День цивільного захисту в закладах освіти району
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 29 квітня 2016, 12:52
- Перегляди: 807
Відповідно до плану основних заходів підготовки цивільного захисту Гайсинського району в 2016 році, плану роботи управляння освіти, фізичної культури та спорту з метою покращення роботи з цивільного захисту в загальноосвітніх закладах району, з метою практичного закріплення теоретичних знань, умінь та навичок з питань безпеки життєдіяльності, основ здоров’я, цивільного захисту, а також практичної перевірки здатності учнівських колективів, педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу навчальних закладів грамотно та чітко діяти у разі загрози або виникнення надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій, 28 квітня 2016 року в загальноосвітніх навчальних закладах освіти Гайсинського району був проведений «День цивільного захисту», з практичним відпрацюванням порядку дій у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій, характерних для даної місцевості.
Цей день спрямований на навчально-виховну роботу з учнівською молоддю у сфері безпеки життєдіяльності та одержання знань, умінь і навичок, формування поведінки з метою запобігання виникненню ризику для життя і здоров'я людей.
У ЗНЗ району були проведені шкільні лінійки з ЦЗ, практичні заняття з виготовлення найпростіших індивідуальних засобів захисту органів дихання, показові заняття учнів старших класів по використанню засобів індивідуального захисту органів дихання та шкіри. Практично відпрацьовані дії особового складу по сигналу«Увага, всім!», проведено тренувальні заняття невоєнізованих формувань по діях в різних ситуаціях та наданню першої долікарської допомоги, перевірено практичне виконання нормативів особовимскладом.
У ході даних заходів практично відпрацьовано з учнями, за їх віковими категоріями, знання і навички, отримані під час вивчення теорії з основ здоров’я, безпеки життєдіяльності і цивільного захисту та досягнуто злагодженості у роботі педагогічних колективів, учнів та обслуговуючого персоналу навчальних закладів, як об’єкта цивільного захисту при виконанні заходів щодо попередження і реагування на надзвичайні, нестандартні ситуації та в умовах загрози і вчинення терористичного акту.
Фоторепортаж
СЗШ І – ІІІ ст. №3 м. Гайсин
СЗШ І-ІІІ ст. №5 м. Гайсин
СЗШ І-ІІІ ступенів с. Кузьминці
СЗШ I-ІІІ ст. с. Кунка
НВК СЗШ I-III cт.-ліцей
НВК:Гайсинська СЗШ-інтернат І-ІІІ ст. - гімназія
СЗШ I-III ступенів с. Губник
СЗШ І-ІІ ст. с. Косанове
Психологія стресу та способи боротьби з ним
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 29 квітня 2016, 09:01
- Перегляди: 525
“Наймогутнішим джерелом стресу
є негативні емоції і почуття”
Г.Сел'є
Відповідно до плану роботи управління освіти фізичної культури та спорту 28 квітня 2016 року на базі СЗШ І-ІІІ ст. с. Куни (директор В.В. Сташко, заступник з навчально-методичної роботи Л.Є. Мехед) відбувся семінар-практикум для фахівців психологічної служби району.
Актуальною проблемою для учнів випускних класів є – тестування (ЗНО) та хвилювання перед ним. Подолання емоційних сплесків та нестабільних проявів настрою, покрашення емоційної саморегуляції, вироблення у підлітків основ стресостійкості при виникненні різного роду проблем – саме на цьому акцентувалась увага присутніх під час семінару.
Практичним блоком семінару було проведення тренінгового заняття з учнями 11 класу: «Як уникнути стресу?». В ході роботи практичний психолог О.Е. Сайдак формувала вміння в учнів бути стресостійкими при виникненні різних проблемних ситуацій, розвивала та корегувала емоційну сферу у дітей, застосовуючи такі форми роботи, як: підвищення рівня інформаційної обізнаності з даної теми, «робота в групах», самоаналіз, вміння презентувати себе та релаксаційні вправи.
З метою підвищення інформаційної обізнаності, психологам та соціальним педагогам було продемонстровано асоціативно-метафоричні карти, якими володіє Сайдак О.Е. (член ГО «Психологічна кризова служба»), метою яких є зняття захисту і внутрішнього опору клієнта та створення умов діалогу між зовнішнім і внутрішнім світом особистості.
На нарадчій частині семінару до відома учасників семінару доведено накази та інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки України, листи Департаменту освіти і науки та Навчально-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Вінницької області.
Підсумовуючи роботу семінару, методист психологічної служби Л.П. Крук наголосила практичним психологам та соціальним педагогам на необхідності підвищення психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу при виникненні в них стресових ситуацій та їх подолання, підвищення власної психологічної і професійної компетентності з даного питання.
Чемпіонат Вінницької області з бадмінтону серед молоді
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 29 квітня 2016, 08:52
- Перегляди: 628
З 21 по 23 квітня 2016 року відбувся чемпіонат Вінницької області з бадмінтону серед молоді 1997 р.н., юнаків 2002 р.н. та юнаків 2004 р.н. та молодші. Вихованці Гайсинської ДЮСШ, у кількості 10 чоловік, завоювали 10 призових місць.
У віковій категорії 1997 р.н. учасників було 16 юнаків та 15 дівчат, де гайсинчани посіли такі місця: Маренич Богдан – І місце (пара), ІІІ місце (одиночка) та ІV місце (мікс); Лиманюк Катерина - ІV місце (мікс); Щербай Богдан - V місце (пара) та IX (мікс); Полиця Максим – VII (одиночка), V місце (пара) та IX (мікс); Семенюк Анастасія - VІ місце (одиночка), V місце (пара) та IX (мікс).
По 2002 р.н. було більше учасників 28 юнаків та 19 дівчат. У цій віковій категорії наші вихованці зайняли такі місця: Семенюк Анастасія – ІІІ (одиночка), V місце (пара), ІІІ (мікс); Полиця Максим – ІІ місце (одиночка), ІІІ (пара) та ІІІ (мікс); Лиманюк Катерина – X місце (одиночка), V місце (пара) та V(мікс); Руднєва Анна - XІІ місце (одиночка), V місце (пара) та V(мікс); Самохвал Антон – 19 місце (одиночка), ІІІ місце (пара), IX(мікс); Щербай Богдан – 13 місце (одиночка), V місце (пара), IX(мікс).
У категорії 2004 р.н. кількість учасників була така: 27 юнаків та 18 дівчат. Вихованці Гайсинської ДЮСШ посіли такі місця у цій категорії: Семенюк Анастасія – І місце (одиночка), ІІ (пара), 5 місце (мікс); Фінік Діана – 5 місце (одиночка), ІІ (пара), 5 місце (мікс); Лебідь Володимир – 10 місце (одиночка), ІІІ (пара), 5 місце (мікс); Єрмолюк Максим – 19 місце (одиночка), 9 (пара), 9 (мікс).
Загальнокомандне ІІІ місце у Гайсинської ДЮСШ з 9 команд, які брали участь у цих змаганнях. Перед нами тільки команди Вінниця 1 та Вінниця 2. Також приймали участь команди з Оратова, Погребища, Вінниці 3, Вінниці-Спартака, Піщанки.Велика подяка дирекції Гайсинської дитячо-юнацької спортивної школи. Команду підготував КМС тренер-викладач з бадмінтону Скрипник Віктор Іванович.
Районний семінар вчителів трудового навчання на базі СЗШ І-ІІІ ст. с. Гранів
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 28 квітня 2016, 14:55
- Перегляди: 701
Згідно з планом роботи управління освіти, фізичної культури та спорту 27 квітня 2016 року на базі СЗШ І-ІІІ ст. с. Гранів було проведено семінар учителів трудового навчання (технічна праця) за темою «Захист проектів на уроках трудового навчання».
Традиційно семінар було розпочато із виступу директора школи Ушенка В.І., який розповів про роботу школи її здобутки та досягнення. Увазі учасників семінару було представлено фільм про школу. Також свою роботу представляв учитель трудового навчання Сенченко В.М..
Відповідно до теми семінару, свої роботи презентували учні школи: Совенко Олег (8-А клас) робота «Булава» та Наконечна Анастасія учениця 11 класу робота «Рушник». Вони презентували свої проекти та захищали їх перед учасниками семінару.
Після захисту проектів Сенченко В.М. представив учасникам семінару свої власні роботи, всі мали змогу переглянути фільм про хобі та творчість вчителя, його власні ідеї та творчі проекти. Учитель поділився із колегами секретами створення різнотипних інструментів та нестандартними підходами щодо їх виготовлення.
У цікавій формі був спланований семінар, а саме практичне проведення майстер-класів за різними техніками виконання та виготовлення виробів. Вчителі розповіли про данні техніки, продемонстрували готові вироби та дали змогу учасникам семінару спробувати свої сили в освоєнні даних технік для подальшого використання у своїй роботі на уроках трудового навчання.
Традиційним стало вже й те, що до семінару також долучилися інші вчителі трудового навчання району (Плахотнюк Л.В., Рудик В.П.,). Кожен з них представив увазі колег зразки готових виробів учнів, які виготовленні у його школі та розповів про технологію, підбір матеріалів, інструментів та послідовність виконання технологічних операцій.
На завершення, методист РМК - Подчос В.М., провів нарадчу частину семінару, де було проведено аналіз ІІІ етапу олімпіади з трудового навчання. З вчителями обговорювалися питання проведення олімпіади, пропозиції та зауваження. Також було наголошено на обов’язковому застосуванні методів проектів на уроках трудового навчання та на тому, щоб намагатися зацікавлювати учнів на уроках до творчого мислення, прагнення працювати, творити, вчитися.
Після нарадчої частини педагоги мали можливість обмінятися досвідом роботи, оглянути виставку виробів учнів школи, ознайомитись з матеріальною базою предмета.
Після чого, учасникам семінару, було проведено екскурсію стінами навчального закладу, зокрема: оновленими навчальними класами, просторими коридорами, навчальною майстернею з технічної праці. Також було проведено історичний екскурс у історію створення закладу та представлено його музей.
Семінар пройшов, як насичена, плідна, творча зустріч вчителів трудового навчання. Учасники семінару обговорили зміст виступів, ділилися своїми думками, враженнями, обговорювали проблеми, ділилися досвідом роботи. По завершенню семінару було проведено підведення підсумків, сплановано роботу та основні напрямки роботи методичного об’єднання вчителів трудового навчання на наступний рік.
Семінар вихователів груп дітей старшого дошкільного віку
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 28 квітня 2016, 14:30
- Перегляди: 625
На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІІ квартал на базі дошкільного навчального закладу №7 «Берізка» (завідувач Нікітенко О.П., вихователь-методист Заплішна Л.М.) відбувся семінар вихователів старших груп закладів району з проблеми «Інтегрований підхід до організації занять комунікативно-мовленнєвого спрямування».
Сприяння розвитку у дошкільників цілісної та багатовимірної картини світу передбачає дотримання одного з провідних методологічних принципів дошкільної освіти – інтеграції. Цей принцип покладено в основу Базового компонента дошкільної освіти, діючих програм. Ознайомлення педагогів з різновидом природовідповідної технології сприятиме ефективності освітнього процесу та розвитку творчого потенціалу вихованців.
Які інтерактивні методичні прийоми стимулювання дітей до словесної творчості (складання творчих розповідей на наочній та словесній основах) найбільш доцільні та ефективні розкрила у своєму виступі вихователь ДНЗ «Капітошка» с. Жерденівка Галаган Т.М.
Продовженням висвітлення важливої теми була презентація з досвіду роботи вихователя ДНЗ №2 «Дзвіночок» Дідицької А.С., де педагог продемонструвала використання найефективніших та найдоцільніших форм та методів діяльності з дітьми в ході інтегрованих занять з пріоритетом інтелектуально-мовленнєвих, мовленнєво-художніх, соціально-пізнавальних та інших завдань в межах двотижневого тематичного циклу.
Під час колективного перегляду інтегрованого заняття з пріоритетом інтелектуально-мовленнєвих завдань, яке провела з дітьми старшої групи вихователь ДНЗ №7 «Берізка» Білецька Ю.В., присутні спостерігати за майстерністю педагога у веденні полілогу, діалогу, використанні проблемних ситуацій, організації роботи у парах, командах, у вмінні бути режисером організованої діяльності, а не носієм певної інформації.
Керівник семінару Чорна Н.М. запропонувала учасникам семінару перелік проблемних запитань, які не гаситимуть інтерес та не гальмуватимуть процес мислення дитини при обговорені картин, ілюстрацій тощо.
Під час підведення підсумків семінару методист РМК Діхтяр М.Д. спрямувала увагу присутніх на актуальності впровадження в практику роботи інтегрованого підходу, необхідності використання досвіду колег, які вже мають успіхи та високу результативність освітньо-виховної діяльності.