Конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» відбувся
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 26 липня 2018, 21:42
- Перегляди: 626
26 липня 2018 року відбувся конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Гайсинської районної ради Вінницької області. Конкурс проводився відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Гайсинської районної ради Вінницької області затвердженого рішенням 17 сесії 7 скликання від 07.06.2018 року та складався з двох етапів: складання іспиту та проведення співбесіди.
На розгляд конкурсної комісії один претендент подав необхідний пакет документів. За результатами іспиту та співбесіди конкурсна комісія визначила кандидата на посаду директора ІРЦ – Фурсову Ларису Миколаївну.
МОН планує скасувати монополію ІППО
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 23 липня 2018, 15:10
- Перегляди: 500
Реформування системи підвищення кваліфікації педагогів варто починати зі скасування монополії обласних інститутів післядипломної освіти. Про це, за повідомленням прес-служби МОН, сказала міністр освіти Лілія Гриневич.
За її словами, закон «Про загальну середню освіту», якщо парламент ухвалить його восени, деталізуватиме відповідну норму закону «Про освіту» та передбачатиме можливість для вчительства підвищувати кваліфікацію в неурядових організаціях.
«Ми сподіваємося, що нам вдасться закласти гроші на це у бюджеті на 2019 рік. Ми працюємо над цим із Міністерством фінансів. Як мінімум, ми розробимо критерії для всіх організацій, що займаються підвищенням кваліфікації шкільних педагогів. Перелік інституцій, котрі відповідатимуть критеріям, опублікуємо на сайті МОН, щоб педагоги змогли обирати. Таке навчання можна буде зарахувати до годин підвищення кваліфікації. До речі, якщо закон приймуть, години зростуть удвічі», – сказала міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Разом з тим, у Міносвіти, посилаючись на результати опитування вчителів з усієї України, яке проводило ГО «EdCamp Україна», повідомили, що 79% українських вчителів вважають, що систему підвищення кваліфікації педагогів потрібно реформувати.
Окрім невдоволення системою підвищення кваліфікації, в межах опитування освітяни також вказували на найбільші прогалини у власній освіті. Зокрема, 45% повідомили, що їм бракує вивчення іноземних мов, 43% хочуть дізнатись про профілактику професійного вигорання, 39% – про створення нового освітнього простору.
Освіта.ua
20.07.2018
Михайлівську школу Гайсинського району відвідав голова Вінницької ОДА Валерій Коровій
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 06 липня 2018, 20:40
- Перегляди: 563
Сьогодні, 6 липня, голова Вінницької обласної державної адміністрації Валерій Коровій сільно із своїм заступником Василем Броварником з робочою поїздкою перебували у Гайсинському районі. Метою робочої поїздки очільника області стало ознайомлення з перебігом будівельних робіт у Михайлівській СЗШ І – ІІІ ст.
Завдяки цілеспрямованим зусиллям уряду, обласної та районної влади, а особливо голови облдержадміністрації Валерія Коровія, даному об’єкту була спрямована досить належна увага щодо його завершення.
Оглянувши школу та поспілкувавшись із заступником голови райдержадміністрації Сергієм Несвятим, начальником Управління освіти, фізичної культури та спорту райдержадміністрації Валентиною Шрамко, директором Михайлівської школи Анатоієм Балахтарем, сільською головою Валентиною Топочкановою і підрядчиком, Валерій Вікторович наголосив на необхідності завершення відповідних робіт у приміщенні до початку нового навчального року. Голова обласної державної адміністрації акцентував увагу на створенні максимально комфортних умов для навчально-виховного процесу.
«До 1 вересня поточного року на теренах Вінницької області ми вводимо три школи, які будувалися по 30 років. І сьогодні в Михайлівці дійсно свято, тому що принаймні два-три роки тому про це можна було лише мріяти. З огляду на те, що були заблоковані казначейські рахунки, місцеві бюджети не мали фінансових ресурсів, але це є результатом тієї бюджетної децентралізації. Користуючись нагодою, хочу подякувати Прем’єр-міністру Ураїни Володимиру Гройсману за підтримку. Тому що ми зараз об’їхали три школи: це і Сосонка Вінницького району, Зведенівка Шаргородського району, безпосередньо школа с. Михайлівка Гайсинського району, вони дають позитивну енергію, вони дають натхнення і головне – дають впевненість в завтрашньому дні» - зазначив Валерій Коровій під час інтерв’ю журналістам.
Особливу увагу очільник Вінниччини приділив стану навчальних кабінетів та класних кімнат, умовам шкільної їдальні, спортивній залі. Також найбільш вагому увагу приділив умовам навчання перших класів. Оглянувши класну кімнату де будуть навчатись майбутні першокласники, поставив ряд слушних зауважень щодо його облаштування, наголосивши, що наші дітки повинні піти в перший клас за місцем свого проживання, але ці перші класи не повинні нічим відрізнятись один від одного: чи то у Вінниці, чи в Києві, чи в Михайлівці. Там повинен бути підготовлений вчитель і забезпечені якісні послуги для всіх дітей.
Інформацію отримано з: http://www.gaysin-rda.gov.ua/
Гайсинчани серед вінницьких 200 - бальників
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Неділя, 01 липня 2018, 21:37
- Перегляди: 873
Вчитель, репетитор і 5 учнів здали ЗНО на 200 балів. Вінничани розповіли, як їм це вдалось
В Україні завершилася основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання. Випускники шкіл, НВК та ліцеїв пройшли тестування з 12 навчальних дисциплін. Цьогоріч у Вінницькій області семеро осіб набрали максимальну кількість балів з предмету. По 200 отримали учасники ЗНО із математики, хімії та німецької мови.
Ми поспілкувалися з ними, аби з’ясувати, чи важко складати тест і скільки часу потрібно на бездоганну підготовку.
200 балів з математики отримала вчителька математики з Гайсина Ольга Костенко. Вона розповіла журналісту Вінниця.info, що вирішила спробувати свої сили, аби «говорити з учнями на одній мові».
«Мені було важливо для себе оцінити, як відбувається ця процедура, на скільки там все відкрито, незалежно. Чи важко там перебувати. Діти зажди кажуть: «От би вчителі хоч раз самі спробували, що таке це ЗНО!». Коли таке чуєш, хочеться дійсно спробувати, на скільки ти спроможний.
Я для себе зробила висновок, що часу на завдання, доволі обмаль. Я здала тест за 2 хвилини до завершення часу. Немає вільної хвилинки на якісь зайві роздуми.
Одне завдання у третій частині, як на мене, було дещо некоректним. Потрібно побудувати переріз у многограннику. А за умовами проведення ЗНО, лінійку з собою брати не можна…», - говорить педагог.
Вона зізнається, що очікувала на 198 балів, однак ні учні, ні колеги не сумнівалися, що їй вдасться отримати всі 200.
Ольга Костенко
Руслан Подолян має 200 балів з німецької мови. Хлопець працює репетитором. Каже, мову освоїв під час навчання та займаючись самостійно.
Цьогоріч під час сесії ЗНО виник скандал щодо аудіювання з іноземної. Одні скаржилися, що було погано чути, інші – не розуміли текст.
Руслан розповідає, що аудіювання дійсно було на рівень складнішим за сам текст. Для багатьох учнів такий вид контролю став новинкою.
«Я вважаю, що дискусії дещо перебільшені. Я читав інтерв’ю директора Центру якості освіти і повністю погоджуюся з ним. Зараз діти в школі дійсно мало практикують такий вид навчання як аудіювання. Вони не готові сприймати носія мови. Можна гарно володіти мовою, але не до кінця розуміти тексти, начитані власне іноземцем.
На уроках матеріали зараз більш адаптовані. Я не можу сказати, що було важко, однак текст і аудіювання мали різні ступені складності.
Думаю, що скандал більше створили батьки, які були не задоволені тим, що їх діти не змогли гарно виконати аудіювання», - говорить Руслан Подолян.
Руслан Подолян
Вчителька Вінницького технічного ліцею підготувала двох випускників, які зуміли набрати по 200 балів з математики. Її учні не вперше отримують такі високі результати.
«До тесту не можна просто взяти і підготувати за місяць. Потрібно ґрунтовно працювати впродовж всього навчання. Мінімум, за який можливо добре підготуватися, 2 роки», - розповідає Світлана Кметюк.
На відмінно склали математику Вячеслав Міхалакі та Олег Душко.
Олег переконаний: аби отримали 200 балів із ЗНО, потрібно готуватися не як до тестування, а цілитися на багато вище.
«Я готувався зі своєю вчителькою, ходив на курси, а ще багато матеріалів переглядав в Інтернеті самостійно. Не думав, що складу на відмінно, однак був впевнений у своїх силах.
У порівнянні з попередніми роками, тест був не дуже складний», - говорить хлопець.
Випускник планує вступати до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Із трьох інших предметів він отримав досить високі бали: українська мова – 192, англійська мова – 192, фізика – 191.
По 200 балів з хімії також здобули випускники Вінницької школи-ліцею №7 і Гайсинської інтернат-гімназії. Ще 200 з математики в учня Тиврівського ліцею-інтернату.
Світлана Кметюк і Олег Душко
Заслужена нагорода юному герою!
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Середа, 27 червня 2018, 09:00
- Перегляди: 492
26 червня у Вінниці відбулися урочистості з нагоди відзначення 22-ї річниці Конституції України. У ході свята керівники області вручили орден «За заслуги» IIІ ступеня, орден княгині Ольги ІІІ ступеня, Почесну грамоту Кабінету Міністрів України, подяку Прем’єр-міністра України, грамоту Верховної Ради України за заслуги перед Українським народом, Почесні грамоти обласної державної адміністрації та обласної ради та квіти кращим представникам юриспруденції, творчої інтелігенції і громадськості Вінниччини, а також представникам поліції, учасникам АТО, військовим та волонтерам.
Медаллю «За врятоване життя» був нагороджений учень 9 класу СЗШ І-ІІ ст. с. Рахни Суховецький Артем.