Семінар учителів біології
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Понеділок, 23 листопада 2015, 14:51
- Перегляди: 705
Методичну тему: «Підвищення ефективності і якості уроків біології шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій як умови самовдосконалення і самореалізації вчителів» опрацьовували учителі біології на семінарі, який відбувся на базі НВК: СЗШ І – ІІІ ступенів гімназії м.Гайсин. Метою семінару став оптимальний вибір і практичне застосування інноваційних технологій на уроках біології для підвищення їх ефективності уроків відповідно до змісту сучасної освіти.
Відкрив семінар завідувач районного методичного кабінету Сич Віталій Петрович, наголосивши на тому, що одним із пріоритетних векторів розвитку освіти, згідно національної доктрини, є впровадження інновацій, новітніх технологій навчання. Нині створюється нова педагогіка, характерною ознакою якої є інноваційність – здатність до оновлення, відкритість новому.
Керівник районного методичного об'єднання вчителів біології Панасюк Наталія Михайлівна ознайомила з планом та завданнями семінару.
Цікаву та вичерпну інформацію про систему роботи НВК гімназії учасники семінару одержали завдяки виступу директора школи Гридзя Сергія Мусійовича та перегляду візитки школи. Практичне застосування інноваційних технологій на уроках біології представила вчитель біології Гижко Леся Олександрівна, запросивши на відкритий урок у 7 класі за темою «Клас Амфібії: особливості будови та способу життя». Насичений і цікавий урок мав велику кількість вдало підібраних форм роботи, в тому числі і таких інноваційних технологій, як кола Вена, створення проблемних ситуацій, «Коло дій», «Зацікав» та ін.. Відповідно до плану семінару було проведено самоаналіз та обговорення уроку.
Перегляд мультимедійної презентації на тему «Розвиток критичного мислення на уроках біології» познайомив присутніх із ще однією інноваційною технологією з досвіду роботи вчителя біології Гижко Л.О. Вона відзначила, що технологія розвитку критичного мислення формує творче мислення, сприяє розвитку креативності. Воно необхідне під час розв’язування проблемних задач, формулювання висновків, оцінювання та прийняття рішень.
Керівник РМО вчителів біології - Панасюк Наталія Михайлівна розкрила значення національно-патріотичного виховання на уроках біології, наголосивши, що природа є потужним фактором виховання поваги й любові до своєї Батьківщини, могутнім засобом формування моральних якостей, насамперед національної свідомості. В рамках втілення концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді учасники семінару попрацювали над груповим проектом з вироблення методичних рекомендацій щодо реалізаціїпатріотичного виховання учнів на уроках біології та в позаурочній діяльності.