onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Формування логіко–математичної компетентності старших дошкільників

На виконання плану роботи управління освіти, фізичної культури та спорту на ІІ квартал 18 квітня 2017 року на базі районного методичного кабінету відбувся семінар вихователів груп старшого дошкільного віку на тему «Формування логіко-математичної компетентності дошкільників».

       Одним з основних завдань під час формування елементарних математичних уявлень є розвиток у дітей логічного мислення, уміння бачити й розуміти взаємозв’язки і залежності між предметами та явищами навколишнього світу. Роль математики в інтелектуальному розвитку полягає в тому, що результатом навчання є не лише знання, а й певний стиль мислення, для якого характерне домінування логічної схеми міркувань. Для подальшого життя дітей це дуже важливо.

         Тому під час роботи семінару було висвітлено питання «Інтелектуальний розвиток старших дошкільників у процесі формування елементарних математичних уявлень» (вихователь ДНЗ №5 Цехмейструк В.О.), «Індивідуальний підхід до формування логіко–математичної компетентності дошкільників» (вихователь ДНЗ с. Куна Підвашецька В.О.), в яких розкривались елементарні прийоми логічного мислення, вимірювання, обчислення, виявлення цікавості до математичної діяльності, здійснення індивідуально-диференційованого підходу до розвитку кожного вихованця.

З метою підвищення професійної компетентності вихователів керівник семінару Дідицька А.С. провела майстер-клас щодо організації і проведення інтегрованих занять з пріоритетом логіко-математичних завдань та на основі заняття «Подорож космічними шляхами» продемонструвала доцільність використання сучасних методів, прийомів під час організованої діяльності.

         Вихователі ДНЗ №7 Гринчук Л.В., ДНЗ №2 Олійник О.В., ДНЗ №1 Горбатюк В.С., ДНЗ №4 Гречанюк Л.М. успішно презентували розвивальні, дидактичні ігри логіко-математичного спрямування, акцентували увагу присутніх на їх сучасності,багатоваріативності, ефективності, відповідності вимогам часу.

         Методист РМК Діхтяр М.Д. націлила учасників семінару на нові підходи до визначення рівня сформованості сенсорно-пізнавальної та математичної компетенцій, механізмі вивчення, методиках дослідження, розроблених рекомендаціях І. Карабаєвої та Н. Савіної щодо моніторингу особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників.

SAM 8495

SAM 8499

SAM 8502

SAM 8504

SAM 8506

SAM 8507

SAM 8514

SAM 8516

SAM 8518

SAM 8520