Семінар-практикум вихователів старших груп ЗДО
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 19 квітня 2024, 13:25
- Перегляди: 116
18 квітня 2024 року на базі ЗДО №5 «Факел» (директор Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулось засідання вихователів старших груп. Педагоги мали можливість опрацювати актуальну тему «Художньо-мовленнєва компетентність дітей дошкільного віку».
Художньо – мовленнєва діяльність є одним з найулюбленіших способів самовираження дітей дошкільного віку. Вона відбувається в організаційних формах або за ініціативою дітей поза спеціальними заняттями.
Художньо-мовленнєва діяльність - це специфічний вид діяльності, повʼязаний із сприйманням, розумінням і відтворенням дітьми змісту художніх творів у різних видах ігор і театралізованих дійствах. Це продуктивна естетична діяльність (музична, образотворча, театралізована), що супроводжується образним, виразним мовленням, у процесі якої використовуються різні жанри художнього слова. Саме ці питання розглянули педагоги на засіданні.
Засідання розпочалось із театралізованого дійства «Екскурсія на город-плутанину» (стежками українських казок), учасниками якого були вихованці старших груп ЗДО №5 (вихователі Тамара Курбала та Людмила Смірнова, музичні керівники Раїса Гафтонюк та Оксана Гнатюк, інструктор з фізкультури Ольга Корнейчик). Завдяки вдало використаним методам та прийомам діти програвали сюжет через літературно- та театрально-мовленнєву активність. Гра малечі була емоційною і зворушливою, а спілкування з дорослими невимушеним.
Продовжили засідання колеги ЗДО №4: Ольга Фармагей розпочала спілкування з психологічної розминки «Подаруй усмішку». Разом з колегами визначила ключові напрямки художньо–мовленнєвої компетентності. Педагоги Олена Долгова та Ольга Ледовська розкрили це питання у практичній частині – на основі літературного твору В.Сухомлинського «Фіалка та бджілка» колеги провели ігри з мовленнєво–художньої діяльності: «Розкажи казку», «Склади небилицю», «Намалюй казку» тощо.
Вихователі ЗДО №2 Тетяна Голуб, Анна Дідіцька, Олена Пустовіт організували методичну панораму «Небилиці як засіб художньо-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку». Для учасників семінару-практикуму було запропоновано інтерактивні мовленнєві ігри та вправи на основі небилиці «Плутанина». Також педагоги мали можливість стати авторами власних небилиць та жартівливих оповідань.
На завершення педагоги ЗДО №7 Юлія Руденко та Наталія Груша навчали колег як ефективно використовувати дидактичний матеріал задля активізації мовленнєтворчої діяльності.
Завдяки творчому підходу, активності педагогів, практичному спрямуванню робота семінару-практикуму відзначилась успішністю, збагаченням досвіду та бажанням педагогів зростати професійно.