Визначення рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Середа, 26 січня 2022, 16:59
- Перегляди: 246
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року №957 “Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти”, від 21 липня 2021 року № 765 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами”, від 28 липня 2021року №769 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. №530» фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсного центру взяли участь роботі у команд психолого-педагогічного супроводу закладів освіти Гайсинської міської ради, у яких організовано інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Засідання команд проходило з 12 січня 2022 року по 25 січня 2022 року у ліцеї №7 м.Гайсин, ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м.Гайсин, ЗЗСО І-ІІІ ст. с. Чечелівка та ЗДО № 1 «Пролісок».
Директор інклюзивно-ресурсного центру Лариса Фурсова ознайомила присутніх зі змінами у законодавстві щодо організації інклюзивного навчання та потреби у визначенні рівнів підтримки для дітей з особливими освітніми потребами. Фахівці центру спільно з представниками адміністрацій закладів, асистентами вчителів, практичними психологами, педагогами та батьками простежили динаміку розвитку дітей, визначили рівні підтримки та категорії освітніх труднощів.