На виконання плану роботи відділу освіти на І квартал 26 лютого 2020 року на базі ЗДО №4 «Зірочка» м. Гайсин (завідувач Бубновська Л.Ф., вихователь-методист Мошноріз О.І.) відбулося районне методичне об’єднання вихователів молодших та середніх груп на тему «Дошкільний заклад і родина: співпраця заради дитини».

Сім’я і дитячий садок – два суспільні інститути, що мають єдину мету – виховання і розвиток дитини. На жаль, їм не завжди вистачає взаєморозуміння та такту, щоб почути і зрозуміти один одного. Як змінити такий стан речей? Як зацікавити батьків співпрацювати з дитячим садком? Саме такі проблеми намагались обговорити всі учасники заходу.

Вихователь ЗДО №5 Степанова О.Г. у своєму виступі-презентації «Педагоги і батьки – партнери. Співтворчість, а не наставництво» ознайомила колег з різними формами взаємодії та видами співпраці батьків та педагогів в дошкільному закладі, розкривши секрети власного педагогічного досвіду.

Кудрик О.М., виховатедь ЗДО с. Куна, підготувала виступ «Творення Людини. Батьківська педагогіка В.Сухомлинського», де представила основні принципи постулатів видатного педагога щодо роботи з батьками, які залишаються актуальними і нині.

Позитивні емоції у присутніх викликав колективний перегляд інтегрованого  заняття з дітьми молодшої групи за участю батьків «Пригоди зимового Колобка» (вихователь Дубчишина С.В.). Педагог майстерно долучила батьків своїх вихованців до ігрового дійства. Діти з неабияким інтересом взаємодіяли з героями казки, адже більшість ролей виконували їхні батьки.

Під час тренінгу «Стежини батьківської мудрості»  практичний психолог  Бубновська А.В. (ЗДО №4), використовуючи яскравий наочний матеріал, познайомила батьків з різними способами виховання та їх наслідками, провела ігри та вправи, що спонукають до практичних дій, до моделювання життєвих ситуацій, до засвоєння основних родинних правил тощо.

Керівник РМО вихователів груп молодшого дошкільного віку Груша Н.В. поділилась з колегами порадами щодо гармонійних взаємин та запобігання конфліктів між батьками і педагогічними працівниками.

На методичних посиденьках «Залучаємо батьків до освітнього процесу» педагоги активно обговорили ефективні методи роботи з батьками, а також пропонували прийоми, які є доцільними та перевірені практикою співпраці з родинами.  Адже, об’єднання зусиль працівників закладу та батьків створює широкий розвивальний простір для повноцінного буття дитини.

DSCN2169

DSCN2182

DSCN2185

DSCN2193

DSCN2199

DSCN2202

DSCN2206

DSCN2213

IMG-5a7fe6b9a739ddb63a31d040cab6a88b-V

IMG-33a8783d2289b3c891e113daf81e6b9c-V

IMG-70d8602030dd3f3082804c6d69a53fec-V

IMG-679c45df21a51d2c6ff02a114b413d06-V

IMG-d15b72716cebcf74994e3141cf1875d7-V

IMG-ec4718372b4ce24298dc92b7cb09202c-V

IMG 20200226 0908291

IMG 20200226 091625

Дошкільний заклад і родина: співпраця заради дитини