Роль фахівців психологічної служби у Новій українській школі
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 15 березня 2019, 11:32
- Перегляди: 460
…..потрібно створити всебічно розвинену систему
зі зміною підходів до ролі та роботи психолога у школі…
Лілія Гриневич,
Міністр освіти і науки України
Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту 14 березня 2019 року на базі ліцею №7 м. Гайсин (директор – Л.Г. Мендусь) відбувся семінар-практикум для фахівців психологічної служби району на тему «Налагодження здорової психологічної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу - головна місія психологічної служби в контексті Нової української школи». Учасників семінару гостинно зустріли адміністрація, вчителі та учні освітнього закладу, розповіли про здобутки та творчі плани, представили змістовну візитівку.
Актуальним питанням на сьогодні є - роль фахівців психологічної служби у Новій українській школі. Практичні психологи та соціальні педагоги забезпечують у період змін та впровадження інновацій у системі освіти такий психолого-педагогічний супровід освітнього процесу, при якому всі його суб'єкти можуть якісно по-новому розкрити свій освітній потенціал, у своєму виступі зорієнтувала усіх присутніх методист психологічної служби району Л.П. Крук.
Зібрання мало практичне спрямування та проводилось у формі майстер-класів. Учасники семінару переглянули тренінгове заняття «Я впевнений. Я та мої емоції. Я керую собою», проведене соціальним педагогом ліцею №7 м. Гайсин Л.В. Лисак з учнями 1-го класу. У ході заняття фахівець показала, як розпізнавати емоції за зовнішніми ознаками, розвивати здатність бути в контакті зі своїм емоційним станом, передавати його за допомогою міміки та жестів, розвивати комунікативні здібності.
З метою підвищення професійної компетентності фахівців психологічної служби практичний психолог ліцею №7 м. Гайсин К.П. Гришанович провела майстер-клас щодо організації і проведення семінару-практикуму «Сучасні методи педагогічної взаємодії та спілкування». Катерина Петрівна продемонструвала, як потрібно відпрацьовувати навички ефективного спілкування, встановлювати контакт, підтримувати розмову, формувати навички синтонного спілкування та ознайомила учасників з ефективними комунікаціями в системі педагогічної взаємодії.
На завершення семінару практичні психологи та соціальні педагоги поділилися своїми враженнями та дійшли до спільної думки, що налагодження здорової психологічної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу - є одним із основних завдань психологічної служби.