onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Мовленнєва та комунікативна компетенції дитини

На базі дошкільного закладу с. Куна (завідувач Підвашецька С.С.) відбулося районне методичне об’єднання вихователів молодших та середніх груп на тему «Мовленнєва та комунікативна компетенції дитини».

       З кожним рокомжиття встановлює все більш високі вимоги не тільки дорослим, але й дітям: невпинно зростає об’єм знань, які потрібно їм засвоїти. Для того, щоб допомогти дітям впоратися з складними завданнями, що на них очікують, потрібно піклуватися про своєчасне і повноцінне формування у них мовленнєвої та комунікативної компетенцій. А саме: вміння практично користуватись мовою в конкретних ситуаціях, використовуючи для цього мовні, позамовні (міміка, жести, рухи) та інтонаційні засоби виразності мовлення.

       Висвітленню та актуалізації даної проблеми сприяв виступ Тішкової Г.Д. (вихователь ДНЗ №4) на тему «Мовленнєва активність – одна з форм загальної активності», в якому педагог поділилась власним досвідом роботи з розвитку мовленнєвої активності дітей молодшого та середнього дошкільного віку засобами технології ТРВЗ.

       Тіторенко А.Г. (вихователь ДНЗ №1) представила логопедичні чистомовки, для удосконалення дикції, голосового апарату, формуванню правильної артикуляції, усунення неправильної та закріплення правильної вимови найбільш проблемних звуків, які сприяють чистоті та загальній культурі мовлення.

     Вихователі ДНЗ №5 Петренко Т.О. та Горошкова Т.А. презентували розповідь віршів за допомогою рук, що є дієвим та ненав’язливим способом запам’ятовування віршів та засвоєння складної інформації.

       Колективний перегляд інтегрованого заняття «Подорож до пісочної феї» (вихователь ДНЗ с.Куна Кудрик О.М.) переконав, що успішне становлення мовленнєвої компетенції дошкільників залежить від вдалого поєднання піскотерапії з послідовною та систематичною роботою, в якій домінують гра, спілкування з дорослими та однолітками.

DSC01300

DSC01264

DSC01273

DSC01285

DSC01311

DSC01336