onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Районний семінар учителів 4-х класів

Першого березневого дня СЗШ І-ІІІ ст. села Кунка гостинно відчинила двері для учасників районного семінару вчителів 4-х класів.

Темою зібрання стало актуальне питання здійснення компетентнісного підходу на уроках української мови у початковій ланці освіти, яке є особливо нагальним у світлі впровадження пріоритетів Концепції Нової української школи в систему загальної освіти.

Цікавим було знайомство із навчальним закладом: педагоги та вихованці презентували свою школу, заступник директора з навчально – методичної роботи Т.М. Кавун розповіла про успіхи та здобутки школи І ступеня у 2016 – 2017 н.р.

Потім на присутніх чекав відкритий урок - подорож у країну української мови разом із четвертокласниками під керівництвом їхнього учителя – Н.А. Заїченко. Чимало корисної інформації учасники семінару отримали і з презентації досвіду роботи Нелі Анатоліївни.

Шляхи вирішення актуальних проблем у школі І ступеня у своєму виступі окреслив завідувач районного методичного кабінету В.П. Сич.

Керівник РМО учителів 4 – х класів А.М. Ричкова, ознайомила присутніх із особливостями проведення ДПА у початковій школі в поточному навчальному році.

Яскравим завершенням семінару став відкритий виховний захід, «Мати – берегиня роду людського», який підготували учні та педагоги під керівництвом заступника директора з виховної роботи Т.М. Годованюк.

В ході проведеного семінару присутні не лише здобули потрібні для подальшої роботи знання щодо особливостей організації навчально – виховного процесу з майбутніми випускниками початкової школи, а й отримали незабутні враження від знайомства та спілкування з учнівським та педагогічним колективом СЗШ І-ІІІ ст. с. Кунка.

Заставнаskjdhfkltdu

IMG3024

IMG3025

IMG3028

IMG 2996

IMG 2999

IMG 3004

IMG 3007

IMG 3009

IMG 3023

 

Черговий семінар заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів

       На виконання плану управління освіти, фізичної культури та спорту на І квартал 2017 року 28 лютого на базі районного методичного кабінету проведено районний семінар заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів з теми «Система внутрішкільного контролю за станом виховної роботи».

Перед учасниками семінару виступила методист районного методичного кабінету Ревкач Вікторія Вячеславівна. У своєму виступі висвітлила питання «Контроль як функція управління. Форми і методи контролю».

Важливою умовою успішної діяльності навчально-виховної роботи школи є планування. Воно забезпечує цілеспрямованість у роботі всіх підрозділів, створює умови для організованої роботи педагогічного та учнівського колективів, раціонального використання часу й інших можливостей і резервів. Заступник директора з виховної роботи НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – ліцей м. Гайсин Яценко Світлана Петрівна у своєму виступі зробила акценти саме на плануванні виховної роботи закладу та здійснення контролю за її станом.

У роботі семінару брала участь заступник директора з виховної роботи Манільчук Наталія Анатоліївна. «Книга внутрішкільного контролю» заступника з виховної роботи, як підгрунтя для визначення шляхів науково-методичної проблеми закладу – тема виступу педагога. Вимоги до ведення книги внутрішнього контролю заступника, рівень проведення відкритих виховних заходів, здійснення аналізу та самоаналізу виховного заходу були викладені у виступі.

До роботи учасників семінару долучилася практичний психолог Крук Лариса Петрівна. Про вікові особливості дітей підліткового віку на які варто звернути увагу при плануванні виховних напрямків роботи як заступникам так і класним керівникам та поради батькам щодо психологічних особливостей підлітків, розповіла Лариса Петрівна.

По завершенню семінару методист РМК Ревкач В.В. провела нарадчу частину. Були підведені підсумки районного конкурсу солістів-вокалістів та читців «Зіркова мрія», доведені до відома листи та накази Департаменту освіти і науки Вінницької ОДА про проведення різноманітних конкурсів та фестивалів, про підготовку до проведення акції «Серце до серця».

IMG 4511

IMG 4513

IMG 4515

IMG 4521

IMG 4530

IMG 4533

 

Продовжується державна атестація дошкільного навчального закладу «Колосок» с. Михайлівка

Відповідно до робочої програми атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу «Колосок» с. Михайлівка 28 лютого 2017 року працювала експертна комісія у складі заступника начальника управління освіти, фізичної культури та спорту Нестерук А.В., методистів РМК Подчоса В.М. та Діхтяр М.Д., вихователя-методиста ДНЗ №2 «Дзвіночок» Маковецької Г.П., вихователів Голуб Т.І. (ДНЗ №2) та Смірнової Л.І. (ДНЗ №5).

З метою контролю за ходом атестаційного процесу у закладі побувала начальник управління освіти, фізичної культури та спорту Валентина Миколаївна Шрамко, яка провела бесіди з сільським головою Топочкановою В.В., директором (завідувачем) Драч Л.Ф., працівниками ДНЗ, членами експертної комісії.

SAM 8385

SAM 8375

SAM 8379

SAM 8320

SAM 8337

SAM 8361

SAM 8341

SAM 8340

SAM 8345

SAM 8353

SAM 8354

 

День пам'яті Петра Коваленка

Жорстока війна на Сході України залишила вічний біль для жителів села Рахнівка та всієї Гайсинщини, адже  втратили одного з кращих своїх односельчан, патріота, який віддав за свою країну найдорожче – життя.

24 лютого 2017 року в стінах НВК с. Рахнівка усі присутні вшановували пам'ять загиблого в зоні АТО Коваленка Петра Миколайовича, десантника 95-ї окремої аеромобільної бригади м. Житомир.

25 лютого 207 року йому мало б виповнитися 23 роки. Віддати шану та згадати веселого, привітного, доброго хлопця мали змогу батьки загиблого, односельчани, учні, вчителі НВК та Чечелівський сільський голова Анатолій Михайлович Штельмах.

Схиляємо голови перед подвигом Петра, який віддав своє життя заради майбутнього України. Вічна пам'ять Герою!

Всіх, давно і недавно на війні полеглих

Згадаєм з вдячністю й сльозою на очах

     Так віддано і щиро захищати Батьківщину

Повинен кожний патріот і кожен з нас!

Коваленко Петро Миколайович

Бінарний урок – як один з інноваційних методів та інтерактивних форм навчання

  У сучасних умовах освіта не може залишатися осторонь від стрімких процесів науково-технічного прогресу, посилення інтеграційних функцій у розвитку науки, техніки, виробництва, політики. Наше суспільство перебуває в постійному розвитку і через систему утворень висуває і реалізує все нові вимоги до людини, а, отже, і до якості освіти:
- до навчання, тобто до постійної самоосвіти, освоєння нових видів діяльності,
- до інтелектуально-фізичному розвитку: доступ до технологій можливий тільки інтелектуально розвиненим людям,
- до здатності мислити і діяти творчо.
  Багато з цих якостей можна розвинути, вводячи в школах інтегративні курси, інтегровані уроки, використовуючи комп'ютерні технології, бажання педагогів навчити бачити світ цілим, а не роздробленим на шматочки маленьких відомостей і уявлень, які легко забуваються і не знаходять застосування в реальному навколишньої дійсності.
  Бінарний урок є практичним відображенням інтегральної технології навчання і являє собою нестандартну форму навчання з реалізації міжпредметних зв’язків. Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес учнів та формує в останніх креативну компетентність.
  Організація таких заходів у школі покладається на заступників директорів з навчально-методичної роботи. Саме вони мають донести до вчителів, що бінарні уроки мають бути гранично чіткими, компактними, продуманими на всіх етапах.
  У НВК: Гайсинській школі-інтернат-гімназії (заступник директора з навчально-методичної роботи Бєлай Т.П.) передбачено цикл бінарних уроків з різних предметів.
  Днями на базі 6-Б класу цього закладу було проведено бінарний урок математики та мистецтва « Математика і музика – це два полюси чи єдине ціле ».
Творчість двох педагогів – вчителя математики Ганни Володимирівни Дем’янюк та вчителя музичного мистецтва Дениса Васильовича Зизи, сприяла підвищенню навчальної мотивації учнів,зацікавленості у вивченні таких, на перший погляд, різних наук. На уроці було представлено ціла низка цікавих та нестандартних методів і прийомів, які сприяли розвитку вміння шестикласників порівнювати, узагальнювати, робити висновки. Цей урок поглибив уявлення учнів про предмет, розширив кругозір, дав можливість доторкнутись до прекрасного, нового, непізнаного. Спільна робота двох вчителів довела необхідність у проведенні інтегрованих занять, які сприяють широкому розвитку потенціалу педагога та допомагають учневі різнобічно дивитися на навчальний процес.
Урок математики та музичного мистецтва був побудований на тісних міжпредметних зв’язках, активному використанні комп’ютерної техніки. Учні продемонстрували знання та вміння з двох предметів, розвивали логічне мислення, пам’ять, увагу; поглибили й закріпили теоретичний матеріал; змогли порівняти свої можливості, завдяки командному змаганні; довели глибокий рівень знань. Урок був схожий на єдиний механізм, який посилює інтерес до вивчення двох предметів одночасно. Таке заняття дало змогу формувати гармонійно й інтелектуально розвинену особистість.
Урок математики й музичного мистецтва був схожий на пісню, яка надихає на творчу та плідну працю як учнів, так і педагогів.
Такі уроки знижують втомлюваність головного мозку, створюють комфортні умови для дитини як особистості, підвищують успішність навчання, дозволяють уникнути ситуації, коли той чи інший предмет потрапляє в розряд не улюблених.
Запрошуємо підхопити естафету проведення бінарних уроків з різних предметів усі навчальні заклади Гайсинського району.