onexoxblackplanjoker123 Відділ освіти Гайсинської міської ради — Семінар-навчання для відповідальних за ведення проекту "Курс:Школа» у ЗНЗ

09 вересня 2016 року на базі районного методичного кабінету відбувся семінар-навчання відповідальних осіб за ведення проекту «Курс: Школа» та завантаження статистичних даних на портал ІСУО.

Перед учасниками семінару виступив старший інспектор відділу з питань реалізації державної політики у галузі освіти управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА Левандовський Я.В.. Він роз’яснив присутнім про порядок формування та подання статистичної звітності навчального закладу через проект «Курс: Школа» на портал ІСУО та доніс інформацію про нову форму звіту ЗНЗ-1 у 2016 році, надав рекомендації та роз’яснення щодо правильності та особливості його заповнення.

Методист РМК Подчос В.М., який є районним куратором по впровадженню інформаційної системи управління освіти «ІСУО» в навчальних закладах району, провів роз’яснювальну роботу з відповідальними у школах та надав методичні рекомендації по роботі з програмою, способами її встановлення, прийомами роботи та правильності формування звітів та їх вивантаження на портал ІСУО. Учасникам були надані методичні електронні матеріали, файли інсталяції нової версії програми «Курс: Школа», Крс:Сайт, відео файли вебінарів з сайту http://ekyrs.org/ де детально роз’яснено про роботу з новою версією програми, особливостями створення та подання звітів у 2016-2017 н.р.

Учитель інформатики СЗШ І-ІІІ ст. с Кузьминці Лісянець Олександр Іванович на прикладі бази даних своєї школи провів практичне навчання по створенню та редагуванню бази даних ЗНЗ, формування, перевірки та відправлення звітів на портал ІСУО.

Семінар пройшов, як насичена, плідна, творча зустріч відповідальних за впровадження проекту у ЗНЗ. Учасники семінару обговорили зміст виступів, ділилися своїми думками, враженнями, обговорювали проблеми, ділилися досвідом роботи, шукали шляхи їх вирішення. По завершенню семінару було проведено підведення підсумків, сплановано роботу та основні напрямки роботи.

SAM 7787

SAM 7788

SAM 7789

SAM 7790