onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Емоційно-зорієнтована модель мистецької освіти як складник освітнього процесу в дитячому садку

Емоційно-зорієнтована модель мистецької освіти як складник освітнього процесу в дитячому садку

      p1icnub8tr18lesfq1c0d1uch12aa5 Продовжуючи обговорювати тему мистецько-творчої компетентності вихованців 15 листопада 2024 року на базі ЗДО №5 «Факел» м. Гайсин відбулось засідання спільноти вихователів груп молодшого та середнього дошкільного віку. Цього разу увага педагогів спрямовувалась на емоційну складову освітньої роботи в дитсадку.

          Мистецьким уроком «Мистецтво як індикатор та мотиватор рівня культури суспільства та особистості зокрема» розпочала роботу заходу керівник спільноти Лілія Гринчук (ЗДО №7 «Берізка» м. Гайсин), вказуючи на світовий досвід та окремі факти із життя знаменитих митців: художників, скульпторів, музикантів, акторів.

          Мотивація дошкільнят до самостійної художньо-продуктивної діяльності насамперед передбачає створення відповідних комфортних умов для самовираження кожної дитини в процесі мистецької діяльності. Вихователі ЗДО №2 «Дзвіночок» м. Гайсин Світлана Сарачук та Лариса Міщенко запросили до вирішення проблемних завдань щодо прямого та непрямого керівництва вільною діяльністю дітей та визначення обладнання осередків самостійної художньої діяльності у молодших та середніх групах ЗДО.

          Розкриваючи темуінтерактивного підходу до розвитку емоційно-чуттєвого сприйняття дітьми об’єктів і явищ довкілля, вихователі ЗДО №7 «Берізка» м.Гайсин Юлія Руденко та Юлія Білецька спонукали учасників засідання до активних дій, використавши прийоми асоціативного куща, інтерактивного колажу, сенсорної коробки, мікрофону, мімічних та жестових рухів, нетрадиційної техніки малювання по харчовій плівці (портрет), гри-квесту.

          У творчій студії «Осінній колорит» Людмилі Смірновій (ЗДО №5 «Факел» м. Гайсин) вдалось викликати у колег мистецько-творчий настрій, адже сама атмосфера, де поєднались художнє слово, картина «У парку», арт-терапевтична вправа «Парасолька», музичний супровід, додали емоціям творчого забарвлення – бажання творити. І спільно створені осінні пейзажі стали результатом колективної діяльності - створення картин з використанням різноманітних технік.

          Обговорюючи «прожитий» захід, вихователі висловили особисті позитивні враження щодо активного емоційно-зорієнтованого підходу до роботи в спільноті.