Нарада завідувачів дошкільних закладів району
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Середа, 15 березня 2017, 18:54
- Перегляди: 505
15 березня 2017 року у приміщенні районного методичного кабінету відбулася чергова нарада керівників дошкільних навчальних закладів району, в ході якої були розглянуті питання організації харчування та адміністративно-господарські, стану ведення ділової документації з кадрових питань, планування освітньо-виховної діяльності з вихованцями.
Начальник управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА Шрамко В.М. зосередила увагу присутніх на доцільності використання субвенцій сільських рад та узгодженості даного питання з централізованою бухгалтерією, необхідності здійснення робіт по благоустрою території ДНЗ, обов’язковому контролі за станом ігрових та спортивних споруд, дотриманні виконавської дисципліни керівниками закладів.
З питань організації харчування дітей та веденні нормативно-технологічної документації до учасників наради звернулись бухгалтер централізованої бухгалтерії управління освіти, фізичної культури та спорту Ситарчук Г.В., медична сестра ДНЗ №1»Пролісок» Бевз Н.М., завідувач ДНЗ «Сонечко» с. Краснопілка Маримуха В.В.
З метою удосконалення ведення документації з кадрових питань, а саме особових справ, наказів, записів у трудових книжках, складання та погодження графіків відпусток юрисконсульт групи з централізованого господарського забезпечення навчальних закладів району управління освіти, фізичної культури та спорту Семенець А.В. розкрила зміст основних типових помилок, яких допускаються директори (завідувачі) дошкільних закладів, та вказала на шляхи їх усунення.
Начальникгрупи з централізованого господарського забезпечення навчальних закладів району Ульянчик О.Д. наголосив на необхідності економного підходу до використання енергоресурсів та енергозбереженні в цілому.
Про здійснення оперативного контролю за станом планування освітньо-виховної роботи у дошкільних закладах району розповіла методист РМК Діхтяр М.Д., акцентуючи увагу керівників на унеможливлені формального підходу, необхідністю впровадження запланованого в практику організації життєдіяльності вихованців.