onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Формування і розвиток професійних компетенцій учителя

Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту 14 лютого 2017 року на базі районного методичного кабінету проведено семінар-практикум заступників директорів шкіл з навчальної та навчально-виховної роботи.   На семінарі опрацьовувалась методична тема: «Формування і розвиток професійних компетенцій учителя».

Відкрив семінар-практикум завідувач районного методичного кабінету  В.П. Сич, який акцентував увагу присутніх на важливості теми обраної для опрацювання на семінарі, виступив з інформаційним повідомленням про роботу районного методичного кабінету з питань формування професійних компетенцій учителя.

Виконання практичної частини семінару забезпечили учителі-переможці районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»: Н.А. Петренко (номінація «Початкові класи», учитель СЗШ І-ІІІ ступенів с.Чечелівка), Н.А. Коваль (номінація «Біологія», учитель НВК:Гайсинська СЗШ-інтернат І-ІІІ ступенів – гімназія), Т.М. Годованюк (номінація «Музичне мистецтво», учитель СЗШ І-ІІІ ступенів с. Кунка), С.М. Каляфіцький (номінація «Інформатика», учитель СЗШ І-ІІІ ступенів №4 м. Гайсин).

Переможці конкурсу провели для заступників керівників шкіл цікаві майстер-класи з питань проведення ділової гри, створення веб-квесту, методичного портфоліо, використання на уроках сучасних інтерактивних вправ, ігрових методик, технологій. Всі присутні на семінарі були активними учасниками проведених майстер-класів.

       Семінар пройшов, як насичена, плідна, творча та цікава зустріч заступників директорів шкіл та педагогів-переможців районного етапу конкурсу «Учитель року - 2017». Учасники семінару обговорили зміст проведених майстер-класів, презентацій, ділилися своїми думками, враженнями, досвідом роботи. Учителі, які вже побували на обласному етапі конкурсу, поділились враженнями від спілкування із колегами з навчальних закладів Вінниччини.

     По завершенню семінару із заступниками директорів шкіл проведено інструктивно-методичну нараду з питань організації фахової атестації педагогів, проведення курсів підвищення кваліфікації, навчально - методичного та правового забезпечення учасників навчально-виховного процесу.

 

Заставна

 

IMG 2959

 

IMG 2960

 

IMG 2971

 

IMG 2973

 

IMG 2974

 

IMG 2976

 

IMG 2985

 

IMG 2991

 

 

Школа інтерактивного навчання для педагогів

Дошкільники Гайсинщини взяли участь у засіданні Школи інтерактивного навчання для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів Вінниччини.
Засідання Школи проходило за участю Карабаєвої І.І. - старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, кандидата психологічних наук; Савінової Н.В. - шеф-редактора методичних видань тематичного напряму MCFR.DSC 3779

DSC 3753

DSC 3926

День контролю у ДНЗ «Вербиченька» с. Куна

На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту та відповідно до наказу №31 від 02 лютого 2017 року, з метою моніторингу виконання рекомендацій за наслідками атестаційної експертизи 10 лютого 2017 року було проведено день контролю у дошкільному навчальному закладі «Вербиченька» с. Куна.

У ході моніторингу проаналізовано план заходів щодо усунення недоліків, виявлених у ході атестації закладу, стан роботи щодо покращення ведення ділової документації, організації та контролю за харчуванням дітей, самоосвіти педагогічних працівників, виготовлення демонстраційного та роздаткового матеріалу, дидактичних та розвивальних ігор, спортивного обладнання, збагачення обладнання в ігрових осередках.

Членами комісії також було переглянуто заняття, прогулянку у старшій та різновіковій групах, проведено бесіди з працівниками, дітьми, надано методичну допомогу з питань організації та проведення занять з образотворчості, самостійної художньої діяльності.

У результаті вивчення встановлено, що за контрольний період керівником закладу Підвашецькою С.С. та колективом проведена робота щодо удосконалення роботи закладу в цілому.

SAM 8295

SAM 8301

SAM 8276

SAM 8289

 

Вітаємо Петренко Оксану Анатоліївну

Petrenko

     Бажаємо Вам подальших успіхів і здобутків! Сподіваємося, що конкурс розкрив перед Вами нові обрії, можливості щодо пізнання себе та світу!
     Дякуємо за Вашу фахову майстерність, за відповідальне ставлення до виховання і навчання учнів, за активну громадянську позицію.
     Бажаємо,  щоб Ваша учительська праця приносила лише відчуття задоволення від реалізації поставлених цілей, а любов та повага учнів надихали на створення нових ідей.

     IMG 2785gfdutdc

     Оксана Петренко:

      «Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо виросла в сім’ї, в якій мама все життя пропрацювала учителем початкових класів. Я не просто продовжила сімейну традицію, а серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність. Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. Звичайно, це нелегко. Та завжди допомагає приклад моєї матері-педагога і моя власна сім’я – чоловік та синочок. Постійно відчуваю підтримку й взаєморозуміння свого батька. Він хоч і не педагог, але розуміє мої вчительські проблеми. А це так важливо!»

Ігри з лялькою як основа розвитку дітей раннього віку

Згідно з планом роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на І квартал 2017 року на базі дошкільного навчального закладу №5 «Факел» (завідувач Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулося методичне об’єднання вихователів груп раннього віку.

Ляльковий світ – модель людського життя, модель стосунків людини з цим світом, взаємин між людьми. Через ляльку дитина намагається зрозуміти саму себе і навчитися існувати у нашому досить не простому світі. У грі з лялькою дитина реалізує свій досвід, відтворює дії людей, які її оточують.

Проблему використання дидактичної ляльки у різні режимні моменти розкрила вихователь ДНЗ №2 «Дзвіночок» Марченко Г.Л., супроводжуючи виступ прикладами з досвіду роботи, наголошуючи на ефективності та результативності формування бережливого ставлення до ляльки як образу людини.

У ході колективного перегляду інтегрованого заняття «День народження ляльки Катрусі», проведеного вихователем ДНЗ №5 Смірновою Л.І., присутні спостерігали за високим рівнем педагогічної майстерності колеги, зокрема, умінням активізувати дитячий колектив, викликати бажання розмовляти, досліджувати, заохочувати до об’єднання у спільній діяльності. Вихованці із радістю включались у гру, викладали візерунок на платті, нанизували намистинки, дарували усмішки, танцювали з лялькою, готували святковий пиріг, загадували бажання, дарували кульки тощо.

Вихователь ДНЗ №5 Мищенко В.А. провела з вихователями майстер-клас з виготовлення ляльки-мотанки «Травниці», ДНЗ №2 Голуб Т.І. – ляльки з пап’є маше, Пашенко Л.Д. – ляльок з ложок.

Методист РМК Діхтяр М.Д., керівник РМО Пашенко Л.Д. підвели підсумки роботи районного методичного об’єднання, спрямували увагу педагогів на створення умов для розвитку ігрових дій з лялькою, формування умінь використовувати в іграх набутий життєвий досвід.

DSC03221

DSC03282

DSC03296

DSC03305

DSC03310

DSC03330

DSC03339

DSC03386

DSC03423

DSC03498

DSC03535