«Школа молодих спікерів – дебатні клуби у Вінницькій області»
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 30 січня 2017, 11:16
- Перегляди: 525
Вінницька область стала переможцем конкурсу проектів Програми RITA зі спільним проектом Вінницької обласної Асоціації органів місцевого самоврядування та Фундації FERSO (Польща). Проект спрямований на студентів і викладачів з районів і малих міст Вінницької області.
Відбір учасників проекту проводився ВОАОМС спільно з Департаментом освіти та науки Вінницької ОДА та КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти». Ними стали найактивніші працівники освіти, що працюють зі старшими класами з 27 районів області. Представником Гайсинського району стала вчителька інформатики, призер районного конкурсу «Класний керівник - 2015», класний керівник 7 класу НВК: СЗШ І-ІІІ ст.- ліцей м. Гайсин Поляруш Вікторія Миколаївна.
20 січня, на базі КНВЗ «Вінницька академія неперервної освіти» відбулось урочисте відкриття семінару за участі Віце-консула Генконсульства Республіки Польща у Вінниці Войцеха Мрозовського, заступника голови – директора Департаменту освіти і науки ОДА Ігоря Івасюка та першого заступника голови обласної Ради Людмили Щербаківської.
В рамках проекту «Школа молодих спікерів – дебатні клуби у Вінницькій області» 20-21 січня досвідчений викладач і тренер з Польщі Ярослав Ващик провів дводенний тренінг для вчителів.
Наступний етап – навчальний візит освітян області до Лодзинського воєводства Польщі, що відбудеться у період з 26 лютого до 4 березня 2017 року.
У червні цього року відбудеться урочиста конференція, де буде представлено набуті навички ведення дискусії перед великою групою учасників, органів влади Вінницької області, Лодзинського воєводства та засобів масової інформації. Учні матимуть можливість перевірити набуті навички перед незалежним, широким колом слухачів, які будуть оцінені дипломами і невеликими подарунками для кожного учасника.
Крім того, згідно з умовами проекту, вчителі, котрі пройшли навчання з методів «Оксфордських дискусій», мають сприяти створенню в своїх школах дебатних клубів.