Районний семінар завідувачів та методистів дошкільних навчальних закладів
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Середа, 15 лютого 2017, 16:20
- Перегляди: 476
На виконання плану роботи відділу освіти на І квартал 15 лютого 2017 року на базі ДНЗ №7 «Берізка» (завідувач Нікітенко О.П., вихователь-методист Заплішна Л.М.) відбувся семінар завідувачів та методистів на тему «Технологія здійснення педагогічного аналізу як умова для розвитку професійного потенціалу педагогів».
Підняття на високий рівень психолого-педагогічної і методичної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів надасть можливість педагогам поєднувати у собі професіоналізм та гнучкість мислення, винахідливість, впевненість у своїй самобутності і розвинуту інтуїцію, творчу уяву, критичну самооцінку і прагнення, здатність до постійного саморозвитку і самоудосконалення, готовність до реального впровадження новітніх технологій в практику своєї роботи.
У ході семінару методист ДНЗ №4 «Зірочка» Мошноріз О.І. розкрила питання діагностики професійної компетентності педагогічних працівників.
З метою системності та об’єктивності проведення педагогічного аналізу завідувач ДНЗ №1 «Пролісок» Бондар О.І. представила на розгляд колег циклограму контролю керівника закладу на навчальний рік.
Вихователь-методист ДНЗ №5 «Факел» Швець О.Б. провела практичне заняття, в ході якого завідувачі та вихователі-методисти дошкільних закладів удосконалювали свої вміння щодо аналізу переглянутих форм роботи з дітьми, використовуючи картки-схеми, зазначаючи мету, висновки та рекомендації.
Учасники семінару обговорили та проаналізували відкрите комплексне заняття «Музей зими», проведеного вихователем Гринчук Л.В. з дітьми старшої групи, акцентуючи увагу на майстерності педагога, зокрема вмінню створити емоційно комфортну атмосферу, вчити дітей відчувати, розглядати, досліджувати, логічно висловлюватись; чути, враховувати, поважати і цінувати думку кожної дитини.
Методист РМК Діхтяр М.Д. донесла до присутніх суть моніторингу якості дошкільної освіти, його значення для підвищення результативності освітньої діяльності.