Створення міжособистісних стосунків між учасниками освітнього процесу
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 16 березня 2018, 22:38
- Перегляди: 633
Згідно з планом роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на І квартал 15 березня 2018 року на базі закладу дошкільної освіти №4 «Зірочка» м. Гайсин (директор Бубновська Р.Ф.) відбувся семінар фахівців психологічної служби району на тему «Створення міжособистісних стосунків між учасниками освітнього процесу».
Міжособистісні взаємини відіграють важливу роль у забезпеченні повноцінного спілкування дорослого і дитини, а також самих дітей між собою. Залежно від їх особливостей дитина більш чи менш активно проявляє себе, отримує задоволення від процесу спілкування, а відтак формуються її комунікативні потреби, що виступають провідним фактором розвитку особистості.
У ході семінару були продемонстровані різні ігри та вправи, які сприяли формуванню міжособистісних стосунків між учасниками освітнього процесу.
Соціальний педагог ЗДО №4 «Зірочка» Матушок Г.С. провела з вихованцями старшої групи інтегроване заняття «У єдності-сила».Під час заняття вонапознайомила дітей з моральним правилом взаємодопомоги, розвивала інтерес до історичної спадщини України, допомагала дошкільникам сформувати уявлення про взаємодопомогу і єдність, сприяла дружньому спілкуванню з однолітками. Протягом заняття ігрові вправи, вдало підібрані соціальним педагогом, мотивували дітей до пізнавальної діяльності, створювали емоційно позитивну атмосферу, виховували доброзичливе ставлення один до одного.
Практичний психолог ЗДО №4 «Зірочка» Бубновська А.В. провела з учасниками семінару тренінгове заняття на тему «Атмосфера в організації. Створення позитивної атмосфери в колективі». У ході тренінгу вона акцентувала увагу фахівців психологічної служби з питань: як розвивати позитивну комунікацію в групі; поглиблювати розуміння індивідуальних особливостей; сприяти створенню максимально - продуктивної та комфортної атмосфери в колективі.
Методист РМК Крук Л.П. націлила практичних психологів та соціальних педагогів на використанні різних форм та методів роботи для створення міжособистісних стосунків між учасниками освітнього процесу.