Особливості організації наступності в діяльності працівників психологічної служби
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 03 червня 2021, 15:07
- Перегляди: 279
У червні 2021 року відбулося засідання «Психологічної студії» спільноти практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної освіти Вінницької області.
Дана зустріч проводилась з метою обміну досвідом серед фахівців психологічної служби ЗДО області у пошуку ефективних шляхів надання психологічної допомоги учасникам освітнього процесу в умовах карантинних обмежень.
Спільна робота проводилась в онлайн-форматі фахівцями Навчально-методичного центру працівників психологічної служби системи освіти Вінницької області. У заході взяли участь 44 психологині, які працюють у закладах дошкільної освіти області.
Творча група практичних психологів та соціальних педагогів Гайсинської територіальної громади закладів дошкільної освіти під час зустрічі представила свій досвід роботи за темою «Особливості організації наступності в діяльності працівників психологічної служби». Фахівці психологічної служби презентували розвивальні ігри, фотоматеріали, пальчиковий театр, лепбуки, які використовують у своїй діяльності соціальні педагоги за темою «Соціально-моральний розвиток дитини» та практичні психологи за темою «Емоційно-вольовий розвиток дитини» щодо наступності між дошкільною і початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини. Спікер творчої групи практичний психолог А.В. Бубновська акцентувала увагу на використанні у своїй діяльності посібника «Школа майбутнього відмінника» та корекційно-розвивальної програми «Допитливий малюк».
До представлення долучилися практичні психологи закладів дошкільної освіти Гайсинської міської ради О.В. Бондар (ЗДО №1 «Пролісок»), В.В. Данильчик (ЗДО №2 «Дзвіночок»), А.В. Бубновська (ЗДО №4 «Зірочка»), Ю.М. Омельчук (ЗДО №7 «Берізка») та Ю.О. Ситнікова (ЗДО №5 «Факел»).
Учасникамизустрічібуло підкреслено доцільність, практичність і корисність проведення форм роботи з обміну досвідом і пошуку ідей колегами, щодо наступності між дошкільною та початковою освітою.