onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Сучасний підхід до організації мовленнєвих ігор-занять з дітьми раннього віку

Сучасний підхід до організації мовленнєвих ігор-занять з дітьми раннього віку

p1hn564475bo5tps1b78qqp1kt9c20 лютого 2024 року на базі ЗДО №5 «Факел» (директор Павленко К.Г., вихователь-методист Швець О.Б.) відбулося засідання спільноти вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти Гайсинської міської ради.

Враховуючи те, що період раннього дитинства проживається малюками лише у грі, учасники упродовж засідання розкривали тему формування мовлення дітей через призму ігрового підходу. Поєднавши такі дві форми роботи з педагогами як «Мозковий штурм» та «Педагогічний міст», вихователі ЗДО №5 та ЗДО №2 міста Гайсин демонстрували, презентували та спонукали колег до практичного вирішення проблемних завдань щодо організації мовленнєвої діяльності найменших.

Під час мозкового штурму «Забезпечення умов для мовленнєвої діяльності дітей щодо розвитку їх граматичної компетентності під час ігор-занять» вихователі дитячого садка №5 Сієнко Н.М., Волинець М.Г., Довга М.В., Міщенко В.А., музичний керівник Гнатюк О.Ю. та інструктор з фізкультури Кучеренко Н.Т. представили теоретичний матеріал, дидактичні, розвивальні, інтерактивні ігри, методичні прийоми формулювання мотивуючих запитань, основи словникової роботи упродовж тематичного тижня у поєднанні з музичним супроводом та руховою діяльністю.

У свою чергу вихователі ЗДО №2 Пашенко Л.Д., Демидась С.Ю., Рой А. А., Ісько С.В. у ході педагогічного моста «Формування діамонологічної компетентності дітей на основі мовленнєних ігор» організували обмін досвідом, думками та ідеями щодо формування діамонологічної компетентності на основі художніх творів, малих фольклорних жанрів, сучасних дидактичних ігор.

Відеозапис ігор мовленнєвого спрямування представили вихователі Мазуренко М.В. (ЗДО №4), Поліщук Л.М. (ЗДО №7).

Керівник спільноти Розумовська В.С. (ЗДО №4) та консультант ЦПРПП Діхтяр М.Д. узагальнили роботу спільноти, відзначивши рівень активності учасників та ефективність діяльності засідання в цілому.