Реалізовуємо завдання економічного розвитку старших дошкільників
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 18 квітня 2025, 15:42
- Перегляди: 62
Відповідно до плану роботи відділу освіти на ІІ квартал 17 квітня 2025 року на базі ЗДО №4 «Зірочка» м. Гайсин (директор Леся Безпалько, вихователь-методист Галина Андреєва) відбувся семінар вихователів старших груп.
Учасники семінару долучилися до творчого пошуку найоптимальніших засобів та прийомів щодо формування соціально-економічного досвіду у дошкільників. Отже метою зустрічі було обговорення питання, як можна в доступній формі дітям надати знання про економіку і виховати майбутніх «господарів у сім`ї» та «господарів держави».
Розпочався семінар з інтерактивної гри “Скарбничка ідей”. Педагоги Алла Новаківська та Олена Гнатюк (ЗДО №2 “Дзвіночок) допомогли колегам визначити основні завдання економічної освіти дошкільників та запросили учасників до “Педагогічної майстерні”, робота в якій була спрямована на розкриття нових орієнтирів економічної освіти на засадах сталого розвитку.
Вихователі Ольга Степанова та Віта Цехмейструк (ЗДО №5 «Факел»)провелипедагогічний тренінг, під час якого педагоги удосконалювали свої уміння щодо формування економічної компетентності дітей в умовах освіти для сталого розвитку. Всі учасники висловили свою думку та бачення щодо необхідності економічної освіти старших дошкільнят. Під час інтерактивної вправи “Мозковий штурм” визначили форми роботи економічного напрямку. Також педагогам були запропоновані мовленнєві ігри та інтелектуальні вправи на збагачення словника дітей економічними поняттями.
Вихователь-методист Наталя Груша (ЗДО №7 “Берізка”) презентувала літературний матеріал, творчі ігри про енергозбереження і запропонувала переглянути відео-звернення дітей до батьків “Як потрібно економити та берегти енергоресурси”.
Завершився семінар переглядом відео сюжетно-рольової гри “Магазин АТБ”. Вихователь Оксана Ташлицька (ЗДО №4 “Зірочка”) прокоментувала відеозапис організованої гри з вихованцями старшої групи, озвучила особливості розгортання ігрового сюжету, наближеного до реального життя.