onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Дитячий садок – театр, діти і вихователі – актори

Дитячий садок – театр, діти і вихователі – актори

        p1iopmm4bq188ff8a1qlijis1hn16Формування виконавської та глядацької культури у дітей є одним із завдань педагога. Для виконання поставленої мети вихователю вкрай важливо демонструвати перед вихованцями власну культуру як актора, глядача і взагалі людини, цікавої дітям. Прагнення до дитини до театралізованої діяльності є тим поштовхом, здатним наситити її внутрішній емоційний світ, звідки бере свої витоки емоційний розвиток особистості. Вихователю залишається найголовніше – розвивати свої акторські здібності задля розвитку творчих здібностей дітей.

      Відповідно до плану роботи відділу освіти Гайсинської міської ради 11 квітня 2025 року на базі ЗДО «Вербиченька» с. Куна (директор Світлана Підвашецька) відбулось засідання спільноти вихователів різновікових груп (керівник – Вікторія Підвашецька, вихователь ЗДО с. Куна). До участі у засіданні долучились педагоги ЗДО №2 «Дзвіночок» м. Гайсин Галина Маковецька (вихователь-методист), Наталія Гунікова (музичний керівник), Олена Пустовіт (вихователь) та Ольга Швець, вихователь-методист ЗДО №5 «Факел» м. Гайсин.

Враховуючи специфіку освітньої діяльності у групах, в яких виховуються діти віком від 2,5 до 6 років, роботу спільноти було організовано за різновіковим принципом. Саме такому підходу сприяла тематика театралізованої діяльності, і основними питаннями, що розглядались були:

-        розвиток у дітей глядацької та виконавської культури (Олена Родіна, вихователь ЗДО «Котигорошко» с. Губник);

-        різноманітність театрів для мистецько–творчої діяльності дітей, зокрема

- види театрів (Наталія Матвієнко, вихователь ЗДО «Веснянка» с. Чечелівка);

- використання театру впродовж дня (Олена Пустовіт, вихователь ЗДО №2 «Дзвіночок» м. Гайсин);

- музичний супровід театралізованої діяльності (Наталія Гунікова, музичний керівник ЗДО №2 «Дзвіночок» м. Гайсин;

- педагогічний театр на основі колективного твору (усі учасники засідання).

Важливо, що основою роботи у спільності стали практично зорієнтовані завдання, вправи, ігри, схематизація, філворди та анаграми щодо видів театру, імпровізаційні складання сюжетів, варіанти заміни персонажів, послідовності ролей і активний музичний супровід різновидів діяльності.