На шляху змін: сталий розвиток
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: Четвер, 01 листопада 2018, 08:59
- Перегляди: 401
Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІУ квартал 31 жовтня 2018 року на базі закладу дошкільної освіти №7 «Берізка» м. Гайсин (директор (завідувач) Нікітенко О.П., вихователь-методист Заплішна Л.М.) відбулося районне методичне об'єднання вихователів молодших та середніх груп на тему «На шляху змін: сталий розвиток».
Актуальність освіти сталого розвитку для підростаючого покоління сьогодні вже ніким не ставиться під сумнів. Адже розв’язання притаманних сучасному суспільству екологічних проблем можливе лише за умови зміни поведінки людини, її ціннісних орієнтирів, формування у дітей особливого екологічного та економічного мислення. Причому, розв’язання поставлених завдань є ефективним лише за тієї умови, що сталий розвиток здійснюється з раннього віку дитини. І саме від вихователів дошкільних закладів залежить досягнення головної мети закладання основ для сталого розвитку.
Вихователь ЗДО «Колосок» с. Михайлівка Козловська О.В. під часвиступу «Впровадження ідей освіти для сталого розвитку в ЗДО» познайомила колег з завданнями, принципами, особливостями впровадження ідей освіти для сталого розвитку дітей передшкільного віку та одним з напрямків гуманістичної педагогіки - емпаурмент-педагогікою.
Методичні посиденьки «Лепбук для реалізації сталого розвитку», організовані керівником РМО Грушею Н.В., спонукали педагогів-дошкільників до представлення дидактичних ігор, карток для міркувань, дослідницьких завдань та лепбуків для реалізації сталого розвитку дітей.
Бондар Н.А. (вихователь ЗДО №1) поділилась досвідом щодо розробки та використання лепбука (інтерактивної тематичної папки), спрямованого на формування соціо-еколого-економічної культури дитини.
Вихователь ЗДО №7 Гринчук Л.В. провела майстер-клас для педагогів, де познайомила з цікавою методикою впровадження освіти для сталого розвитку під час роботи над картиною та презентувала пам’ятки з добіркою орієнтовних творчих запитань.