Семінар вихователів груп дітей старшого дошкільного віку
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 28 квітня 2016, 14:30
- Перегляди: 625
На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІІ квартал на базі дошкільного навчального закладу №7 «Берізка» (завідувач Нікітенко О.П., вихователь-методист Заплішна Л.М.) відбувся семінар вихователів старших груп закладів району з проблеми «Інтегрований підхід до організації занять комунікативно-мовленнєвого спрямування».
Сприяння розвитку у дошкільників цілісної та багатовимірної картини світу передбачає дотримання одного з провідних методологічних принципів дошкільної освіти – інтеграції. Цей принцип покладено в основу Базового компонента дошкільної освіти, діючих програм. Ознайомлення педагогів з різновидом природовідповідної технології сприятиме ефективності освітнього процесу та розвитку творчого потенціалу вихованців.
Які інтерактивні методичні прийоми стимулювання дітей до словесної творчості (складання творчих розповідей на наочній та словесній основах) найбільш доцільні та ефективні розкрила у своєму виступі вихователь ДНЗ «Капітошка» с. Жерденівка Галаган Т.М.
Продовженням висвітлення важливої теми була презентація з досвіду роботи вихователя ДНЗ №2 «Дзвіночок» Дідицької А.С., де педагог продемонструвала використання найефективніших та найдоцільніших форм та методів діяльності з дітьми в ході інтегрованих занять з пріоритетом інтелектуально-мовленнєвих, мовленнєво-художніх, соціально-пізнавальних та інших завдань в межах двотижневого тематичного циклу.
Під час колективного перегляду інтегрованого заняття з пріоритетом інтелектуально-мовленнєвих завдань, яке провела з дітьми старшої групи вихователь ДНЗ №7 «Берізка» Білецька Ю.В., присутні спостерігати за майстерністю педагога у веденні полілогу, діалогу, використанні проблемних ситуацій, організації роботи у парах, командах, у вмінні бути режисером організованої діяльності, а не носієм певної інформації.
Керівник семінару Чорна Н.М. запропонувала учасникам семінару перелік проблемних запитань, які не гаситимуть інтерес та не гальмуватимуть процес мислення дитини при обговорені картин, ілюстрацій тощо.
Під час підведення підсумків семінару методист РМК Діхтяр М.Д. спрямувала увагу присутніх на актуальності впровадження в практику роботи інтегрованого підходу, необхідності використання досвіду колег, які вже мають успіхи та високу результативність освітньо-виховної діяльності.