onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Цей одвічний біль - Афганістан

      Будь-яка війна - це катастрофа для людства. Вона нехтує найбільшою цінністю на землі - людським життям. У народну пам’ять глибоко врізалася неоголошена афганська війна, відгомін якої ми відчуваємо й досі. Вона чорним смерчем пронеслася над просторами України, зачепила переважно прості родини робітників і селян, які віддали своїх, часто єдиних, синів до армії, не відаючи, через яке пекло їм доведеться пройти.
      Щороку, 15 лютого, православною церквою відзначається світле релігійне свято Стрітення. А 27 років тому, у 1989 році, саме у цей день останній солдат колишнього Радянського Союзу згідно з наказом командування, покинув багатостраждальну землю республіки Афганістан. Відповідним Указом Президента України саме ця дата була визначена Днем вшанування учасників бойових дій на території інших держав.
      Гайсинський музей ветеранів війни в Афганістані був створений і відкритий до 10—ї річниці виводу Радянських військ з території Афганістану 13 лютого 1999 року. Школярі навчальних закладів Гайсинського району з цікавістю та захопленням відвідують його.
      У ці пам’ятні дні першими завітали до музею хлопчики та дівчатка із СЗШ № 4 м. Гайсин (директор Сташко І.В.) та НВК: Гайсинська школа-інтернат-гімназія (директор Мендусь Л.Г.).
      Діти почули багато цікавого і повчального, почерпнули знання про ціну життя, дружби, єдності, збереження військової відданості і братерства.

СЗШ № 4 м. Гайсин (5-Б клас)

41

42

НВК: Гайсинська школа-інтернат-гімназія (7-Б клас)

hj11

s4

Державна підсумкова атестація у 2016 році

      Міністерством освіти і науки затверджено орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти у 2015/16 навчальному році, якими визначено зміст і особливості проведення ДПА у цьому навчальному році. Відповідний наказ підписано міністром освіти Сергієм Квітом.

      Документом визначено, що державна підсумкова атестація учнів 4-х класів відбудеться з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики.

      Учні 9-х класів з 1 по 8 червня складуть ДПА з української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу.

      У 2016 році державна підсумкова атестація учнів 11-х класів є обов’язковою з трьох навчальних предметів для всіх випускників. 5 травня у пунктах проведення ЗНО відбудеться тестування з української мови у формі зовнішнього незалежного оцінювання. 11 травня та 13 травня у пунктах ЗНО будуть проведенні тестування з математики та історії України.

20 травня у навчальних закладах, за завданнями Міністерства освіти і науки України, відбудеться іспит з іноземної мови.

      Увага! Результати зовнішнього незалежного оцінювання будуть зараховані як результат державної підсумкової атестації за курс повної загальної середньої освіти для всіх випускників старшої школи. ДПА у формі ЗНО буде проводитися як під час основної, так і під час додаткової сесій ЗНО.

      У випадку, якщо випускник складатиме ЗНО і з математики, і з історії - до атестата вноситься оцінка за ДПА з того предмета, який він указав при реєстрації на ЗНО. При реєстрації для участі в ЗНО випускник може обрати лише один з цих двох предметів для зарахування результату ЗНО як оцінки за ДПА.

      Тестові бали, що отримають випускники в ході тестування, будуть переведені в оцінки за шкалою 1-12 балів.

Випускники, роботу яких над тестом буде припинено достроково внаслідок порушення процедури проходження ЗНО, отримають нуль тестових балів, що відповідно дорівнюватиме одному балу за ДПА.

      Наказом міністерства також визначено вимоги до змісту та оцінювання підсумкових контрольних робіт державної підсумкової атестації у початковій школі.

      Також документом докладно визначено зміст та особливості проведення державної підсумкової атестації в основній школі з української мови, математики, іноземних мов, історії, географії, біології, хімії, фізики, інформатики, правознавства тощо.

скачанные файлы

Дослідницька діяльність у дитячому садку

       На виконання плану роботи відділу освіти на І квартал 12 лютого 2016 року на базі дошкільного навчального закладу №1 «Пролісок» (завідувач Бондар О.І., вихователь-методистАртеменко Т.І.) відбувся семінар вихователів старших груп закладів району з проблеми «Екологічне виховання засобами пошуково-дослідницької діяльності».

     Актуальність даної проблеми обумовлена необхідністю впровадження активних та інтерактивних форм роботи з вихованцями, створення умов для набуття дітьми природничо-екологічної компетенції, застосування засобів і методів, що мають наукове обґрунтування їх оздоровчої та виховної цінності.

         Роботу семінару розпочала вихователь ДНЗ №7 «Берізка» Білецька Ю.В., яка підготувала виступ-презентацію «Організація навчально-дослідницької діяльності старших дошкільників».

     Під час колективного перегляду інтегрованого заняття з пріоритетом пошуково-дослідницьких завдань «Водиця-чарівниця» вихователь ДНЗ №1 «Пролісок» Бондар Н. А. продемонструвала для учасників зібрання доцільність проведення дослідів з водою, виховання у дітей бережливого та економного ставлення до водних ресурсів.

Досвідом роботиз учасникамиподілились: Чорна Н.М. (керівник семінару), провівши досліди, що розкривають властивості повітря при нагріванні охолодженні; Борова Н.В. (вихователь ДНЗ №5), яка розповіла про організацію роботи щодо виховання екологодоцільної поведінки у старших дошкільників.

      На завершення роботи семінару Чорна Н.М. запропонувала присутнім методичні рекомендації відповідно до проблеми пошуково-дослідницької діяльності; методист РМК Діхтяр М.Д. наголосила на важливості навчити дітей сприймати мінливий світ та процеси, які відбуваються у ньому, використовуючи принцип проблематизації.

DSCN6470

DSCN6449

DSCN6455

DSCN6460

DSCN6468

DSCN6487

DSCN6502

DSCN6586

DSCN6593

Для випускників про ЗНО-2016

  Реєстрація для участі в ЗНО-2016 триватиме з 1 лютого до 4 березня.
  У 2016 році для вступу до вищого навчального закладу (ВНЗ) абітурієнти подають сертифікати ЗНО лише 2016 року.
  Кожен учасник ЗНО має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів з переліку:
• Українська мова і література - 5 травня
• Історія України - 13 травня
• Математика - 11 травня
• Біологія - 10 червня
• Географія - 15 червня
• Фізика - 13 червня
• Хімія - 17 червня
• Англійська мова - 7 червня
• Іспанська мова - 6 червня
• Німецька мова - 8 червня
• Російська мова - 3 червня
• Французька мова - 9 червня

          Державна підсумкова атестація з української мови, історії України та математики
Для усіх випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2016 року результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури зараховуватимуться як оцінки за державну підсумкову атестацію, що визначатимуться на основі кількості балів, набраних за виконання завдань лише з української мови. Як оцінки за державну підсумкову атестацію зараховуватимуться й результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики або історії України (період ХХ – початок ХХІ століття).

          Встановлення «порогового бала»
Для визначення результатів ЗНО-2016 з кожного предмета буде встановлено «пороговий бал», тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт. Учасники тестування, які не подолають «поріг», не зможуть використати результат ЗНО з цього предмета для вступу до ВНЗ. Усі абітурієнти, результати яких будуть не нижчими від «порогового бала», отримають оцінку за шкалою 100–200 балів та матимуть право брати участь в конкурсному відборі при вступі на навчання.

1 14549294800620-12A6

Сенсорний розвиток дітей раннього віку

Згідно з планом роботи відділу освіти на І квартал 2016 року на базі дошкільного навчального закладу №2 «Дзвіночок» (завідувач Бойко Т.П., вихователь-методист Маковецька Г.П.) відбулося методичне об’єднання вихователів груп раннього віку за темою «Сенсорний розвиток дітей раннього віку».

Навчання дітей раннього віку має загальнорозвивальний характер. Одне із головних завдань педагогів – організувати таке розвивальне середовище, яке сприятиме сенсорному розвитку дітей та водночас спонукатиме кожну дитину до активних дій і саморозвитку.

Питання розвитку сенсорики та мовлення дитини раннього віку засобом ігрових занять розкрила у своєму виступі з досвіду роботи Демченко С.М, акцентуючи увагу присутніх на зародженні та розвитку ігрових дій, внаслідок яких виникає ігрова діяльність.

У ході сюжетного заняття «Як діти Курочку шукали» вихователь ДНЗ №2 Сарачук С. П. продемонструвала як доцільно використовувати розвивальне середовище групової кімнати під час організованої (підгрупової) діяльності, як здійснювати сенсорне виховання завдяки грі.

Вихователь ДНЗ №1 Тітаренко А.Г. провела з учасниками методичного об’єднання майстер-клас «Граючись зростаємо», в основу якого були покладені мовно-сенсорні ігри.

У перевагах інтегрованого підходу до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку, розвивальному потенціалі інтегрованих занять переконувала присутніх методист РМК Діхтяр М.Д.

Вихователі груп раннього віку ДНЗ №2 «Дзвіночок» організували для гостей виставку сучасних ігор, виготовлених власноруч, розповіли про багатоваріативність кожної з гри.

SAM 6393

SAM 6396

SAM 6397

SAM 6410

SAM 6411

SAM 6413

SAM 6416