Інтеграція шкільного змісту природничої освіти
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 01 грудня 2017, 15:56
- Перегляди: 702
Методичну тему: «Інтеграція шкільного змісту природничої освіти» опрацьовували учителі біології та хімії на семінарі, який відбувся 1 грудня 2017 рокуна базі НВК: ДНЗ-СЗШ І – ІІІ ступенів с.Бондурі. Тема семінару є надзвичайно важливою, адже на сьогодні у педагогів, учнів, батьків, науковців, немає необхідного розуміння визначеного Законом України «Про освіту», Концепцією «Нова українська школа» введення до навчальних планів інтегрованих курсів замість навчальних предметів та сформованої на достатньому рівні готовності до впровадження освітньої інновації – інтегрованого навчання.
Відкрив семінар завідувач районного методичного кабінету Сич Віталій Петрович, наголосивши на тому, що одним із пріоритетних векторів розвитку освіти, згідно національної доктрини, є впровадження інновацій, новітніх технологій навчання – серед яких і є інтеграція шкільних навчальних дисциплін.
Цікаву та вичерпну інформацію про систему роботи НВК с.Бондурі учасники семінару одержали з виступу директора Гребенюка Івана Васильовича та перегляду візитки школи. Практичне застосування технології інтегрованого навчання в роботі представили вчителі біології Яременко Римма Михайлівна та хімії Крамаренко Валентина Григорівна запросивши на відкритий бінарний урок у 8 клас за темою «Дихальні рухи, газообмін у легенях і тканинах. Узагальнення знань з теми: «Типи хімічних зв’язків». Насичений і цікавий урок мав велику кількість вдало підібраних форм роботи, які зацікавили як учнів так і присутніх учителів.
Перегляд відкритих виховних заходів «Як отримати користь з некорисного» (факультатив з предмету «Основи сталого розвитку») та «Суд над алкоголем» (гурток юних хіміків) познайомив учителів району з напрямками організації позакласної роботи з предметів природничого циклу. Цьому слугувала і виставка дитячих поробок «Корисне з некорисного».
Керівники РМО вчителів біології - Панасюк Наталія Михайлівна та хімії Мехед Людмила Євгенівна відповідно до робочої програми семінару організували проведення самоаналізів та обговорення проведеного відкритого уроку, позакласних занять.
У заключній частині семінару учителі хімії та біології спілкувались з методичної теми семінарського заняття, обмінювались досвідом роботи, обговорили плани проведення наступних зібрань.
Коло вражень, яке відбулось по закінченні роботи семінару, засвідчило, що його учасники отримали задоволення від організованої роботи, гостинності адміністрації та педагогічного колективу НВК:ДНЗ-СЗШ І – ІІІ ступенів с.Бондурі.