Сучасні підходи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Середа, 15 травня 2024, 22:20
- Перегляди: 163
15 травня 2024 року комунальною установою «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», для керівників закладів загальної середньої освіти, проведено консультативний семінар «Сучасні підходи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі». Захід проводився відповідно до плану роботи відділу освіти, у дистанційному форматі з використанням електронного сервісу Google Meet, в ньому взяли участь керівники (заступники) усіх 23 ЗЗСО Гайсинської громади.
Мета проведення семінару – розвиток професійної компетентності керівників шкіл та підвищення рівня обізнаності з питань організації інклюзивного навчання в ЗЗСО, створення інклюзивного освітнього середовища, основних його компонентів, забезпечення психолого-педагогічного супроводу та особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу, опрацювання оновленого законодавства у сфері навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.
В ролі спікерів перед учасниками семінару виступили:
Віталій Сич, директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гайсинської міської ради»;
Ірина Малишевська, доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Уманського державного педагогічного університету ім. П.Г.Тичини;
Лариса Фурсова, директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Гайсинської міської ради».
Опрацювавши методичну тему семінару його учасники отримали кваліфіковану та вичерпну інформацію щодо пріоритетного значення інклюзивного навчання, отримали рекомендації щодо використання сучасних якісних підходів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, визначили шляхи взаємодії інклюзивно-ресурсного центру та шкільних команд психолого-педагогічного супроводу дитини по наданню корекційно-розвиткових послуг. Учасникам семінару було презентовано підготовлений Державною службою якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) методичний посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти», який покликаний допомогти керівникам шкіл у створені якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.