Психологія стресу та способи боротьби з ним
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 29 квітня 2016, 09:01
- Перегляди: 525
“Наймогутнішим джерелом стресу
є негативні емоції і почуття”
Г.Сел'є
Відповідно до плану роботи управління освіти фізичної культури та спорту 28 квітня 2016 року на базі СЗШ І-ІІІ ст. с. Куни (директор В.В. Сташко, заступник з навчально-методичної роботи Л.Є. Мехед) відбувся семінар-практикум для фахівців психологічної служби району.
Актуальною проблемою для учнів випускних класів є – тестування (ЗНО) та хвилювання перед ним. Подолання емоційних сплесків та нестабільних проявів настрою, покрашення емоційної саморегуляції, вироблення у підлітків основ стресостійкості при виникненні різного роду проблем – саме на цьому акцентувалась увага присутніх під час семінару.
Практичним блоком семінару було проведення тренінгового заняття з учнями 11 класу: «Як уникнути стресу?». В ході роботи практичний психолог О.Е. Сайдак формувала вміння в учнів бути стресостійкими при виникненні різних проблемних ситуацій, розвивала та корегувала емоційну сферу у дітей, застосовуючи такі форми роботи, як: підвищення рівня інформаційної обізнаності з даної теми, «робота в групах», самоаналіз, вміння презентувати себе та релаксаційні вправи.
З метою підвищення інформаційної обізнаності, психологам та соціальним педагогам було продемонстровано асоціативно-метафоричні карти, якими володіє Сайдак О.Е. (член ГО «Психологічна кризова служба»), метою яких є зняття захисту і внутрішнього опору клієнта та створення умов діалогу між зовнішнім і внутрішнім світом особистості.
На нарадчій частині семінару до відома учасників семінару доведено накази та інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки України, листи Департаменту освіти і науки та Навчально-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Вінницької області.
Підсумовуючи роботу семінару, методист психологічної служби Л.П. Крук наголосила практичним психологам та соціальним педагогам на необхідності підвищення психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу при виникненні в них стресових ситуацій та їх подолання, підвищення власної психологічної і професійної компетентності з даного питання.