Інтерактивні методи навчання дошкільників
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 22 лютого 2016, 10:42
- Перегляди: 897
На виконання плану роботу відділу освіти на І квартал 2016 року на базі дошкільного закладу №2 «Дзвіночок» м. Гайсин (завідувачБойко Т.П., вихователь-методист Маковецька Г.П.) відбулося районне методичне об’єднання вихователів молодших та середніх груп з проблеми «Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дошкільників».
Готовність до інноваційної діяльності, постійне творче зростання та самовдосконалення — головні риси сучасного педагога. Нині наявний цілий арсенал засобів для оптимізації освітнього процесу та особистісного розвитку кожної дитини. Одним з таких засобів є асоціативні карти, робота з якими активізує пізнавальні психічні процеси дошкільників та сприяє формуванню в них цілісної картини світу
Вихователь ДНЗ №1 «Пролісок» Сахнюк Н. А. у ході засідання презентувала методику використання асоціативних карт в організації пізнавальної діяльності молодших дошкільників, висвітлила багатофункціональність та педагогічну цінність асоціативних карт на різних етапах реалізації тематичного циклу.
Новаківська А. Г., вихователь ДНЗ №2, провела з учасниками районного заходу майстер-клас «Розвиток пізнавальної активності дошкільнят на основі роботи з коректурними таблицями», під час якого педагоги мали можливість закріпити теоретичні знання в практичній діяльності.
Керівник районного методичного об’єднання Смірнова Л.І. організувала роботу творчої майстерні «У світі асоціацій», де вихователі презентували форми організації дітей під час опрацювання асоціативних карт до різних тем; вихователь-методист ДНЗ №2 Маковецька Г.П. поділилась досвідом роботи колег, вказала на основні помилки педагогів у процесі впровадження інновації.
Колективний перегляд інтегрованих занять з пріоритетом мовленнєвих завдань «Чарівний світ казки» (Міщенко Л. П., вихователь молодшої групи) та «Подорож колобка» (Гнатюк О. П., вихователь середньої групи) переконав педагогів у доцільності використання асоціативних карт в організації навчально-пізнавальної діяльності дошкільників.