«Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю»
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 01 жовтня 2018, 20:53
- Перегляди: 501
Є імена, які пломеніють над світом. Ім’я В.О. Сухомлинського належить саме до таких. Його педагогічна спадщина різнопланова і багатогранна, сформована на кращих традиціях класичної педагогіки гуманізму і народності, визнана у світі.
28 вересня 2018 року виповнилося 100 років від Дня народження Василя Сухомлинського - великого педагога, поета, письменника. Саме цього дня методичним кабінетом управління освіти, фізичної культури та спорту були проведені районні педагогічні читання «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю». Учасниками заходу були працівники шкільних бібліотек.
Педагогічні читання відкрив завідувач РМК В.П. Сич, який наголосив на значенні вивчення і впровадження в освітній процес педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Для учасників педагогічних читань Віталій Петрович підготував презентаційний виступ про життя і діяльність великого педагога сучасності. Роздумами про творчість Сухомлинського, своїми враженнями про перебування у Павлиській школі з учасниками педчитань поділились О.О. Бебах – бібліотекар НВК:СЗШ-ліцей м. Гайсин та Л.М. Козаченко – бібліотекар СЗШ №5 м. Гайсин. Бібліографічний огляд літератури за творчістю Сухомлинського провела Т.Г. Горбунова – бібліотекар ліцею №7 м.Гайсин. Для учасників педчитань було організовано книжкову виставку «Василь Сухомлинський – наш сучасник, наша історія і наше майбутнє». Особливе зацікавлення у присутніх викликав відеофільм «Павлиський романтик», створений до 100-річчя від дня народження визначного педагога.
Проведені педагогічні читання ще раз засвідчили, що спадщина В.О. Сухомлинського актуальна і сьогодні. Вона спрямована на життєвість, справжність людини. «Людина народжується на світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою. Людина народжується, щоб лишити по собі вічний слід», - так сказав великий гуманіст і педагог, і справді залишив вагомий слід в українській і світовій педагогіці.
По завершенню педагогічних читань шкільні бібліотекарі, напередодні професійного свята Дня працівників бібліотек, ( в Україні відзначалося 30 вересня) побували в славетній Уманській «Софіївці». Софіївський парк, надзвичайно вразив Гайсинчан - його красу неможливо передати словами або фотознімками, це потрібно тільки бачити. Всі залишились задоволеними екскурсією та повернулись додому с яскравими емоціями та сувенірами на згадку про «Софіївку».
Завершився ІІ етап ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т.Г.Шевченка
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 01 жовтня 2018, 11:01
- Перегляди: 482
29 жовтня 2018 року на базі НВК: СЗШ І-ІІІ ступенів-гімназії м. Гайсин відбувся ІХ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Т.Г.Шевченка, у якому взяв участь 101 школяр 5-11-х класів із 22 закладів освіти Гайсинського району, 7 із них стали переможцями, 31 – призерами.
Метою даного конкурсу є вшанування творчої спадщини Т.Г.Шевченка, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, підвищення мовної освіти в Україні. Конкурс пройшов організовано, роботи учасників якісно та вчасно перевірені членами журі.
Проведення конкурсу викликало в здобувачів освіти прагнення ще більше досліджувати невичерпні скарбниці невмирущого слова Великого Кобзаря.
Туристичні змагання юних краєзнавців Гайсинщини
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 01 жовтня 2018, 10:55
- Перегляди: 520
На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської райдержадміністрації на ІІІ квартал 2018 року 27 вересня проведено зліт юних туристів-краєзнавців Гайсинщини, присвячених Всесвітньому Дню Туризму. 16 команд із 14 закладів освіти району та районного Будинку школярів та молоді демонстрували свої вміння та навички. Близько 100 дітей змагалися в конкурсах: техніка велосипедного туризму, вкладання рюкзака, в’язання вузлів, техніка пішохідного туризму, визначення азимутів, емблема, газета, намет, спортивне орієнтування. Переможцями в окремих видах змагань стали:
Конкурс «Визначення азимута»
І місце – Стецько Олександр (СЗШ І-ІІІ ст. с. Губник)
ІІ місце – Стефанова Діана (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ с. Бондурі)
ІІІ місце – Смільський Іван (СЗШ І-ІІІ ст. №2 м. Гайсин)
Конкурс «Газета»
І місце – ліцей № 7 м. Гайсин
ІІ місце – СЗШ І-ІІІ ст. с. Бубнівка
ІІІ місце – НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – гімназія м. Гайсин
Конкурс «Емблема»
І місце – НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – гімназія м. Гайсин (1 команда)
ІІ місце – СЗШ І-ІІІ ст. с. Бубнівка
ІІІ місце – НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – гімназія м. Гайсин (2 команда)
Конкурс «Встановлення намету»
І місце –СЗШ І-ІІІ ст. № 2 м. Гайсин
ІІ місце – СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин
ІІІ місце – ліцей № 7 м. Гайсин
Конкурс «Велофігурка» (дівчата)
І місце – Молодик Софія (СЗШ І-ІІІ ст. № 2 м. Гайсин)
ІІ місце – Белінська Вікторія (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин)
ІІІ місце – Погрібняк Анастасія (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин)
Конкурс «Велофігурка» (хлопці)
І місце – Ковальський Владислав (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин)
ІІ місце – Горбань Владислав (СЗШ І-ІІІ ст. № 2 м. Гайсин)
ІІІ місце – Смірнов Владислав (СЗШ І-ІІІ ст. с. Губник)
Конкурс «Техніка пішохідного туризму» (дівчата)
І місце – Підлужняк Анастасія (СЗШ І-ІІІ ст. с. Степашки)
ІІ місце – Багач Яна (СЗШ І-ІІІ ст. с. Губник)
ІІІ місце – Римар Анна (СЗШ І-ІІІ ст. № 2 м. Гайсин)
Конкурс «Техніка пішохідного туризму» (хлопці)
І місце – Горбань Владислав (СЗШ І-ІІІ ст. № 2 м. Гайсин)
ІІ місце – Кобзін Дмитро(ліцей № 7 м. Гайсин)
ІІІ місце – Ковальчук Вадим (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - ліцей м. Гайсин)
На дистанції спринту зі спортивного орієнтування змагалися 59 учасників з 12 шкіл району.
Переможці дистанції СПРИНТ (спортивне орієнтування)
Ч10
І місце – Зельніков Андрій (ліцей № 7 м. Гайсин)
Ч12
І місце – Пшеничний Юрій (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – гімназія м. Гайсин)
ІІ місце – Сіньковський Роман (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин)
ІІІ місце – Якименко Олег (СЗШ І-ІІ ст. с. Гунча)
Ч14
І місце – Московчук Євген (СЗШ І-ІІІ ст. № 5 м. Гайсин)
ІІ місце – Плешков Давид (СЗШ І-ІІІ ст. № 5 м. Гайсин)
ІІІ місце – Житніков Богдан (ліцей № 7 м. Гайсин)
Ч16
І місце – Шведюк Володимир (СЗШ І-ІІІ ст. с. Бубнівка)
ІІ місце – Шерстяк Богдан (СЗШ І-ІІІ ст. с. Бубнівка)
ІІІ місце – Присада Дмитро (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - гімназія м. Гайсин)
Ч18
І місце – Іванчик Ярослав (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – ДНЗ с. Бондурі)
Ж12
І місце – Микитенко Вікторія (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - гімназія м. Гайсин)
ІІ місце – Корженко Дарія (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - гімназія м. Гайсин)
Ж14
І місце – Белінська Вікторія (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин)
ІІ місце – Анікеєнко Софія (ліцей № 7 м. Гайсин)
ІІІ місце – Громова Ольга (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин)
Ж16
І місце – Цимбалюк Вероніка (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - гімназія м. Гайсин)
ІІ місце – Пшенична Юлія (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - гімназія м. Гайсин)
ІІІ місце – Гончарук Юлія (НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – ДНЗ с. Бондурі)
Конкурс «Рюкзак»
І місце – Погрібняк Анастасія (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин)
ІІ місце – Присада Дмитро(НВК: СЗШ І-ІІІ ст. - гімназія м. Гайсин)
ІІІ місце – Купець Дмитро (СЗШ І-ІІІ ст. с. Бубнівка)
Конкурс «В’язання вузлів»
І місце – Щербань Наталія (СЗШ І-ІІІ ст. с. Бубнівка)
ІІ місце – Смільський Іван (СЗШ І-ІІІ ст. № 2 м. Гайсин)
ІІІ місце – Погрібняк Анастасія (СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин)
Нрада з директорами інклюзивно-ресурсних центрів
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 28 вересня 2018, 15:02
- Перегляди: 575
Відбулась нарада з директорами інклюзивно-ресурсних центрів області. Зазначена нарада відбулась під головуванням заступника голови обласної державної адміністрації Ігоря Івасюка, за участю представників Департаменту освіти і науки облдержадміністрації та керівників інклюзивно-ресурсних центрів. У роботі наради взяла участь директор інклюзивно-ресурсного центру Гайсинської районної ради Лариса Фурсова.
На початку зустрічі заступник голови обласної державної адміністрації Ігор Івасюк відзначив актуальність та важливість створення зазначених центрів в області та їх належне функціонування. За його словами інклюзивна освіта – це та складова гуманітарної політики кожної сучасної країни, яка свідчить наскільки її суспільство захищає права людини та яка сьогодні поступово входить у освітній процес України. А ще- це, насамперед, формування суспільної уваги та поваги до унікальності кожного учня чи учениці, що, у свою чергу, забезпечує ліпшу якість освіти для всіх дітей.
Минулого року був прийнятий Закон України «Про освіту», який є новаторським та відкриває широке поле впровадження інклюзії у системі освіти. Крім того, у жовтні 2017 року Міжнародний фонд «Відродження» та «Благодійний фонд Порошенка» підписали Меморандум про співпрацю в межах Ініціативи з впровадження інклюзивної освіти в Україні. Така співпраця дасть можливістьстворити реально працюючу систему інклюзивної освіти на засадах поваги до прав людини й створити умов для рівних можливостей кожного учня.
До того ж вперше в Україні виділено значне державне фінансування на створення рівних умов для дітей з особливими освітніми потребами.
На даний час для нас принципово актуальним є питання реалізації напрямку, який був визначений Урядом, це створення інклюзивно-ресурсних центрів, а також ресурсних кімнат на базі опорних шкіл. В цьому сенсі надзвичайно важливим є усвідомлення кожного керівника щодо відповідальності, яка на сьогоднішній день покладена на нього, а ще співпраця з місцевими органами влади та відповідними службами обласної державної адміністрації. А ще ми маємо розмістити зазначені центри так, щоб вони були територіально доступними для дітей, та забезпечити їх належне матеріально-технічне забезпечення. Соціалізація дитини з особливими потребами та створення для неї комфортних умов є для кожного з нас першочерговим завданням.
У свою чергу в.о. директора Департаменту освіти і науки Володимир Буняк зазначив, що в рамках реалізації концепції «Нової української школи» передбачено, що вчителі набудуть нових компетентностей, які зроблять школу такою, до якої приємно ходити учням, де прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. За основу концепції взята педагогіка партнерства: співпраця між учителем, учнем і батьками, які мають стати рівноправними учасниками освітнього процесу. До того ж кожен вчитель вмітиме працювати з дітьми з особливими освітніми потребами. За його словами на даний час в регіонах України вже створено 326 інклюзивно-ресурних центрів, в яких працює 879 педагогів. До кінця року планується створити 500 таких центрів. У Вінницькій області створено 20 центрів, до кінця року планується відкрити ще 3, а план на 2019 рік становить – ще 5 таких центрів. Важливість Центрунасамперед полягає у тому, що він забезпечує права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття освіти, зокрема забезпечує корекційну складову інклюзивного навчання дітям з особливими освітніми потребами, а також надання методичної допомоги закладам освіти і педагогічним працівникам для навчання таких дітей.
На нараді також було розглянуто питання щодо порядку створення ІРЦ, реєстрації, укладання Угоди про співпрацю з іншими адміністративно-територіальними одиницями, використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році, зокрема на оснащення ІРЦ (видатки розвитку), забезпечення доступності закладів загальної середньої освіти та ІРЦ для осіб з особливими освітніми потребами тощо.
Вітаємо переможців – школярів Краснопільської ОТГ
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 24 вересня 2018, 14:04
- Перегляди: 546
Упродовж трьох днів на Тернопільщині тривав ІІ етап Всеукраїнського зльоту учнівських виробничих бригад, трудових аграрних об’єднань, який провели Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді й Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. У цьому заході брали участь 18 команд з різних областей України.
Юні аграрії представляли свої роботи під час конкурсу-захисту науково-дослідницькі робіт у чотирьох секціях – «Овочівництво», «Садівництво», «Рослинництво» і «Тваринництво», виставки-презентації «Щедрість рідної землі» та відкритого творчого звіту учнівських виробничих бригад.
У рамках зльоту відбулися педагогічні читання «Компетентнісний підхід в роботі учнівських аграрних об’єднань та їх роль у допрофесійній орієнтації школярів». Найкращих учасників відзначили грамотами та дипломами Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України і цінними подарунками. Гран-прі виборола команда Краснопільської СЗШ Гайсинського району Вінницької області.
Інформацію взято з газети «Освіта України», 24 вересня 2018 року.