Початкова школа – фундамент, від якості якого залежить подальше навчання дитини, тому це накладає особливу відповідальність на вчителя початкової школи. Довгий час початкова школа в системі освіти була «школою досвіду», тобто розглядалась як ступінь освіти, де учень повинен освоїти такі основні навички, як читання, письмо, рахунок для подальшої освіти. Сьогодні початкова школа представляється інакше. До навчального закладу приходить нове покоління дітей, які живуть в сучасному інформаційному, динамічному, емоційно напруженому середовищі, ці діти потребують нових осучаснених підходів навчання і виховання. Відповідно до плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту 12 грудня 2017р. на базі районного методичного кабінету проведений семінар для учителів 2-х класів з теми «Використання ІКТ на уроках в початковій школі». Відкрив семінар завідувач РМК В.П.Сич, його інформаційний виступ налаштував учасників семінару на конструктивну роботу по опрацюванню сучасних технологій організації освітнього процесу, використанню на уроках методичних прийомів, здатних активізувати роботу з дітьми орієнтовану на успішний результат.     Вчителі Максименко Н.М. (СЗШ І-ІІІ ст. с. Мітлинці) та Власюк О.В. (СЗШ І-ІІІ ст. с. Носівці) презентували напрацьований досвід використання ІКТ на уроках. Вчитель Нестерук Т.В. (СЗШ І-ІІІст. №2 м.Гайсин) ознайомила присутніх із наявним в Україні електронним ресурсом орієнтованим на роботу вчителя початкової ланки освіти, підготувала учасникам семінару підбірку адреси сайтів, якими можуть користуватися вчителі , учні , їх батьки. Вчитель Бандура О.О. (СЗШ І-ІІІст. с.Кузьминці) познайомив присутніх з деякими психологічними вправами, які можна провести на уроці, для розвитку уваги учнів, а також провів хвилинку релаксації з учасниками семінару. Керівник районного методичного об’єднання Гвалтюк Ю.Г. проаналізувала роботу методичного об’єднання за 2017р., ознайомила із перспективами роботи у 2018році, а також підбила підсумки роботи семінару.

     Виступи та обмін думками учасників семінару сформували впевненість в тому, що використання ІКТ в початковій школі – це не просто нове віяння часу, а необхідність і пошук нового сенсу уроку.

Заставнewgbbhа

Изображение 003

Изображение 004

Изображение 010

Изображение 017

Изображение 019

Изображение 023

Изображение 027

Изображение 029