onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Семінар учителів-філологів на базі СЗШ І-ІІІ ст. №4 м. Гайсин

21.11.2017 року в СЗШ І-ІІІ ступенів №4 відбувся семінар учителів-філологів району на тему «Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури».

Відкрив семінар завідувач методичним кабінетом Сич В.П. Відповідно до Положення про районне методичне об’єднання учителів української мови та літератури проведено переобрання його керівника. Віталій Петрович подякував Польовій Ірині Василівні за багаторічну та творчу працю, за підсумками голосування керівником РМО було обрано Ткачук Надію Михайлівну – учительку української мови та літератури НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – гімназія м. Гайсин.

Підготовлена візитка, приурочена Дню Гідності та Свободи, вразила присутніх.

Школярі донесли об’єктивну інформацію про доленосні події в Україні початку ХХІ століття, а також віддання належної шани патріотизму й мужності громадян, які стали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору.

Із вітальним словом до присутніх звернулася директор закладу освіти Сташко І.В., яка коротко розповіла про життя школи.

Цікаві уроки провели вчителі української мови та літератури Зелінська Л.О. (урок української мови в 8-А класі «Узагальнення вивченого з теми «Просте речення. Двоскладне речення»), Бладика О.О. (урок української літератури в 10 класі «І.Я Франко. Новела «Сойчине крило», зображення в ній жіночої долі в новітній інтерпретації»). Учителі разом із школярами поринули в країну «Синтаксис», а також мандрували дорогами новели «Сойчине крило». Проаналізувавши відвідані уроки, колеги відзначили високий рівень їх підготовки. Уроки визначені як оптимальні.

Учитель Немировська Н.В. провела майстер-клас «Хмарні технології на уроках української мови та літератури». Наталя Вікторівна наголосила на тому, що використання Інтернету є невід’ємною частиною навчального процесу, ознайомила словесників із власними блогами «Мовознавча світлиця», «Літературна квест - вітальня», «Михайло Стельмах - син Подільської землі».

Підбила підсумки семінару Ткачук Н.М. У нарадчій частині Надія Михайлівна проаналізувала результати XVIІІ Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика, результати VIІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім.           Т. Шевченка, а також результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури. Особливу увагу було зосереджено на питанні належної підготовки учнів 11-х класів до ЗНО.

Семінар пройшов на високому рівні, учителі-філологи збагатилися досвідом, яким щедро поділилися господарі закладу освіти.

20171121 090941

20171121 090505

20171121 091237

20171121 094417

20171121 103627

20171121 105039

image-0-02-04-5dfce42cb5b2046e144270246ce53a15eaf771700585839a941b362586fe17db-V

image-0-02-04-29af7718533c7e226bde8da498a36fcb8a3344df3f196ad9b79281b5db13031a-V

Соціально-моральний розвиток дітей молодшого та середнього дошкільного віку

16 листопада 2017 року на базі закладу дошкільної освіти №5 «Факел» м. Гайсин (завідувач Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулося районне методичне об'єднання вихователів молодших та середніх груп на тему «Соціально-моральний розвиток дітей дошкільного віку».

Дошкільний вік відрізняється підвищеною сприйнятливістю до соціальних впливів. Тому дуже важливо наповнити освітньо-виховний процес змістом, який допоможе виховувати чесні й сильні характери, формувати сумління й громадські чесноти, спонукав би дітей зростати корисними своєму народу. Завдання вихователя - зробити так, аби суспільна мораль не стала для дітей тягарем, а лягла в основу життєвих принципів, якими вони керуватимуться надалі.

Роботу РМО розпочала вихователь-методист ЗДО №5 Швець О.Б., яка інформувала присутніх про проведення у закладі заходів, спрямованих на розвиток морально-етичних уявлень у дошкільнят стосовно людських взаємин.

Керівник РМО Груша Н.В. запропонувала колегам колективний перегляд інтегрованого заняття «Добре діло роби сміло» зі своїми вихованцями середньої групи, у ході якого показала доцільність залучення батьків до освітньо-виховного процесу, познайомила з прийомами впровадження програми «Афлатот» щодо розвитку соціально-моральних якостей дошкільників, демонструючи високий рівень педагогічної майстерності.

З метою використання ігрових прийомів у питанні ознайомлення дітей із соціальним світом, учасники зібрання поділились власним досвідом, представили дидактичні ігри соціально-морального спрямування, які допомагають дітям закріплювати знайомі морально-етичні правила та засвоювати нові правила поведінки в соціальному середовищі. Найбільшу активність проявили Демидась С.Ю. (ЗДО №2), Плаксієнко О.П. (ЗДО №1), Вовк О.Ф. (ЗДО №4), Підвашецька О.Г. (ЗДО с. Михайлівка).

Змістовну виступ-презентацію «Моральні бесіди: діяльнісний підхід» підготувала Грінчук Л.В., вихователь ЗДО №7, керуючись новим поглядом на проведення морально-етичних бесід, під час яких малята разом виводитимуть моральні правила і навчатимуться їх дотримуватись.

Вихователь ЗДО №1 Тіторенко А.Г. познайомила колег з новим та ефективним прийомом впливу на виховання духовних цінностей у дітей, таким, як комікси - короткі оповідки у малюнках.

На завершення методистом РМК Діхтяр М.Д. було надано окремі рекомендації щодо використання ігор соціально-морального спрямування та підведено підсумки роботи методоб’єднання.

DSC00019

DSC00033

DSC00040

DSC00088

DSC00097

DSC00109

DSC00118

DSC00122

DSC00128

Районний семінар фахівців психологічної служби Гайсинщини

«Таkе іt еаsу » - сприймай усе легше.   

 Усе, що робиш охоче, - не є тягарем.

Томас Джеферсон

На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІVквартал 16 листопада 2017 року на базі ЗЗСО І-ІІІ ст. №5 м. Гайсин відбувся семінар фахівців психологічної служби району на тему «Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності практичного психолога з учасниками освітнього процесу».

         До уваги учасників зустрічі представлено презентацію закладу, в ході якої присутні були ознайомлені з діяльністю навчального закладу. Продовженням семінару стало проведення розвивального заняття з учнями 2 класу на тему «Подорож до Здоровляндії». Під час заняття практичний психолог Т.А. Литвинчуксприяла реалізації особистісно-орієнтованої моделі здоров’ю учнів 2 класу; розвивала та корегувала емоційну сферу у дітей, застосовуючи різні форми роботи, такі, як: ігри, вправи на розвиток психічних процесів; релаксація, відео-гімнастика та мультимедійні технології.

       З метою підвищення психологічної грамотності, особистісному зростанню, з практичними психологами та соціальними педагогами було проведено тренінгове заняття: «Профілактика емоційного виснаження педагогів». У ході роботи Тетяна Анатоліївна акцентувала увагу слухачів семінару на такі поняття, як: «емоційне вигорання педагогічного працівника» та алгоритм дій при виявленні та усуненні даної проблеми.

     Фахівці психологічної служби району відпрацювали комплекс вправ, щодо подолання емоційного вигорання у педагогічних працівників та потреб у професійному самовдосконаленню в діяльності педагога.

        Підсумком семінару стало обговорення проведених форм роботи та ефективність їх використання фахівцями психологічної служби у своїй діяльності.

IMG 3260

IMG 3263

IMG 3268

IMG 3273

IMG 3279

IMG 3287

IMG 3290

IMG 3300

IMG 3309

P 20171116 083747

P 20171116 093911

Семінар керівників та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти району

На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІV квартал 15 листопада 2017 року на базі НВК: СЗШ І-ІІ ступенів – ДНЗ ім. В.Стуса с. Рахнівка (директор Кобзар А.В.) відбувся семінар директорів та методистів закладів дошкільної освіти на тему «Педагогічний аналіз в управлінському циклі «навчальний рік».  

Педагогічний аналіз передбачає управління закладом дошкільної освіти, що спрямоване на вивчення стану, тенденцій, і закономірностей розвитку, об’єктивну оцінку результатів педагогічного процесу і вироблення на цій основі рекомендацій щодо упорядкування системи або переведення її на вищий якісний рівень.

У сучасних умовах функція педагогічного аналізу доповнюється і збагачується, адже керівнику потрібно не лише аналізувати внутрішній стан діяльності ЗДО, а й уміти визначати причини певних змін через аналіз зв’язків і впливів зовнішнього середовища.

Роботу семінару розпочала директор навчально-виховного комплексу Кобзар А.В., яка презентувала заклад з огляду на педагогічну діяльність як зі школярами, так і вихованцями дошкільного підрозділу.

До здійснення педагогічного аналізу пізнавальних та цільових прогулянок, піших переходів було спрямовано увагу учасників керівником семінару Мошноріз О.І. Вихователь-методист ЗДО №5 «Факел» Швець О.Б. організувала засідання круглого столу «Працюємо з вихователями щодо організації прогулянок, піших переходів, цільових екскурсій; вихователь-методист ЗДО №7 «Берізка» Заплішна Л.М. акцентувала увагу надоцільності проведення майстер-класу, як однієї із найбільш ефективних та результативних форм роботи з педагогічними кадрами, а також визначила його складові та умови для проведення.

Учасники засідання переглянули та проаналізували відкритий захід - пізнавальну прогулянку з дітьми різновікової групи, яку провела вихователь НВК с. Рахнівка Макітрук О.В., відвідали музей Василя Стуса, пройшлися алеями парку, названого на честь великого поета-патріота, напились води із Стусової криниці, а на завершення обмінялись думками та підвели підсумки роботи семінару.

image-0-02-05-8af3e59b539bb7eaee359ca71d3bb0bff9241a0c1915876eba8d676d9faf6d07-V

image-0-02-05-168c8209a61f245ecdc50942c619b20e7d0e0c3fa3a5dffb88ce73152deb5ac8-V

image-0-02-05-6d25359b496bffc069fd299172eaa38b93defc8cb0207a21ef53a79e78e89ecc-V

image-0-02-04-46b5abf5aa65f2453ed2896d07fa98c50edf5bf41cb027893b7f74d99701c4e6-V

image-0-02-04-ca43316c14385af19f6e5d8cd77e54ddc6cb080779499c49c47891dfd2b30992-V

image-0-02-04-e5534e86c8ad53ad8c1f29aa5f6f74dec38535fd391d939117cccf97503ca991-V

image-0-02-05-6dc09571dc24761c708d6960d1c70f064476b4c92cd8d0088958cb328bf42e0b-V

image-0-02-05-85305da6d4efc0fad55a541461f2bddf660f694e480ccee2656d3d9ca74e17fe-V

image-0-02-05-77372218d2ef2f3b56fc3cc747f3eb5b24bfa017afd3f6fb31e923a8a2f39fcc-V

image-0-02-05-c93e0b0bf7663389bfbd6ceb152f75569e127daa2fb3fab444659946c605693d-V

image-0-02-05-5003e97d6a7b513fb618a49c5224d737b6cb2df4eac4ed96da47a03380c396e2-V

image-0-02-05-e9745ab86c77b1b3bfe3293ae0b4a4887d68b4dd79a1d8069f57626d239eed56-V

 

Семінар керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти

      15 листопада 2017 року, за ініціативою та при безпосередній участі голови Гайсинської районної державної адміністрації В.А. Уткіна, на базі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів с. Харпачка відбувся районний семінар керівників шкіл та позашкільних закладів на тему «Організація ефективного управління процесом забезпечення належного рівня знань учнів з базових дисциплін у процесі підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання».

     Відкриваючи семінар начальник управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації В.М. Шрамко аргументувала необхідність опрацювання даної теми – вона обумовлена здійсненням якісного оновлення змісту освіти в Україні, зміною знаннєвої освітньої парадигми на компетентнісну, переходом від традиційної інформаційно-накопичувальної спрямованості навчання на формування і розвиток у школярів здатності діяти самостійно, практично , застосовувати отримані знання у нестандартних, творчих життєвих ситуаціях, на це і буде орієнтована система проведення ЗНО у 2018 році. 8 вересня набув чинності наказ Міністерства освіти і науки України, що регулює проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року. Відповідно до наказу кожен зареєстрований учасник має право скласти тести щонайбільше з чотирьох навчальних предметів. Загалом зовнішнє незалежне оцінювання пройде з одинадцяти предметів. Випускникам старшої школи 2018 року результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох навчальних предметів буде зараховано як результати державної підсумкової атестації. Валентина Миколаївна наголосила на тому що результати ЗНО відкривають нові можливості для визначення рівня викладання навчальних дисциплін в навчальних закладах, незалежне тестування це ще й оцінка роботи вчителя: його фахової компетентності, методичного рівня, вміння забезпечити якість знань школярів.

   Науково-теоретичний блок семінару був представлений виступами та презентаціями заступника начальника управління освіти, фізичної культури та спорту А.В. Нестерук, директора ЗЗСО І-ІІІ ступенів с.Харпачка В.Г. Химича, методиста з психологічної служби районного методичного кабінету Л.П. Крук. Виступаючі висвітлили роботу адміністрації, педагогічного колективу ЗЗСО с. Харпачка з питань забезпечення рівня знань учнів з базових дисциплін у процесі підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, наслідки вивчення рівня інформаційної обізнаності старшокласників з питань підготовки до ЗНО. Школа с. Харпачка за результатами ЗНО ввійшла в десятку гірших у Вінницькій області, інформації виступаючих також висвітлили ряд проблем освітнього процесу як в цьому закладі так і в системі освіти Гайсинщини в цілому. Науково-теоретичний блок семінару був продовжений виступом голови районної державної адміністрації В.А. Уткіна, який акцентував увагу присутніх на тому що основним підґрунтям розвитку суспільства сьогодення є насамперед якість освіти. Традиційно оцінка якості освіти передбачає результати навчальних досягнень учнів, якість освіти хвилює державу й суспільство, так як необхідно дати відповіді на питання: на що витрачаються кошти, а в освіту району за останні роки, вони вкладалися потужно і у великій кількості, та як витрачені кошти виправдовують себе. Якість освіти дозволяє проаналізувати: яким чином та на якому рівні забезпечуються права дитини на отримання освіти, як вона відповідає державному стандарту та світовому рівню. Якість освіти випускників Гайсинщини виражена результатами ЗНО останнього року сьогодні не задовольняє районну владу, громадськість, випускників та і самих освітян. Владислав Анатолійович аргументував необхідність глибокого аналізу стану освітнього процесу в школах, його початком має стати сьогоднішній семінар – він має дати старт серйозним змінам, які проводитимуться у зв’язку із впровадженням нового Закону «Про освіту», на цьому семінарі має бути розроблений Алгоритм успішної підготовки випускників Гайсинщини до ЗНО, покроково він має впроваджуватися освітянами та привести до очікуваних позитивних змін.

     У тому, як педагоги ЗЗСО с. Харпачка працюють в питанні методичної теми семінару проводять роботу по підготовці до ЗНО на практиці, учасники семінару змогли пересвідчитися відвідавши другий та третій уроки за шкільним розкладом у ІІ-ХІ класах, які проводили учителі О.Г. Провороцька, В.П. Ларкін, Л.І. Коц, А.С. Балинець, І.В. Соловей, Н.А. Сивак, К.М. Лебідь, Л.І. Швець, Т.В. Кузнецова, М.В. Бладика, С.В. Химич. Усі відвідані уроки були проаналізовані. За наслідками теоретичної і практичної частин семінару було проведено засідання «круглого столу, в ході якого виступили керівники та спікери сформованих груп, проведено ділову дискусію, обмін думками та досвідом, внесенні пропозиції до формування Алгоритму успішної підготовки випускників Гайсинщини до ЗНО. Узагальнений варіант сформованого Алгоритму учасникам семінару представив завідувач районного методичного кабінету В.П. Сич.

       За відгуками керівників шкіл семінар вдався, пройшов по діловому, конструктивно і очевидно буде результативним у вирішенні проблеми, яка обговорювалася в ході його проведення.

IMG 20171115 085109

IMG 20171115 085118

IMG 20171115 085815

IMG 4261

IMG 4263

IMG 4266

IMG 4274

IMG 4286

IMG 4283

IMG 20171115 105303

IMG 4291

IMG 4295

IMG 4301

IMG 20171115 121053

IMG 4296

IMG 20171115 122212

IMG 20171115 125743

IMG 20171115 125754

IMG 4300

IMG 20171115 131817