Організація роботи з батьками дітей раннього віку
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 15 листопада 2018, 16:47
- Перегляди: 478
Згідно з планом роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІУ квартал 2018 року на базі закладу дошкільної освіти №5 «Факел» (директор Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулося методичне об’єднання вихователів груп раннього віку.
Сучасних батьків, на жаль, не вистачає на реальний і такий потрібний діалог з дітьми, зацікавлену продуктивну міжособистісну взаємодію. Але ж саме вони є найвагомішими чинниками психофізичного й емоційного благополуччя дитини! Діти раннього віку потребують від стосунків із батьками чіткого дотримання ясно сформульованих правил життя у достатньому полі свобод, змістовного і постійного діалогу, в якому дорослі виказують повагу до дитини як особистості, що зростає, зацікавленої продуктивної взаємодії з малюком в емоційно сприятливому середовищі, безумовної любові й ніжності в різних їх проявах.
З метою обміну досвіду щодо сучасних підходів до роботи з батьками вихованців раннього віку для учасників методоб’єднання була представлена відеопрезентація засідання клубу молодих батьків, проведеного вихователями ЗДО №5 Усенко Л.В., Петренко Т.О., Гемською О.В.
Враховуючи важливість організації результативних форм роботи з членами сімей найменших вихованців, керівник РМО Пашенко Л.Д. провела з колегами інтерактивну гру «Асоціативна квітка», де учасники обирали сучасні та традиційні заходи, аргументуючи доцільність кожного.
Як викликати інтерес до інформаційно-просвітницьких матеріалів, що розміщуються в батьківських куточках, поділились вихователі ЗДО №2 Штойко М.С., Марченко Г.Л., ЗДО №4 Коржанська Л.В., ЗДО №1 Грабовська О.М., ЗДО с. Чечелівка Гелевей І.А., а Пустовіт О.В. (вихователь ЗДО №2) розкрила секрети активного залучення членів родин до участі у батьківських зборах.
Підсумовуючи роботу заходу, методист РМК Діхтяр М.Д. зорієнтувала педагогів на активізацію просвітницької діяльності з батьками, навела аргументи щодо переконання членів родин у важливості формування емоційної складової для розвитку особистості, рівень компетентності якої вказує на здатність позитивної або негативної міжособистісної взаємодії.