onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Сучасні підходи до організації рухового режиму в закладах дошкільної освіти

         Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури і спорту на І квартал на базі ЗДО №5 «Факел» (директор Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулось районне методичне об’єднання інструкторів з фізичного виховання. На засіданні РМО були також присутні вихователі ЗДО с. Нараївка Квітна Л.С., НВК с. Рахнівка Сільвоник О.П., музичні керівники ЗДО №5 Гафтонюк Р.М. та Гнатюк О.Ю.

          На початку керівник РМО Сушко Н.Г. довела до відома колег план роботи, націлила на актуальність даного питання, а саме оптимальне забезпечення рухової активності дітей, формування рухових умінь та навичок, розвиток фізичних якостей, формування інтересу до різних видів рухової діяльності.

          Кучеренко Н.Т., інструктор з фізичного виховання ЗДО №5, презентувала «Використання народних рухливих ігор упродовж дня», охарактеризувала представлені народні ігри, ознайомила зі змістом, структурою, класифікацією та методикою використання у роботі з вихованцями. З метою практичного розкриття вищезазначеної теми, кожен з учасників зібрання демонстрував народні рухливі ігри та атрибути до них, акцентуючи увагу на особливостях та оригінальності кожної гри.

          Методичний ринг «Як вчити дітей елементів футболу, волейболу та спортивних вправ у ЗДО» провела з учасниками зібрання Сушко Н.Г., у ході якого інструктори з фізичного виховання вказували на методику та доцільність проведення спортивних ігор, вправ у закладах відповідно до сезону.

          Методист РМК Діхтяр М.Д. надала рекомендації щодо узгодження конспектів занять з фізичної культури з програмовими вимогами, використання методичних посібників відповідно до Переліку літератури, рекомендованої МОН України та підвела підсумки роботи методоб’єднання.

DSC00602

DSC00606

DSC00610

Методичне об’єднання музичних керівників ЗДО м. Гайсин

24 січня 2018 на базі закладу дошкільної освіти №2 «Дзвіночок» (директор Бойко Т.П., вихователь-методист Маковецька Г.П.) відбулося методоб’єднання музичних керівників на тему: «Розвиток креативних здібностей дитини під час самостійної музичної гри».

На початку роботи керівник РМО Гнатюк О.Ю. розкрила питання щодо розвитку креативних здібностей вихованців під час самостійної музичної гри, невимушеного керівництва дорослого та впливу на те, щоб діти мали потребу включити до своєї ігрової діяльності музичну.

Думку колеги продовжила музичний керівник ЗДО №2 «Дзвіночок» Довженко В.В., глибше розкриваючи тему «Розвиток креативних здібностей дитини під час самостійної музичної гри», яка акцентувала увагу на формуванні у дітей певних музичних навичок під час проведення музичних занять, свят та розваг, у повсякденному житті.

Музичний керівник ЗДО №4 Трачук І.Л. наголосила на тому, що музичний керівник дитячого садка має дотримуватись гранично допустимого навчального навантаження на дитину і відповідно планувати музичні заняття, свята та розваги.

Проблему «Як не передати куті меду: тривалість музичних занять і свят» продовжила Левицька О.С., музичний керівник ЗДО №1, яка повідомила, що гранично допустиме навчальне навантаження на дитину у закладах дошкільної освіти затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 №446. Дискусія визвала у всіх присутніх емоційне обговорення, педагоги ділилися власним досвідом щодо планування роботи, розроблення планів масових заходів, дійств музично-естетичного циклу відповідно до нормативних документів та методичних рекомендацій, враховуючи реальну норму робочого часу та головне, уникаючи перевантаження дітей.

       На завершення керівник методоб’єднання Гнатюк О.Ю. запропонувала колегам тест для самодіагностики «Організаційні аспекти музичного виховання» та підвела підсумки засідання.

DSC00590

DSC00591

DSC00592

DSC00593

DSC00594

Чергова нарада керівників закладів дошкільної освіти

24 січня 2018 року на базі районного методичного кабінету відбулася чергова нарада керівників закладів дошкільної освіти.

Начальник управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА Шрамко Валентина Миколаївна розпочала засідання з ознайомлення учасників з бюджетом для закладів дошкільної освіти сіл району на 2018 рік, особливостями здійснення виплат за рахунок субвенцій сільських рад, процедурою фінансування ЗДО, які знаходяться на території об’єднаних громад. Відповідно до оновленого законодавства у сфері дошкільної освіти очільник освітянської галузі району акцентувала увагу присутніх на необхідності організації та здійсненні якісного освітнього процесу, активізації співпраці з батьками, питань щодо наступності між садком та школою з огляду нового Закону України «Про освіту», дотриманні виконавської дисципліни, діяльності щодо створення іміджу довіреного закладу, висвітленні інформації на власних сайтах. Валентина Миколаївна також наголосила на здійсненні контролю керівниками установ за організацією харчування дітей дошкільного віку, постачанням якісних сертифікованих продуктів харчування.

Основні питання охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту населення директорам ЗДО роз’яснив методист районного методичного кабінету Подчос В.М.

Про створення здоров’язбережувального освітнього простору у закладах дошкільної освіти підготувала виступ директор ЗДО «Калинонька» с. Мітлинці Тихонюк В.В.

Методист районного методичного кабінету Діхтяр М.Д. презентувала основні вимоги до розроблення Концепції закладу з метою реалізації завдань відповідно до пріоритетних напрямків розвитку ЗДО, ознайомила зі змістом наказу МОН України від 19.12.2017 № 1633, яким затверджено Примірний перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти, проінформувала колег про проведення районних етапів конкурсів «Колискова», «Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в закладах дошкільної освіти», районного конкурсу «Вихователь - 2018».

IMG-c3b50548f96f38a98bd7f4bda47e8b43-V

IMG-888d5eb5eebb56e768d2b8c47b0d4a07-V

IMG-8ad65e16374f59bec14abf372fe796f7-V

IMG 20180124 102727

IMG-2eceb3dдщшгорнпарf8ba7f57b01e9734b59c160af-V

IMG 20180124 102738

IMG 20180124 102745

 

УЦОЯО презентував посібник «PISA: читацька грамотність»

     Фахівцями Українського центру оцінювання якості освіти підготовлено посібник «PISA: читацька грамотність», який містить резюме наи?важливіших положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA щодо читацькоі? грамотності 15-річних підлітків.

     Безкоштовне видання адресоване широкому колу освітян – учителям, ученим-педагогам, методистам, авторам підручників і навчальних посібників із читання, мови и? літератури, фахівцям у галузі освітніх вимірювань, а також учням та студентам закладів середньоі? загальноі? освіти.

      Як відомо, Украі?на долучилась до міжнародного порівняльного дослідження якості освіти PISA (Programme for International Student Assessment), запровадженого и? підтримуваного Організацією економічного співробітництва та розвитку.

     Це дослідження зосереджене на наи?важливіших напрямах навчання, а саме: читацька грамотність, математична грамотність та природничо-наукова грамотність. Результати дослідження використовують для прии?няття обґрунтованих політичних рішень у галузі національноі? освіти.

     Зокрема, дослідження PISA вивчають те, наскільки 15-річні підлітки здатні використовувати навчальні здобутки в різноманітних життєвих ситуаціях для розв’язування особистісно и? суспільно значущих проблем.

     У 2018 році особливу увагу в дослідженні PISA буде приділено читацькіи? грамотності як провідніи? галузі оцінювання чергового трирічного циклу.

     Посібник містить окремии? розділ із завданнями и? характеристиками стосовноі? і?х оцінювання, а також розділ із завданнями, що можуть бути використані вчителями в шкільніи? практиці.

http://pisa.testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2018/01/PISA_Reading.pdf

pi2

Як проведуть шкільний іспит з іноземної мови у 2018 році

     Міністерством освіти надані роз'яснення щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2017/18 навчальному році. Відповідний лист підписаний заступником міністра Павлом Хобзеєм.

    У відомстві зазначають, що державна підсумкова атестація з англійської, німецької, іспанської або французької мов буде проводитись як предмет за вибором.

     Для проведення ДПА з іноземної мови у формі ЗНО у предметному тесті використовуються завдання двох рівнів складності: стандарту та профільного.

     Учні, які бажають проходити ДПА з іноземної мови у формі ЗНО та вивчали цю іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, мають у процесі реєстрації для участі в ЗНО зазначати рівень складності завдань «стандарту» (такі учні отримують оцінку за ДПА за результатами виконання частини завдань тесту, яка відповідає рівню стандарту або академічному).

     Учні, які бажають проходити ДПА з іноземної мови у формі ЗНО та вивчали цю іноземну мову на профільному рівні - мають зазначати рівень складності завдань «профільний» (такі учні отримують оцінку за ДПА за результатами виконання завдань усього тесту).

     Учням, які у 2017, 2018 роках (по 01 червня 2018 pоку з англійської мови, по 29 травня 2018 року - з іспанської, німецької, французької мов) отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту Deutches Sprachdiplom (DSD), Österreichisches Sprachdiplom Deutsch (ÖSD), Goethe-Zertifikat В1, Goethe- Zertifikat B2 - німецька мова; DELF/DALF - французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge English Language Assessment, Pearson Test of English (PTE – англійська мова; D.E.L.E. - іспанська мова) рівня В1 або вище - y paзi вивчення відповідної мови на рівні стандарту або академічному рівні, рівня В2 або вище - у разі вивчення відповідної мови на рівні стандарту або академічному рівні, рівня В2 або вище – у разі вивчення відповідної мови на профільному рівні, результати зазначених іспитів (за бажанням випускника) зараховуються як результати ДПА і у додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови 12 балів.

     Учням, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту після реєстрації для проходження ДПА з іноземної мови у формі ЗНО (у період з 19 березня по 01 квітня 2018 p.) i до 02 квітня 2018 р. не здійснили перереєстрацію, виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови за результатами ЗНО.

     Учням, які отримають міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту рівня B-1 , В-2 (і вище) у період з 03 квітня до 01 червня 2018 року з англійської мови (до 29 травня - з іспанської, німецької, французької мов) і які проходитимуть ДПА з іноземної мови у формі ЗНО, у додаток до атестата про повну загальну середню освіту (за зверненням випускника) виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови 12 балів.

     Як відомо, Українським центром оцінювання якості освіти внесено суттєві зміни до змісту тестових робіт ЗНО з англійської, іспанської, німецької та французької мов. У 2018 році всі тести з іноземної мови міститимуть нову частину «Розуміння мови на слух (аудіювання)».

800x600 48666 sbipo2016