Проєкту Радовель».
              У межах Форуму відбулося три сесії на теми:
• «Діагностика та подолання освітніх втрат: резильєнтність шкіл у сучасних умовах»;
• «Гнучкість системи освіти: “нетипові” освітні програми — нові можливості для закладів загальної середньої освіти»;
• «Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану».

         Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.

 

6

Alvaro-FORTIN-Forum-yakosti-osviti-2024

Forum-yakosti-osviti-2024-Persha-panelna-diskusiya-1024x576

forum1-2

4-2

изображение viber 2024-11-14 11-17-12-001

https://sqe.gov.ua/wp-content/uploads/2024/11/FORUM_YAKOSTI_OSVITI-Ruslan_Gurak-14.11.2024_SQEua.pdf

Розвиток дитини раннього віку засобами художньо-продуктивної діяльності

p1icgbais78ul8131t3889n1nn0612 листопада 2024 року на базі ЗДО №7 «Берізка» м. Гайсин (директор Лариса Голотюк, вихователь-методист Наталія Груша) відбулось засідання спільноти вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти Гайсинської міської ради. До роботи у спільноті долучились також вихователі-методисти міських дитячих садків Галина Маковецька, Галина Андреєва, Тетяна Артеменко.

З метою збагачення мистецьких знань у педагогів Тетяна Артеменко (ЗДО №1, вихователь-методист) ознайомила колег із заслуженими художниками України, репродукціями створених ними картин, акцентуючи увагу на картинах художника-гайсинчанина Юрія Совінського.

Детальніше...

Вивчаємо та впроваджуємо оновлене «Положення про атестацію педагогічних працівників»

0-02-05-cfa0836b748580e484ba7c372b818995e1bd8168004c1c91cbc4c490696072b6 6589935c13914bd4Наказом МОН від 10.09.2024 №1277 затверджено зміни до Положення про атестацію педагогічних працівників й викладено його в новій редакції. Цей наказ зареєстрований в Міністерстві юстиції 30.10.2024 за №1634/42979 та опублікований в Офіційному віснику України (05.11.2024, № 92, ст. 5988), набув чинності з 07.11.2024 року.

 

 

Що змінено:

· Урегульовано питання присвоєння педагогічних звань і кваліфікаційних категорій учителям, які не мають вищої освіти.

· Визначено, що за педагогами, які переходять на роботу в інші заклади освіти на ті ж посади або переривають свою роботу, зберігаються педагогічні звання і кваліфікаційні категорії до наступної атестації.

· Удосконалено порядок створення атестаційних комісій та визначено перелік субʼєктів, які їх можуть створювати. Зокрема, передбачено можливість створення атестаційних комісій приватними закладами освіти та/або їхніми засновниками.

· Урегульовано присвоєння педагогічних звань «старший викладач», «старший учитель» і «старший вихователь». Їх присвоюють педагогам, яким за результатами попередньої атестації присвоєно (підтверджено) кваліфікаційну категорію не нижче ніж «спеціаліст другої категорії» (або встановлений відповідний тарифний розряд) та стаж роботи яких понад 3 роки.

Детальніше...