onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Головна

Як проведуть шкільний іспит з іноземної мови у 2018 році

     Міністерством освіти надані роз'яснення щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2017/18 навчальному році. Відповідний лист підписаний заступником міністра Павлом Хобзеєм.

    У відомстві зазначають, що державна підсумкова атестація з англійської, німецької, іспанської або французької мов буде проводитись як предмет за вибором.

     Для проведення ДПА з іноземної мови у формі ЗНО у предметному тесті використовуються завдання двох рівнів складності: стандарту та профільного.

     Учні, які бажають проходити ДПА з іноземної мови у формі ЗНО та вивчали цю іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, мають у процесі реєстрації для участі в ЗНО зазначати рівень складності завдань «стандарту» (такі учні отримують оцінку за ДПА за результатами виконання частини завдань тесту, яка відповідає рівню стандарту або академічному).

     Учні, які бажають проходити ДПА з іноземної мови у формі ЗНО та вивчали цю іноземну мову на профільному рівні - мають зазначати рівень складності завдань «профільний» (такі учні отримують оцінку за ДПА за результатами виконання завдань усього тесту).

     Учням, які у 2017, 2018 роках (по 01 червня 2018 pоку з англійської мови, по 29 травня 2018 року - з іспанської, німецької, французької мов) отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту Deutches Sprachdiplom (DSD), Österreichisches Sprachdiplom Deutsch (ÖSD), Goethe-Zertifikat В1, Goethe- Zertifikat B2 - німецька мова; DELF/DALF - французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge English Language Assessment, Pearson Test of English (PTE – англійська мова; D.E.L.E. - іспанська мова) рівня В1 або вище - y paзi вивчення відповідної мови на рівні стандарту або академічному рівні, рівня В2 або вище - у разі вивчення відповідної мови на рівні стандарту або академічному рівні, рівня В2 або вище – у разі вивчення відповідної мови на профільному рівні, результати зазначених іспитів (за бажанням випускника) зараховуються як результати ДПА і у додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови 12 балів.

     Учням, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту після реєстрації для проходження ДПА з іноземної мови у формі ЗНО (у період з 19 березня по 01 квітня 2018 p.) i до 02 квітня 2018 р. не здійснили перереєстрацію, виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови за результатами ЗНО.

     Учням, які отримають міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту рівня B-1 , В-2 (і вище) у період з 03 квітня до 01 червня 2018 року з англійської мови (до 29 травня - з іспанської, німецької, французької мов) і які проходитимуть ДПА з іноземної мови у формі ЗНО, у додаток до атестата про повну загальну середню освіту (за зверненням випускника) виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови 12 балів.

     Як відомо, Українським центром оцінювання якості освіти внесено суттєві зміни до змісту тестових робіт ЗНО з англійської, іспанської, німецької та французької мов. У 2018 році всі тести з іноземної мови міститимуть нову частину «Розуміння мови на слух (аудіювання)».

800x600 48666 sbipo2016

Сім навчальних зон, які повинні бути в кожному класі

     У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.

     Ви можете поєднати ці, здавалось би, різні компоненти в систему семи навчальних зон. Пропонуємо такі зони: Відкриттів, Новин, Матеріалів, Комунікативна і Тематична Зони, Зона Вчителя і Зона Тиші. Це допоможе вам створити певну систему, що заощадить ваш час і підтримуватиме порядок у класі з першого ж дня.

ЗОНА ВІДКРИТТІВ

     Це зона для всіх тих речей, що розпалюють уяву дитини. Вона може містити мистецькі та крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні ігри, зокрема пазли, веселі книги та журнали.

Придумайте для дітей різні проекти, в яких вони можуть використовувати всі ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну атмосферу дослідництва. Попросіть їх намалювати те, що вони бачать, запишіть це і складіть список запитань, які у них виникають. Використовуйте отримані дані для планування уроків у майбутньому.

ЗОНА НОВИН

     Зона Новин допоможе вам управляти своїм класним календарем, запланованими завданнями і проектами, загальношкільними заходами, святами, урочистостями. Тут можна показувати і прогноз погоди, температуру повітря та світові новини. Ви також можете використовувати цей простір, щоб зазначити ваші щоденні завдання, роботу в класі та домашні завдання. Виділіть частину цього простору для того, щоб учні ділилися їхніми особистими або навчальними новинами.

ЗОНА МАТЕРІАЛІВ

     Зона Матеріалів створюється для того, щоб підготувати вас до роботи. Тут ви можете розкласти олівці, ручки, маркери, степлери, ножиці, папір, клей, стрічки, скріпки, тканину, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук та інші інструменти. Використовуйте це місце для таких довідкових матеріалів, як таблиці з формулами і графіками, методичних посібників, довідників, підручників, блокнотів і журналів. Ця зона також може бути зручним місцем для виконання домашньої роботи.

КОМУНІКАТИВНА ЗОНА

     Ця зона може задовольняти кілька цілей. Тут учням можна нагадувати, що ми всі працюємо для досягнення спільної мети. Ця зона для обговорень того, що було вивчено, для заведення нових знайомств, для запитань-відповідей, а також рефлексій. Ці обговорення дають вчителю можливість оцінити прогрес дитини й отримати інформацію на майбутнє. На початку року ви вестимете ці обговорення самостійно, але це має тривати лише до моменту, коли учні зможуть самостійно організовувати дискусії.

ЗОНА ТИШІ

     Ділити простір класу з-понад двадцятьма (а то й більше) дітьми не завжди легко. Деякі учні воліють працювати на самоті, тоді як іншим просто потрібна Зона Тиші, щоб робити завдання, читати, писати, рахувати або рефлексувати. Запасний стіл і стільці в кутку вашої кімнати можуть бути використані для Зони Тиші. Якщо це можливо, дайте дітям навушники, щоб допомогти відфільтрувати шум у класі.

ЗОНА ВЧИТЕЛЯ

     Зона вчителя – маленький оазис. Вона допоможе вам управляти всіма вашими професійними обов’язками. Використовуйте простір, щоб показати свою особистість – показуйте фотографії родини, друзів, домашніх тварин або залиште кілька дорогоцінних заміток і невеликі подарунки від ваших студентів. Ця зона – це ваш професійний простір, де ви плануєте, оцінюєте, аналізуєте дані і завершуєте свою працю. Ви можете використовувати цей простір для проведення розмов тет-а-тет зі своїми учнями. Також ви можете помістити тут різноманітні сертифікати професійного розвитку, що задасть бізнес-тон, коли батьки, колеги або адміністратори відвідуватимуть ваш клас.

ТЕМАТИЧНА ЗОНА

     Ця зона відводиться для технічних інструментів, тематичних книг, ігор, що стосуються предмета, який ви викладаєте. Важливо також показати, як це переплітається з іншими предметами. Спробуйте розмістити тут діаграми з ключовими ідеями та стратегіями, картки, тощо. Представте основних людей у цій галузі, роздрукуйте терміни та різні допоміжні матеріали. Додайте на стіну візуальні ефекти та реальні об’єкти.

 

Методичні рекомендації для вчителів

Картинки по запросу сім зон в шкільному класі

 

GOCAMP 2018: Стартувала реєстрація шкіл для участі у проекті пришкільних мовних таборів

     15 січня 2018 року почалася реєстрація шкіл для участі в проекті пришкільних мовних таборів GoCamp, які влітку 2018-го працюватимуть у населених пунктах по всій Україні.

     До 15 лютого 2018 року школи можуть заповнити анкету на сайті ініціативи (за посиланням: https://gocamps.com.ua/ua/school ) та подати мотиваційну роботу.

     Школа обирається лише за двома критеріями: мотивація, яку заклад продемонструє в креативному завданні, та якість заповненої анкети.

     Оцінка анкет здійснюватиметься до 1 березня 2018 року командою ініціативи GoGlobal.

    850 шкіл-учасників проекту, що пройдуть відбір, гарантовано отримають безкоштовні тренінги для вчителів та методичні матеріали для проведення табору. В залежності від кількості волонтерів, що приїдуть в Україну навчати школярів, буде визначено кількість закладів, на базі яких діятимуть табори за участі волонтерів.

     У 2017 році 888 шкіл з усієї України заповнили анкети на участь у програмі GoCamp, серед яких за результатами мотиваційної роботи було відібрано 600. При цьому понад 350 шкіл змогли залучити до проведення табору іноземних волонтерів.

     GoCamp – це інноваційний формат табору з поглибленим вивченням іноземних мов. Протягом трьох тижнів діти зможуть узяти участь у реалізації проектів та завдань у межах чотирьох напрямків: STEAM (наука, технологія, інженерія, мистецтво та математика), громадянська освіта, профорієнтація, спорт та здоров’я.

     Участь у таборах GoCamp – це не мета, а спосіб вивчення мови, завдяки якому діти перебуватимуть у багатокультурному середовищі, навчатимуться працювати в команді, критично мислити та бути толерантними до інших. Учителів залучатимуть до розробки міждисциплінарних програм, які наближують навчання до реального життя. Мета GoCamp – виховати нове покоління всебічно розвиненої та освіченої молоді, яка готова до життя в ХХІ столітті, вільно володіє іноземними мовами та відкрита до пізнання інших культур і досвіду.

     Табори GoCamp ініціювали GoGlobal спільно з Міністерством освіти і науки в Україні. Підтримали проект Адміністрація Президента України, Посольство Сполучених Штатів Америки, Волонтери ООН та низка інших партнерів.

Повідомляє прес-служба МОН України

Похожее изображение

ЗНО-2018. Основні зміни у реєстрації для участі у тестуванні

     Унесено зміни до Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти.

     Унесення змін зумовлено узгодженням Порядку з чинним законодавством, а також у зв’язку із запровадженням з 2018 року проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання з української мови для учнів (слухачів, студентів) закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, які в поточному навчальному році мають завершити здобуття повної загальної середньої освіти.

     Отже, учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, які в поточному навчальному році здобувають повну загальну середню освіту та складають ДПА у формі ЗНО, комплект реєстраційних документів подають до закладів освіти, у яких вони навчаються. Керівники закладів освіти після отримання реєстраційних документів своїх учнів мають сформувати список осіб, які проходитимуть ДПА у формі ЗНО. Список осіб та комплекти документів в установлені строки керівники закладів надсилають до відповідного регіонального центру або передають нарочно. Таким учням Сертифікати ЗНО в індивідуальних конвертах буде надіслано за адресою закладу освіти, де вони навчаються.

     Випускникам минулих років та особам, які не проходять державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього оцінювання, сертифікати буде надіслано за адресою, зазначеною під час реєстрації.

     Окрім цього, вилучено норму щодо можливості подання копії свідоцтва про народження замість копії паспорта громадянина України для реєстрації для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні особами, яким станом на 01 вересня року не виповнилося 16 років, що передує року їх участі в зовнішньому незалежному оцінюванні. Зміни відбулися відповідно до вимог чинного законодавства (паспорт громадянина України має бути отриманий особою, яка досягла 14-річного віку).

     Ще однією новацією є те, що особи, які мають складати ДПА у формі ЗНО, але через поважні причини не змогли зареєструватися в основний період реєстрації, зможуть зареєструватися для участі в додатковій сесії ЗНО в додатковий період (3–21 травня). Такі особи можуть обрати лише ті предмети, результат яких їм буде зарахований як оцінка ДПА.

Повідомляє прес-служба УЦОЯО

Картинки по запросу зно 2018

Навчання керівників закладів дошкільної освіти

11 січня 2018 року на базі районного методичного кабінету було проведено навчання з керівниками ЗДО району щодо оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями.

Методист РМК Подчос В.М. провів з директорами закладів дошкільної освіти практичне заняття, у ході якого учасники могли удосконалити свої уміння в роботі з персональним комп’ютером, оргтехнікою, електронною поштою. Було представлено можливості хмарних технологій, ознайомлення з їх можливостями, виконання практичних завдань по створенню електронних форм та їх заповненню. Подчос В.М. наголосив на актуальності та необхідності використання даних технологій в управлінській діяльності, зокрема для електронного документообігу.

Завідувач РМК Сич В.П. проінформував керівників ЗДО району з питань реформи освіти у тлі нового Закону «Про освіту», зокрема про Нову Українську Школу, проект EdEra, який створює онлайн-курси та освітній контент широкого спектра з використанням ІТ.

Методист РМК Діхтяр М.Д. провела консультування щодо оформлення ділових документів, в тому числі теки документів для проведення ліцензування закладів освіти та підсумувала практичне навчання директорів ЗДО.

IMG 20180111 092318

IMG 20180111 092325

IMG-f48c787dc10f6c6c9a946d73653458bb-V

IMG 20180111 092343