НУШ впевнено крокує Гайсинщиною
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 02 листопада 2018, 19:01
- Перегляди: 589
Нова українська школа – це ключова освітня реформа , яка орієнтована на запровадження нового змісту сучасної освіти, що передбачає переорієнтацію навчання із засвоєння величезної суми знань на освоєння компетентностей та їх застосовування на практиці.
Нова українська школа - це школа, в якій панують співпраця та взаєморозуміння між всіма учасниками освітнього процесу та батьками, прислухаються до думки кожного учня, вчать критично мислити та бути відповідальними громадянами. Це безпечне місце для дитини, де створено атмосферу довіри і взаємоповаги, де немає насильства та дискримінації.
Реформа НУШ розрахована на роки, адже неможливо швидко змінити традиції, що складалися упродовж багатьох років. Проте зміни вже розпочалися. Як вони відбуваються на Гайсинщині педагоги району обговорювали на районній серпневій педагогічній конференції, нарадах керівників шкіл, заступників, учителів початкової ланки освіти, районних семінарах, засіданнях РМО. Для керівників шкіл 19.10.2018 року проведено семінар-навчання за темою «Забезпечення наступності між закладами дошкільної та загальної середньої освіти», учителі 1-х класів мали чудову нагоду опрацювати методики дошкілля, які можна ефективно впровадити в освітній процес з першокласниками на черговому семінарі 23.10.2018 року.
Надзвичайно насиченим був канікулярний тиждень для учителів початкової ланки освіти, які вже готуються у наступному 2019-2020 навчальному році працюватимуть з першокласниками. З 29 жовтня по 02 листопада 2018 року на базі НВК: СЗШ І-ІІІ ступенів – ліцей м.Гайсин (директор Вдовцова Т.А.) відбулася ІІ очна сесія для вчителів початкових класів , які набиратимуть першокласників, у рамках якої регіональний тренер О.В. Скрипник, за участю завідувача РМК В.П. Сича опрацювали з учасниками семінару-тренінгу ключові аспекти методичних тем: «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення», «Організація ефективного і безпечного освітнього середовища», «Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи».
Під час навчання, яке було організовано із застосуванням інтерактивних технологій, вчителі мали змогу детально опрацювати зміст нового Державного стандарту початкової освіти та прийнятих навчальних програм; ознайомитись з методикою проведення ранкових зустрічей, питаннями щодо ролі учителя у організації освітніх осередків та створенні психологічно безпечного середовища, забезпеченні права вибору дитини, формуванні спільних цінностей та шляхами реалізації принципів педагогіки партнерства через співпрацю з батьками.
Під час семінару-тренінгу вчителі брали активну участь у обговоренні питань, що розглядалися, шляхом участі у «Мозковому штурмі» та «Керованій лекції», створювали правила та виконували цікаві вправи під час проведення «Ранкового кола»; вчилися створювати «Асоціативний кущ», «Сенкан», порівнювати матеріал за допомогою «Діаграми Венна», працювати з таблицею «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; ефективно використовувати набори «SixBricks» та «LEGOPlayBox», «Палички Кюїзенера», математичні планшети, ділилися своїми враженнями від занять у «Щоденнику вражень» та виконали цікаву практичну роботу зі створення лепбуку.
Проведення семінару-тренінгу сприяло підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів початкової школи. Анкетування проведене по завершенню тренінгу підтвердило ефективність проведеної роботи та засвідчило щиру подяку організаторам, особисто тренеру Скрипник Олені Василівні.