Робота з батьками дітей раннього віку у ДНЗ №2 «Дзвіночок»
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 13 жовтня 2016, 21:00
- Перегляди: 810
Відповідно до річного плану роботи ДНЗ №2 «Дзвіночок» (завідувач Бойко Т.П., вихователь-методист Маковецька Г.П.) у закладі проводяться різні форми роботи з батьками. У період адаптації ці форми набувають у більшості індивідуального характеру та вимагають від педагогів особливого підходу до співпраці із сім’ями вихованців.
Ранній вік - період швидкого формування всіх властивих людиніфізіологічних процесів. Виховання дітей раннього віку є важливою умовою їх повноцінного розвитку. Розвиток у ранньому віці відбувається на такому несприятливому фоні, як підвищена ранимість організму, низька її опірність до захворювань. Кожне перенесене захворювання, негативно позначається на загальному розвитку дітей. Тому в період адаптації важливо створювати сприятливі умови для комфортного перебування дитини в дитячому садку.
Як налагодити гармонію, співпрацю у відносинах з батьками? У кожного педагога є своя відповідь на це запитання. Утім, всі погодяться,що ефективна взаємодія педагогів та батьків вихованців передбачає їхнє безпосереднє спілкування.
Вихователь групи раннього віку «Веселі колобочки» Голуб Т.І. приділяє особливу увагу цьому періоду роботи, працюючи під девізом «Адаптація чудова, коли мама поряд». Присутність батьків у груповій кімнаті допомагає малюках безболісно адаптуватись до режиму та умов садка. Батьки не є спостерігачами за навчально-виховним процесом, а активними учасниками на заняттях, прогулянці, під час режимних моментів. Вихователь Голуб Т.І. надає батькам консультативну допомогу, навчає як, граючись, можна розвивати та навчати дітей.
Активно до періоду адаптації долучається і психологічна служба. Практичний психолог Кучинська В.В. провела тренінг «Будьмо знайомі» з членами сімей, чиї діти відвідують групу раннього віку «Капітошка» (вихователь Дідицька А.С.). Увагу батьків акцентували на психологічний особливостях їх спілкування з дітьми вранці. Ігри–вправляння дозволили батькам побачити себе в дзеркалі родинних стосунків. Крім того, батькам були надані рекомендації «Щоб процес адаптації не затягувався».