Засідання Школи молодого вихователя на базі закладу дошкільної освіти №1 «Пролісок»
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Субота, 03 лютого 2018, 12:21
- Перегляди: 572
На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на І квартал 2018 року 02 лютого на базі закладу дошкільної освіти №1 «Пролісок» (завідувач Бондар О.І., вихователь-методист Артеменко Т.І.) було проведено чергове засідання Школи молодого вихователя з питання «Використання конструктора TheLEGO Foundation в освітньому процесі».
Участь у засіданні взяли молоді вихователі Грабовенко Г.П. (ЗДО «Пролісок» с. Лад.Хутори), Диченко Н.С. (ЗДО «Журавлик» с. Карбівка), Квітна Л.Ф. (ЗДО «Сонечко» с. Нараївка), Лантух А.В. (ЗДО «Ромашка» с. Кущинці), Плахотнюк К.В. (ЗДО «Сонечко» с. Кунка), Підвашецька В.О. (ЗДО «Вербиченька» с. Куна), Русіна І.Л. (ЗДО «Котигорошко» с. Губник), Сільвоник О.П. (НВК с. Рахнівка), Химич С.В. (ЗДО «Дзвіночок» с. Харпачка).
Керівник «Школи молодого вихователя» вихователь–методист Артеменко Т.І., провела ігрові вправи, в ході яких учасники знайомилися з властивостями цеглинок, різними варіантами їхнього з’єднання. Разом з педагогами конструювали предмети, грали ігри, які можна включати в інтегровані заняття відповідно до освітніх ліній. Усі переконалися в тому, що використання в роботі конструктора LEGO сприяє розвитку усіх видів мислення, оперативної пам’яті, самоконтролю, ментальної гнучкості та творчих здібностей дітей.
Молоді педагоги виявили інтерес до широкої тематичної палітри ігор з LEGO та методичних прийомів їх використання.
На завершення засідання учасники обмінялись думками, подякували за цікаву зустріч та професійно надану методичну допомогу.
Сенсорний розвиток малят раннього віку у закладах дошкільної освіти
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 02 лютого 2018, 11:13
- Перегляди: 542
Згідно з планом роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на І квартал 2018 року на базі закладу дошкільної освіти №7 «Берізка» (директор Нікітенко О.П., вихователь-методист Заплішна Л.М.) відбулося методичне об’єднання вихователів груп раннього віку.
Ранній вік – надзвичайно важливий і відповідальний період розвитку дитини. Для дітей перших трьох років характерний прискорений сенсорний розвиток за умови створення відповідного оточуючого середовища.
Сенсорний розвиток дитини - це розвиток її відчуттів і сприймання (зорових, слухових, тактильних та ін.), формування умінь групувати предмети за певними сенсорними ознаками (кольором, величиною, формою), збагачення досвіду різноманітними сенсорними враженнями.
Питання сенсорного розвитку дітей раннього віку неодноразово виносилось на засідання районних методичних об’єднань, майстер-класів, практичних занять, адже його актуальність з часом не втрачається, а лише набуває новизни.
У ході колективного перегляду заняття «Подорож до лісу», проведеного практичним психологом ЗДО №2 Савченко В.В., присутні спостерігали за вдалим використанням дидактичних ігор сенсорного змісту, де малята з радістю «гріли» рученята у сухому басейні, ліпили кульки з вати, оздоблювали вагончики для зайчиків, звеселяли іграшки, прикрашаючи їх різнокольоровими гудзиками.
Вихователь ЗДО №5 Степанова О.Г. професійно презентувала власний досвід роботи «Як познайомити дітей з формою та величиною». Виступ колеги продовжила Цехместрук В.А. (ЗДО №5), акцентуючи увагу на інноваційних методах та прийомах при ознайомленні з формою та величиною.
Керівник методичного об’єднання Пашенко Л.Д. провела майстер-клас «Знайомство з формою та кольором за технологією Г.Домана», зацікавивши вихователів оригінальністю та простотою використання вправ за даною технологією.
Всі учасники РМО підготувались до презентації дидактичних ігор та успішно її провели, збагативши свій досвід новим сучасним ігровим багажем.
Методист РМК Діхтяр М.Д. організувала обговорення основних типових помилок, яких допускаються вихователі у роботі з найменшими вихованцями, спрямувала увагу педагогів на створення умов для сенсорного розвитку та підвела підсумки роботи районного методичного об’єднання.
Зарплата вчителів зросте
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 26 січня 2018, 15:07
- Перегляди: 799
У Міністерстві освіти і науки наголошують, що заплата вчителів з 1 січня 2018 року зросте в середньому на 25%. Про це йдеться у повідомленні відомства, що оприлюднено 26 січня.
У міністерстві зазначають, що підвищення заробітних плат відбудеться за рахунок зростання зарплати для всіх бюджетників на 10,1%, додаткового збільшення посадового окладу вчителів на 10% та підняття мінімального порогу надбавки за престижність до 5%, а максимального – до 30%.
«Усі документи, що регламентують відповідне збільшення, вже набули чинності. Так, зростання посадових окладів для всіх бюджетників на 10,1% регламентовано Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». Воно пов’язане зі зростанням прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а відповідно і розміру 1-го тарифного розряду Єдиної тарифної сітки», - повідомляють у відомстві.
Також у Міносвіти зазначають, що для продовження планового підвищення заробітної плати для вчителів, уряд прийняв ще дві постанови.
«Підвищення посадового окладу вчителів на 10% передбачено постановою КМУ «Про підвищення оплати праці педагогічних працівників» від 11 січня 2018 року. Цим документом регламентується зростання окладу для вчителів шкіл, а також закладів вищої та професійної освіти, що викладають предмети згідно з Державними стандартами базової і повної загальної середньої освіти» http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/59102/, - йдеться у повідомленні відомства.
Постановою також передбачається, що за підсумками виконання Державного бюджету України за перше півріччя 2018 року буде розглянуто питання щодо підвищення з 1 вересня 2018 р. посадових окладів (ставок заробітної плати) інших категорій педагогічних та науково-педагогічних працівників на 10%.
«Збільшення посадового окладу вчителя також тягне за собою пропорційне зростання більшості надбавок, на які розраховують вчителі – за перевірку зошитів, класне керівництво тощо», - наголошують у МОН.
Також на засіданні уряду 11 січня було прийнято постанову про зростання граничного розміру надбавки за престижність праці.
«Завдяки цьому документу мінімальний поріг надбавки з 1% зросте до 5%, а максимальний – з 20% до 30%. При цьому для вчителів початкової школи, що навчають дітей згідно з реформою Нової української школи, а також вчителям української мови в школі з мовою навчання національних меншин мінімальна надбавка за престижність складатиме 20%. Таким чином у середньому заробітна плата вчителя середньої школи з 1 січня 2018 року зросте на 25%», - підкреслюють у Міністерстві освіти і науки.
Професійний розвиток педагога – складова успіху реформи школи
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 26 січня 2018, 14:02
- Перегляди: 569
25 січня 2018 року на базі районного методичного кабінету, під керівництвом завідувача РМК В.П. Сича проведено спільну нараду заступників директорів шкіл з навчально-методичноі роботи та учителів початкової ланки освіти, які у 2018-2019 навчальному році працюватимуть з учнями 1-х класів. Тема наради «Організаційні питання підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах реалізації концепції «Нова українська школа».
З учасниками наради опрацьовано ряд важливих документів, що визначають напрямки реформування початкової ланки освіти, підготовки учителів до роботи в новому форматі організації освітнього процесу.
Сучасні підходи до організації рухового режиму в закладах дошкільної освіти
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 25 січня 2018, 17:00
- Перегляди: 460
Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури і спорту на І квартал на базі ЗДО №5 «Факел» (директор Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулось районне методичне об’єднання інструкторів з фізичного виховання. На засіданні РМО були також присутні вихователі ЗДО с. Нараївка Квітна Л.С., НВК с. Рахнівка Сільвоник О.П., музичні керівники ЗДО №5 Гафтонюк Р.М. та Гнатюк О.Ю.
На початку керівник РМО Сушко Н.Г. довела до відома колег план роботи, націлила на актуальність даного питання, а саме оптимальне забезпечення рухової активності дітей, формування рухових умінь та навичок, розвиток фізичних якостей, формування інтересу до різних видів рухової діяльності.
Кучеренко Н.Т., інструктор з фізичного виховання ЗДО №5, презентувала «Використання народних рухливих ігор упродовж дня», охарактеризувала представлені народні ігри, ознайомила зі змістом, структурою, класифікацією та методикою використання у роботі з вихованцями. З метою практичного розкриття вищезазначеної теми, кожен з учасників зібрання демонстрував народні рухливі ігри та атрибути до них, акцентуючи увагу на особливостях та оригінальності кожної гри.
Методичний ринг «Як вчити дітей елементів футболу, волейболу та спортивних вправ у ЗДО» провела з учасниками зібрання Сушко Н.Г., у ході якого інструктори з фізичного виховання вказували на методику та доцільність проведення спортивних ігор, вправ у закладах відповідно до сезону.
Методист РМК Діхтяр М.Д. надала рекомендації щодо узгодження конспектів занять з фізичної культури з програмовими вимогами, використання методичних посібників відповідно до Переліку літератури, рекомендованої МОН України та підвела підсумки роботи методоб’єднання.