Районний семінар для осіб, відповідальних за організацію інклюзивного навчання у закладах освіти
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 29 березня 2019, 10:27
- Перегляди: 499
Інклюзивна освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей. Жоден з них не повинен відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії. Інклюзивне навчання – це процес реального включення осіб з інвалідністю в активне суспільне життя, який потребує значної підготовки: створення нормативно-правової та методичної бази, забезпечення безбарʼєрного середовища в закладах освіти, підбір та навчання кваліфікованих кадрів.
З метою підготовки фахівців до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання 27 березня 2019 року на базі районного методичного кабінету управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської райдержадміністрації працівниками інклюзивно-ресурсного центру проведено навчально-практичний семінар «Організаційно-методичні засади впровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у закладах освіти» для заступників з навчально-виховної роботи, практичних психологів та майбутніх асистентів учителів.
У заході взяли участь методист відділу «Обласний ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» Пилявець Наталія Ігорівна та асистент учителя Войнашівської ЗОШ І – ІІІ ст. Барського району Коновалюк Олена Олександрівна, які довели до відома присутніх основні нормативно-правові акти, що регулюють впровадження інклюзивної освіти, особливості ведення ділової документації, технологію складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Крім того, учасники зібрання були ознайомлені з досвідом роботи асистента вчителя та його роллю в організації освітнього процесу в класі з інклюзивним навчанням, алгоритмом проведення уроку, особливостями здійснення психолого-педагогічного супроводу та проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП.