onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

День пам'яті Петра Коваленка

Жорстока війна на Сході України залишила вічний біль для жителів села Рахнівка та всієї Гайсинщини, адже  втратили одного з кращих своїх односельчан, патріота, який віддав за свою країну найдорожче – життя.

24 лютого 2017 року в стінах НВК с. Рахнівка усі присутні вшановували пам'ять загиблого в зоні АТО Коваленка Петра Миколайовича, десантника 95-ї окремої аеромобільної бригади м. Житомир.

25 лютого 207 року йому мало б виповнитися 23 роки. Віддати шану та згадати веселого, привітного, доброго хлопця мали змогу батьки загиблого, односельчани, учні, вчителі НВК та Чечелівський сільський голова Анатолій Михайлович Штельмах.

Схиляємо голови перед подвигом Петра, який віддав своє життя заради майбутнього України. Вічна пам'ять Герою!

Всіх, давно і недавно на війні полеглих

Згадаєм з вдячністю й сльозою на очах

     Так віддано і щиро захищати Батьківщину

Повинен кожний патріот і кожен з нас!

Коваленко Петро Миколайович

Бінарний урок – як один з інноваційних методів та інтерактивних форм навчання

  У сучасних умовах освіта не може залишатися осторонь від стрімких процесів науково-технічного прогресу, посилення інтеграційних функцій у розвитку науки, техніки, виробництва, політики. Наше суспільство перебуває в постійному розвитку і через систему утворень висуває і реалізує все нові вимоги до людини, а, отже, і до якості освіти:
- до навчання, тобто до постійної самоосвіти, освоєння нових видів діяльності,
- до інтелектуально-фізичному розвитку: доступ до технологій можливий тільки інтелектуально розвиненим людям,
- до здатності мислити і діяти творчо.
  Багато з цих якостей можна розвинути, вводячи в школах інтегративні курси, інтегровані уроки, використовуючи комп'ютерні технології, бажання педагогів навчити бачити світ цілим, а не роздробленим на шматочки маленьких відомостей і уявлень, які легко забуваються і не знаходять застосування в реальному навколишньої дійсності.
  Бінарний урок є практичним відображенням інтегральної технології навчання і являє собою нестандартну форму навчання з реалізації міжпредметних зв’язків. Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес учнів та формує в останніх креативну компетентність.
  Організація таких заходів у школі покладається на заступників директорів з навчально-методичної роботи. Саме вони мають донести до вчителів, що бінарні уроки мають бути гранично чіткими, компактними, продуманими на всіх етапах.
  У НВК: Гайсинській школі-інтернат-гімназії (заступник директора з навчально-методичної роботи Бєлай Т.П.) передбачено цикл бінарних уроків з різних предметів.
  Днями на базі 6-Б класу цього закладу було проведено бінарний урок математики та мистецтва « Математика і музика – це два полюси чи єдине ціле ».
Творчість двох педагогів – вчителя математики Ганни Володимирівни Дем’янюк та вчителя музичного мистецтва Дениса Васильовича Зизи, сприяла підвищенню навчальної мотивації учнів,зацікавленості у вивченні таких, на перший погляд, різних наук. На уроці було представлено ціла низка цікавих та нестандартних методів і прийомів, які сприяли розвитку вміння шестикласників порівнювати, узагальнювати, робити висновки. Цей урок поглибив уявлення учнів про предмет, розширив кругозір, дав можливість доторкнутись до прекрасного, нового, непізнаного. Спільна робота двох вчителів довела необхідність у проведенні інтегрованих занять, які сприяють широкому розвитку потенціалу педагога та допомагають учневі різнобічно дивитися на навчальний процес.
Урок математики та музичного мистецтва був побудований на тісних міжпредметних зв’язках, активному використанні комп’ютерної техніки. Учні продемонстрували знання та вміння з двох предметів, розвивали логічне мислення, пам’ять, увагу; поглибили й закріпили теоретичний матеріал; змогли порівняти свої можливості, завдяки командному змаганні; довели глибокий рівень знань. Урок був схожий на єдиний механізм, який посилює інтерес до вивчення двох предметів одночасно. Таке заняття дало змогу формувати гармонійно й інтелектуально розвинену особистість.
Урок математики й музичного мистецтва був схожий на пісню, яка надихає на творчу та плідну працю як учнів, так і педагогів.
Такі уроки знижують втомлюваність головного мозку, створюють комфортні умови для дитини як особистості, підвищують успішність навчання, дозволяють уникнути ситуації, коли той чи інший предмет потрапляє в розряд не улюблених.
Запрошуємо підхопити естафету проведення бінарних уроків з різних предметів усі навчальні заклади Гайсинського району.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумки державної атестація дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» с. Харпачка

Відповідно до Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 р. № 67, наказів начальника управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської райдержадміністрації від 11.04.2016 року № 11 «Про затвердження графіка проведення атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Гайсинського району на період 2015-2020 р.р.», від 30.12.2016 року № 275 «Про проведення атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» с. Харпачка» у період з 23.01.2017 р. по 26.01.2017 рокупроведено атестаційну експертизу ДНЗ «Дзвіночок» с. Харпачка.

Експертною комісією вивчались питання відповідності дошкільного закладу державним стандартам певного освітнього рівня, дотримання вимог Базового компоненту дошкільної освіти, забезпечення надання якісної освіти. Крім того членами комісії надана організаційно-методична допомога працівникам закладу.

Згідно з наказом управління освіти, фізичної культури та спорту від 20.02.2017 року № 59 «Про результати державної атестації дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» с. Харпачка» вищезазначений заклад визнаний атестованим.

IMG 0976

IMG 0978

IMG 0981

IMG 0983

IMG 0988

Державна атестація дошкільного навчального закладу «Колосок» с. Михайлівка

Відповідно до Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 р. № 67, наказу управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської райдержадміністрації від 11.04.2016 року № 11 «Про затвердження графіка проведення атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Гайсинського району на період 2015-2020 р.р.», від 02.02.2017 року № 32 «Про проведення атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу «Колосок» с. Михайлівка» розпочалась атестаційна експертиза ДНЗ «Колосок» с. Михайлівка, яка проходитиме у період   з 24.02.2017 р. по 02.03.2017 р.

Експертною комісією будуть вивчені питання відповідності дошкільного закладу державним стандартам певного освітнього рівня, дотримання вимог Базового компоненту дошкільної освіти, організації харчування, стану управлінської діяльності, роботи з батьками, співпраці зі школою тощо.

IMG 20170224 081813

IMG 20170224 082004

IMG 20170224 090903

IMG 20170224 104643

IMG 20170224 104939

IMG 20170224 105202

Круглий стіл спільно з представниками ГО «Вінницький союз учасників АТО»

      Відповідно до плану роботи  управління  освіти, фізичної культури та спорту 23 лютого 2017 рокуна базі районного методичного кабінету з метою підвищення ефективності роботи, професійної компетентності, самовдосконалення, опанування інноваційними методами  і технологіями надання психологічних і соціальних послуг було проведено круглий стіл спільно з представниками ГО «Вінницький союз учасників АТО» за сприяння практичного психолога СЗШ І-ІІІ ст. с. Куна, члена ГО «Спілка учасників бойових дій АТО Гайсина та Гайсинського району» Сайдак О. Е.

У ході зустрічі розглядалась тема: «Взаємодія працівників психологічної служби з іншими службами для подолання стресових та посттравматичних станів учасників освітньо-виховного процесу».

       Круглий стіл розпочала методист психологічної служби району Крук Лариса Петрівна, яка акцентувала увагу присутніх на важливості теми обраної для опрацювання та наголосила на необхідності роботи працівників психологічної служби з дітьми, що пережили травмуючі події.

     Продовженням зустрічі стали виступи представників громадської організації «Вінницький союз учасників АТО»: Гончарук Тетяни Остапівни - психолога, тренера по лікуванню і практиці ПТСР, інструктора по першій психологічній допомозі в бойових діях та Коровецької Ірини Миколаївни - арт-терапевта, інструктора по подоланню посттравматичного стресового розладу.

     Гончарук Т.О. ознайомила учасників зустрічі з періодами адаптації комбатанта в мирному житті, методами виявлення проявів посттравматичних стресових розладів та представила види роботи щодо їх подолання. З метою поглиблення знань фахівців психологічної служби, Тетяна Остапівна надала рекомендації щодо особливостей роботи практичних психологів з учнями, що пережили травмуючі ситуації та детально зупинилась на виявленні психологічного ресурсу учасників навчально-виховного процесу.

     Проблему травми та її прояву у психіці, поведінці дитини розкрила Коровецька І. М. Вона ознайомила з Теорією прив’язаності Джона Боулбі, акцентувала увагу на її видах, рекомендувала комплекс вправ, які застосовуються під час заняття, вході корекційної роботи, щодо подолання емоційного стресу у дітей, які зазнали психотравмуючого впливу.

    У ході зустрічі фахівці психологічної служби району відпрацьовували комплекс вправ, щодо подолання проявів посттравматичного стресового розладу у школярів.

    Круглий стіл за участі представників громадської організації та фахівців психологічної служби пройшов, як насичена, плідна, творчата цікавазустріч.

     По завершенню круглого столу із практичними психологами та соціальними педагогами району було проведено інструктивно-методичну нараду з питань активізації профілактичної роботи працівниками психологічної служби щодо подолання аутоагресивної та самоушкоджуючої поведінки серед підлітків.

Изображение 151

 

P 20170223 102528 NT

 

P 20170223 111355 NT

 

P 20170223 111431 NT

 

Изображение 024

Изображение 051

 

Изображение 056

 

Изображение 070

 

Изображение 123