Впровадження просвітницької програми «Навчіть дитину захищатися» на Гайсинщині
- Деталі
- Категорія: Новини
- Опубліковано: П'ятниця, 17 травня 2019, 14:26
- Перегляди: 991
Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІІ квартал 16 травня 2019 року на базі закладу дошкільної освіти №4 «Зірочка» (директор Бубновська Р.Ф., методист Мошноріз О.І.) відбувся семінар-практикум для фахівців психологічної служби району на тему «Формування стратегії безпечної поведінки та розвиток емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку. Практикум з моделювання безпечної поведінки у дітей дошкільного віку за програмою «Навчіть дитину захищатися».
Дана програма рекомендована для використання у закладах освіти Міністерством освіти і науки Україниі стане в пригоді дорослим, які займаються вихованням дітей 4-9 років, тим хто працює у сфері з профілактики та попередження сексуального насильства над дітьми.
У ході семінару практичні психологи та соціальні педагоги взяли участь у тренінговому занятті, який з ними провела практичний психолог (ЗДО №4 м. Гайсин) Бубновська А.В. Під час заходу фахівці психологічної служби практично програли усі п’ять інтерактивних бесід для дошкільнят та власноруч виготовили персонажів Кіко та руку. Основною метою цих бесід є навчити дитину застосовувати у повсякденному житті п’ять правил безпечної поведінки: «Тут мене не торкайся!», «Твоє тіло належить тільки Тобі!», «Добре зробиш, коли розкажеш про секрети, які Тебе турбують!», «НІ» означає «НІ!», «НІ-біжи - розкажи!».
Учасники зустрічі отримали методичні посібники «Навчіть дитину захищатися», буклет для батьків «Навчіть свою дитину правила «Тут мене не торкайся»» і книжки «Кіко та рука», які були надіслані Українським фондом «Благополуччя дітей» безкоштовно.
Підсумовуючи роботу заходу, методист РМК Крук Л.П. зазначила, що найголовніше у презентованих посібниках є те, що вони дають можливість проводити заходи з дітьми на складну тему у простий спосіб. Під час заняття сформувати у дітей ціннісне ставлення до власного тіла, до особистих кордонів, вміння сказати «ні» та шукати допомоги у дорослих, яким довіряють.