На виконання плану роботи на ІV квартал 22 листопада 2018 року на базі закладу дошкільної освіти №1 «Пролісок» (директор (завідувач) Бондар О.І., вихователь-методист Артеменко Т.І.) відбувся семінар-практикум на тему «LEGO-конструктор - справжня знахідка для щасливого дитинства».

   Конструктор LEGO є освітнім ресурсом ХХІ століття і однією зі складових STEM-технологій. Адже дитина, яка здатна конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, вміє працювати у команді, може приймати нестандартні рішення, стане конкурентноспроможною особистістю та зможе реалізувати свій потенціал у реаліях сучасного життя.

     Учасників семінару гостинно зустріли адміністрація та педагогічні працівники освітнього закладу, розповіли про напрацювання і творчі плани, представили виставку із творчими роботами дітей з конструктора LEGO DUPLO та LEGO SYSTEM.

     Особливий інтерес присутніх викликав перегляд занять з використанням інноваційних прийомів роботи з LEGO-конструктором. Соціальний педагог Олійник І.К. провела заняття з дітьми старшої групи на тему «З LEGO граємось - дружити навчаємось». У ході заняття вона ознайомила з особливостями організації інноваційної освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку, а саме: застосування LEGO - технологій, акцентувала увагу на тому, що конструктор LEGO можеслугувати як допоміжний матеріал для розвитку креативності дитини-дошкільника, допомагає розвитку сенсорики, стимулює зоровий та слуховий аналізатор, вдало поєднала елементи казкотерапії з LEGO-конструктором.

    З метою підвищення професійної компетентності фахівців психологічної служби практичний психолог Бондар О.В. провела майстер-клас, під час якого розширила та уточнила уявлення щодо використання шести цеглинок LEGO та на основі заняття продемонструвала практичне використання їх в умовах сьогодення. Під час заняття педагоги перетворилися на маленьких дітей і фантазували, адже LEGO- це завжди творчість без правил, політ фантазії та естетичне задоволення від роботи.  Для фахівців психологічної служби було неочікувано конструювати предмети, придумувати розповіді, проводити фізкультхвилинки, коли стільки навкруги матеріалу, кольорів і форм. Таке навчання змушує педагогів вчитися відходити від шаблонів, зменшувати рівень контролю поетапного над процесом створення образу та дарує почуття радості за виконану роботу.

   Підсумовуючи роботу заходу, методист РМК Крук Л.П. націлила увагу колег на тому, що конструктор LEGO є цінним та незамінним методичним матеріалом, який доцільно інтегрувати у всі види діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

DSCN1383

DSCN1330

DSCN1339

DSCN1344

DSCN1348

DSCN1350

DSCN1361

DSCN1367

DSCN1369

DSCN1400

IMG 20181122 095923795 HDR

IMG 20181122 104018165 HDR

IMG 20181122 104126594 HDR