Розвиток мовленнєтворчої діяльності старших дошкільників
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 20 жовтня 2023, 10:25
- Перегляди: 225
19 жовтня 2023 року на базі ЗДО №4 «Зірочка» м. Гайсин (директор Безпалько Л.В., вихователь-методист Андреєва Г.Л.) відбувся семінар вихователів старших груп закладів дошкільної освіти Гайсинської міської ради за освітнім напрямом «Мовлення дитини».
Нині на перший план виступає власний комунікативно-мовленнєвий досвід дитини, активна практика самостійного і свідомого розв’язання ситуативних мовленнєвих завдань, а не лише наслідування зразка й відпрацювання окремих умінь. Тому робота семінару була спрямована на предметно-практичну діяльність педагогів, у ході якої вони набували навичок щодо використання дієвих методів, прийомів та форм організації з дітьми перед дошкільного віку.
Інтерактивний та інтегрований підхід переконливо показав результат, адже активність учасників семінару була високого рівня. Педагоги ознайомились з технологією колективного сюжетоскладання (за Н. Гавриш) – консультант ЦПРПП Діхтяр М. Д., проектною діяльністю на основі літературних творів – вихователь-методист ЗДО №1 «Пролісок» Артеменко Т.І., технологією «Синквейн», асоціативними іграми та іграми-подорожами в часі, літературними хвилинками та міксами – вихователі ЗДО №2 «Дзвіночок» Дідицька А.С., Голуб Т.І., Олійник О.В. Використання вищезазначених методів та прийомів сприятиме мовленнєвій творчості, розвитку креативного і творчого мислення старших дошкільників.
Вихователь ЗДО №4 «Зірочка» Крамаренко А.В. провела майстер-клас на основі літературного твору В. Сухомлинського «Старий пеньок», де завдяки інтегрований методам було розкрито суть художньо-мовленнєвої діяльності з дітьми, а саме літературно-, образотворчо- та театрально-мовленнєвої діяльності. Майстер-клас активно супроводжували музичний керівник Трачук І.Л., практичний психолог Фармагей О.С., інструктор з фізкультури Ягорлицька Т.В., а основним ідеологом-сценаристом була вихователь старшої групи цього дитсадка Тішкова Г.Л.
Емоційно піднесено завершився захід! Необхідну і важливу зміну підходів до організації мовленнєтворчої роботи з дітьми зрозумів кожен з присутніх.