Траєкторія освітнього розвитку педагога: працюємо спільно
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Середа, 29 березня 2023, 15:43
- Перегляди: 199
28 березня 2023 року на базі КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гайсинської міської ради» відбувся семінар-практикум «Сучасний педагог: траєкторія освітнього розвитку». Методичний захід проведений на запит адміністрації ЗЗСО І-ІІІ ступенів с.Кущинці для педагогів освітньої установи в рамках реалізації рішень круглого столу проведенного 03.03.2023 року ДСЯО у Вінницькій оласті за участю працівників відділу освіти Гайсинської міської ради, КУ «ЦПРПП ГМР», адміністрації та педагогічного колективуу Кущинецького ЗЗСО. Учасниками семінару-практикуму стали 16 педагогів закладу освіти та шкільні адміністратори.
Семінар-практикум розпочали проведенням тренінгу «Взаємодія у команді - зростаємо разом». Метою і завданнями тренігу визначили: формування в його учасників навички ефективної взаємодії у команді, удосконалення вміння конструктивного спілкування для створення єдиної команди; здійснення психопрофілактики психічного здоров'я педагогів, розвитку самоусвідомлення, саморефлексії, самоаналізу як необхідних складових здоров'я вчителів. Тренінг розроблений та проведений психологом центру професійного розвитку Ларисою Крук, їй вдалося успішно організувати його роботу, наповнити цікавими вправами, психологчними прийомами, які викликали інтерес та бажання педагогів працювати в команді.
В рамках розгляду питання формування траекторії професійного розвитку педагога директор ЦПРПП Віталій Сич акцентував увагу присутніх на вимогах організації дистанційної та змішаної форм організації освітнього процесу, до структури та рівнів цифрової компетентності, необхідних для успішного здійснення професійної діяльності педагогічними працівниками в умовах розвитку цифрового суспільства. В ході семінару-практикуму в інтерактивному режимі було продемонстровано можливості онлайн-застосунків, сервісів і программ. Педагоги мали можливість ознайомитися з сучасними освітніми електронними платформами та застосунками, освітніми ресурсами “Google”, “Zoom”, “Padlet”, “Canva”, “На Урок”, “Всеосвіта”. Керівник ЦПРПП наочно продемонстрував функціонал ресурсів для створення цифрових дидактичних матеріалів, середовищ для спільної роботи, візуального оформлення та структурування навчального контенту. На прикладі сайту ліцею №7 м.Гайсин (директор Мендусь Л.Г.), блогів учителів, віртуальних класних кімнат цього навчального закладу було продемонстровано відкритість, доступність, різноманітність наповнення електронного контенту та ефективність форм організації дистаційного та змішаного навчання.
Вдалим доповненням виступу директора ЦПРПП став майстер – клас проведений учителем англійської мови ліцею №7 м.Гайсин Наталією Круць. Наталія Анатоліївна презентувала можливості використання методик «перевернутого навчання», «перевернутого класу». Учасників семінару зацікавив досвід роботи цього педагога, як класного керівника в питанні віртуальної взаємодії з батьками.
За відгуками учасників, семінар-практикум пройшов на високому методичному рівні, змістовно, цікаво, науково обґрунтовано, підкріплено практичними завданнями, які можна використати для формування особистісного зростання, організації освітнього процесу за різних форм організації навчання.