Театралізована діяльність як засіб соціально-комунікативного розвитку молодших дошкільнят
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Вівторок, 23 лютого 2021, 14:29
- Перегляди: 456
23 лютого 2021 року відбулось онлайн-засідання спільноти вихователів груп молодшого та середнього дошкільного віку закладів дошкільної освіти Гайсинської міської ради. У ході роботи педагоги обговорили питання організації театралізованої діяльності в умовах дитячого садка.
Відповідно до нової редакції Базового компонента дошкільної освіти (наказ МОН України №33 від 21.01.2021 року) формування мистецько-творчої компетентності дитини дошкільного віку передбачає розвиток емоційно-чуттєвого сприйняття об’єктів і явищ довкілля та забезпечення умов для самовираження кожної дитини в процесі мистецької діяльності.
Актуальність теми, зміст якої розкривався під час засідання, обумовлена тим, що мистецтво є індикатором та мотиватором рівня культури суспільства в цілому та кожної особистості зокрема.
Досвідом роботи з колегами поділились педагоги ЗДО №5«Факел»: вихователь Груша Н.В. організувала заняття «Под
орож з королевою Казка» з вихованцями молодшої групи «Курчатко»; вихователь-методист Швець О.Б. підготувала презентацію різних видів театру, що використовуються в освітній діяльності та представила відео дефіле «Театр на фартушку», в якому вихователі закладу продемонстрували свої напрацювання.
Презентацію театрів продовжили педагоги Тітаренко А.Г. (ЗДО №1), Олійник О.В. (ЗДО №2), Дубчишина С.В. (ЗДО №4), Подуфалова Н.А. (ЗДО с. Чечелівка).
Вихователі ЗДО №7 «Берізка» Гринчук Л.В. та Білецька Ю.В. підготували виступ на тему: «Казкотерапія як засіб всебічного розвитку дошкільнят». Педагоги розкрили казкотерапію як метод, у якому казкова форма застосовується для інтеграції особистості, розвитку її творчих здібностей, удосконалення взаємодії з навколишнім світом та сприяє розвитку у дошкільників активності, самостійності, емоційності, творчості, зв’язного мовлення.
На завершення консультант КУ «ЦПРПП ГМР» Діхтяр М.Д. зорієнтувала педагогів щодо діяльності за освітнім напрямом «Дитина у світі мистецтва», а саме, на емоційно-зорієнтовану модель мистецької освіти.