onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Психічне здоров’я дитини

Психічне здоров’я дитини

Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту райдержадміністрації на ІУ квартал 25 жовтня 2019 року на базі закладу дошкільної освіти «Ромашка» с. Кущинці (директор (завідувач) Лантух К.П.) відбулось районне методичне об’єднання вихователів різновікових груп.

Сьогодні педагоги-дошкільники все частіше стикаються з такими проявами психічного нездоров’я дітей, як підвищена тривожність, страх, невпевненість у собі, надмірна вразливість тощо. Саме тому розв’язання проблеми збереження психічного здоров’я кожної дитини є одним із головних завдань дошкільної освіти. Адже від стану психічного здоров’я залежить особистісний розвиток дошкільнят.

Вихователь різновікової групи ЗДО «Ромашка» с. Кущинці Бондар О.М. (за освітою практичний психолог) провела з вихованцями інтегроване заняття «Вчимося спілкуватися і дружити», використавши сучасні методичні прийоми, зокрема, привітання-бестінг, психоформулу «Ми – чудові!», психологічні прийоми «Звільни щічки від смутку», «Настрій квіточок», вправи «Збираємо врожай», «Добрі справи», релаксаційну вправу «Сухий душ», ігри «Долоньки в коробці» та «Обійми».

Під час обговорення відкритого заняття вихователі аналізували доцільність використання тих чи інших методів, важливість продуманих і спрямованих на дитячі роздуми запитань, результативність ігрових підходів, важливість розвитку емоційного інтелекту вихованців.

Розкривати тему продовжили вихователь ЗДО с. Жерденівка Галан Т.М. виступом «Психолого-педагогічні умови збереження психічного здоров’я дошкільників» та вихователь ЗДО с. Носівці Підгородецька О.В. - «Психофізіологія дітей 4-5 років».

Керівник районного методичного кабінету Панасюк М.А. організувала педагогів на заняття, використавши вправи з розвитку психомоторних здібностей дітей.

      Методист РМК Діхтяр М.Д. провела для учасників методоб’єднання консультацію щодо організованої підгрупової роботи з дітьми старшого дошкільного віку, доцільності використання методу запитань у різновікових групах, вказавши на необхідність емоційної складової всієї освітньої діяльності, яка позитивно впливатиме на психічне здоров’я дошкільників.

IMG 20191025 093830

IMG 20191025 100008

IMG 20191025 100024

IMG 20191025 100626

IMG 20191025 100705

IMG 20191025 101336

IMG 20191025 101854

IMG 20191025 102410